logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Prezes wybiera się na Mobile Silesia

  PR 25.05.2017, przeczytano 3502 razy

13 czerwca w Zabytkowej Kopalni Węgla Kamiennego Guido w Zabrzu odbędzie się konferencja o marketingu mobilnym Mobile Silesia. Promuje ją film inspirowany kultowym już Uchem Prezesa. W roli głównej występuje Brand and PR director SMSAPI, Andrzej Ogonowski.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/prezes-wybiera-sie-na-mobile-silesia,32603,artykul.html

Mobile Silesia to spotkania praktyków i ekspertów z branży mobile organizowane od siedmiu lat na Śląsku przez firmę SMSAPI. Co roku motywem przewodnim konferencji są trendy w marketingu mobilnym, ale organizatorzy akcentują również walory regionu. Spotkania obywają się w ważnych dla śląskiej kultury miejscach, m.in. w dawnych kopalniach, a materiały graficzne i język promocji czerpią ze śląskiej gwary. Hasło 7. edycji konferencji brzmi „O mobile na grubie”.

Tegoroczny filmik promocyjny czerpie z hitu ostatnich miesięcy – internetowego serialu Ucho Prezesa. Oko Prezesa, tak brzmi tytuł spotu, przedstawia pracownika, który namawia prezesa, by wybrać się na Mobile Silesia. Aktorami zostali pracownicy firmy – w rolę prezesa wcielił się Andrzej Ogonowski, Brand and PR director SMSAPI a Klaudiusza zagrał Marcin Unold, New Business Specialist z ComVision, firmy tworzącej platformę SMSAPI. Zaledwie w kilka godzin po publikacji filmiku na Facebooku ma on już prawie 5 tys. wyświetleń.

– Lubimy sięgać po nieszablonowe rozwiązania i formaty, a Mobile Silesii daleko do poważnych konferencji, na których obowiązuje biznesowy dresscode. Kilka lat temu nasze spotkanie prowadził Mariusz Kałamaga, znany kabareciarz z Bytomia. Do Ucha Prezesa nawiązaliśmy ze względu na popularność serialu. Takie podejście wyróżnia nas na tle innych branżowych eventów i z tego jesteśmy dumni – Mobile Silesia to połączenie merytorycznej wiedzy, ze śląskim charakterem i z dobrą zabawą – podkreśla Andrzej Ogonowski z SMSAPI.pl, organizator konferencji.

Za realizację filmu odpowiada Szymon Nawrat i To Inspire. Film jest dystrybuowany w kanałach własnych SMSAPI.

Podczas 7. edycji Mobile Silesia eksperci opowiadać będą o sztucznej inteligencji, o tym, jak mobile rewolucjonizuje wideo marketing i e-commerce, o wirtualnej rzeczywistości, jak analizować dane na temat klientów oraz jak to wszystko robić zgodnie z prawem. Wśród prelegentów pojawi się m.in. Magdalena Daniłoś (OFFON Agency), Daniel Kędzierski (FastTony.es), Łukasz Kozłowski (Shoper), Artur Kurasiński (Ghost VR, Muse), Maciej Lewiński.


Źródło: SMSAPI

www.smsapi.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764