logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Prezes PMPG poza zainteresowaniem CBA i prokuratury: Oświadczenie

  PR 18.02.2016, przeczytano 714 razy

W związku z informacją opublikowaną w dn. 17 lutego 2016 r. przez portal „GF24 – Gazeta Finansowa Online” oświadczamy, że informacje te są nieprawdziwe, nierzetelne i wprowadzające w błąd.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/prezes-pmpg-poza-zainteresowaniem-cba-i-prokuratury%3A-oswiadczenie,27531,artykul.html

Nie jest prawdą, że funkcjonariusze CBA weszli w dniu 15 lutego 2016 r. do mieszkania Michała Lisieckiego w związku ze śledztwem w sprawie nielegalnego nagrywania polityków. Nie jest również prawdą, że CBA dokonało przeszukania mieszkania w celu zajęcia nośników należących do Michała Lisieckiego. Funkcjonariusze CBA nie dokonali przeszukania mieszkania Lisieckiego ani nie zajęli żadnych przedmiotów. Nie było też żadnej „akcji CBA w pełnym rynsztunku" - jak relacjonowała „Gazeta Finansowa”. Jedynie dwoje funkcjonariuszy w ubraniach cywilnych w holu budynku spisało stosowny protokół. Na tym czynność zakończono.

Centralne Biuro Antykorupcyjne, wysyłając funkcjonariuszy do Michała Lisieckiego, działało na zlecenie Prokuratury Okręgowej Warszawa-Praga. Ta ostatnia podkreśla, że prezes PMPG Polskie Media nie jest w kręgu jej zainteresowania, a jedynie może być w posiadaniu dokumentów finansowych, poszukiwanych do postępowania w sprawie innej firmy. Jak informuje prokuratura, firma należąca do prezesa Lisieckiego dawno temu miała kontakty handlowe z tą spółką.

Informacja podana przez „Gazetę Finansową” jest nie tylko nierzetelna, ale zniesławia Michała Lisieckiego i ma na celu zdyskredytowanie jego osoby. To zresztą nie pierwsze tego typu działanie „Gazety Finansowej” pod adresem prezesa PMPG Polskie Media. Do sprostowania publikacji z 2013 r. „GF” była zobligowana wyrokiem sądu (http://www.media.pmpg.pl/pr/268290/gazeta-finansowa-piotra-bachurskiego-zobligowana-wyrokiem-sadu-do-sprostowania-pomowien-pod-adresem-pmpg). Wobec powyższego podjęte zostaną odpowiednie kroki prawne.

Prezes PMPG Polskie Media od końca ubiegłego tygodnia przebywa w Stanach Zjednoczonych, gdzie pracuje nad uruchomieniem nowego projektu - budowy oddziału PMPG. 15 lutego 2016 r. był gościem na gali Grammy Awards, o czym publicznie informował w mediach społecznościowych, hołdując wyznawanej przez siebie zasadzie transparentności i otwartości. W sercu Hollywood wydał przyjęcie inaugurujące nowy projekt PMPG. Więcej informacji o tym projekcie przekażemy w najbliższych dniach.

W imieniu spółki
(-) Anna Pawłowska-Pojawa
PR Manager PMPG Polskie Media

Źródło: PMPG Polskie Media

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pakiet Ukraina - 10 nowych kanałów w ofercie Vectry
Od 16 kwietnia 2024 roku Vectra, wiodący dostawca usług internetowych, telewizyjnych i telefonii komórkowej w Polsce, wprowadza specjalną ofertę programową stworzoną z myślą o ukraińskich widzach. Nowy pakiet Ukraina obejmuje 10 programów w języku ukraińskim o różnorodnej tematyce — od wiadomości po rozrywkę, sport, edukację i programy dla dzieci.
II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764