logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Prezes Emitela: rozbudowujemy infrastrukturę niezbędną do cyfryzacji telewizji

  PR 13.04.2012, przeczytano 2667 razy
ilustracja
Przemysław Kurczewski

- Emitel przygotowuje się do agresywnej i aktywnej działalności rynkowej - mówi prezes spółki. Dlatego inwestycje w infrastrukturę dotyczą na razie rozbudowy sieci potrzebnej do emisji cyfrowej telewizji naziemnej. Budowa masztu planowana jest w okolicach Ostrołęki i w woj. podkarpackim pod Leżajskiem.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/prezes-emitela%3A-rozbudowujemy-infrastrukture-niezbedna-do-cyfryzacji-telewizji,15226,artykul.html

Emitel jest operatorem trzech multipleksów, czyli tzw. pakietów programowych naziemnej telewizji cyfrowej. Do końca maja multipleks pierwszy, na którym m.in. znajdują się kanały telewizji publicznej, ma być dostępny dla ponad 90 proc. populacji kraju

- W tej chwili przygotowujemy Emitela do bardziej agresywnej i aktywnej działalności rynkowej. Natomiast nie budujemy w tej chwili nic konkretnego z wyjątkiem inwestycji pod zakończenie procesu cyfryzacji telewizji naziemnej, czyli może pojawić się jeszcze jakiś maszt w najbliższym czasie. Taką mam nadzieję - mówi Przemysław Kurczewski, prezes zarządu spółki.

Emitel planuje wybudować ponad 140-metrową wieżę nadawczą w powiecie ostrołęckim. Spółka czeka na decyzję w sprawie pozwolenia na budowę. Przeciwni są na razie mieszkańcy gminy, którzy domagają się raportu o wpływie inwestycji na zdrowie i środowisko. Podobną inwestycję Emitel prowadzi pod Leżajskiem, w województwie podkarpackim.

Zgodnie z założeniami Emitela maszty będą budowane na potrzeby telewizji cyfrowej. W przyszłości, w razie potrzeby, mają być używane również do innych technologii bezprzewodowych.

- W tej chwili jesteśmy podwykonawcą dla operatorów komórkowych w zakresie udostępniania naszej infrastruktury dla zapewnienia zasięgu bezprzewodowych usług. W przypadku, gdy taki maszt jest stawiany, staje się natychmiast dostępny dla wszystkich operatorów, tak żeby zawiesili tam swój sprzęt aktywny i zapewniali usługę, np. dostępu do Internetu - wyjaśnia Przemysław Kurczewski.

Spółka posiada obecnie ponad 300 wież nadawczych, z których dostępny jest sygnał radiowy, telewizyjny i telekomunikacyjny. W przyszłości chce przejmować część infrastruktury należącej dziś do operatorów komórkowych. Pole do przejęć jest bardzo duże. Każdy operator posiada ok. 7 tys. masztów.

Źródło: Emitel

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764