logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Prezes Zarządu Grupy PMPG Polskie Media pewna efektów wdrażanej strategii

  PR 01.03.2021, przeczytano 223 razy

PMPG Polskie Media S.A. poinformowała, że 17 lutego Prezes Zarządu Grupy PMPG Ilona Weiss zakupiła pakiet 17 965 akcji spółki [PMG] za kwotę 99,6 tys. PLN.  Kurs akcji  w momencie transakcji wynosił 5,54 PLN za akcję.  Walory spółki zwyżkowały przez cały ubiegły tydzień osiągając swoje maksimum w czwartek 18 lutego, kiedy kurs zamknięcia wyniósł 6,15 PLN.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/prezes-zarzadu-grupy-pmpg-polskie-media-pewna-efektow-wdrazanej-strategii,390424,artykul.html

W ubiegły poniedziałek, tj. 15 lutego 2021 r. PMPG Polskie Media S.A. poinformowała o podpisaniu listu intencyjnego dotyczącego zawarcia strategicznej umowy o współpracy z firmami Quadtalent Europe Limited  (spółką zależną od Quadtalent Technology) oraz North Summit Capital GP Limited.

Celem nawiązania współpracy pomiędzy firmami jest wzmocnienie i przyśpieszenie transformacji cyfrowej Grupy PMPG, w tym również stworzenie innowacyjnych modeli biznesowych i platform technologicznych bazujących na sztucznej inteligencji, których efektem ma być zbudowanie unikalnej i trwałej przewagi konkurencyjnej w Europie.

- Rynek mediów, spółki tego sektora, stają się w coraz większym stopniu spółkami opartymi o technologię. Stąd nasz wybór strategicznego partnera, który daje nie tylko kapitał, ale również, a może przede wszystkim, dostęp do najbardziej zaawansowanych technologii na świecie.  Strategia rozwoju PMPG będzie tworzona i realizowana w oparciu o te nowe technologie. – powiedziała po podpisaniu listu intencyjnego Ilona Weiss.

Źródło: PMPG Polskie Media S.A.

www.pmpg.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764