logo
GIEŁDA
Polska reklama i poligrafiaGIEŁDA

Świdnica: Prezydent Miasta Świdnicy: Promocja Miasta Świdnicy poprzez sport

03.03.2018
Oferta ważna do:16.03.2018 godz. 09:00
Odsłon: 373

Ogłoszenie nr 525781-N-2018 z dnia 2018-03-02 r.

Prezydent Miasta Świdnicy: Promocja Miasta Świdnicy poprzez sport

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Świdnicy, krajowy numer identyfikacyjny 57958900000, ul. ul. Armii Krajowej 49 , 58100 Świdnica, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 748 562 850, e-mail mbp@um.swidnica.pl, faks 748 523 110.
Adres strony internetowej (URL):
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.swidnica.bip-gov.info.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert w formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego, kuriera lub doręczenie osobiste.
Adres:
Urząd Miejski w Świdnicy, ul. Armii Krajowej 49, 58-100 Świdnica, Wydział Zamówień Publicznych i Przetargów, pok.124, I p.

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Promocja Miasta Świdnicy poprzez sport
Numer referencyjny: P-30/III/18
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:

II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego usług w zakresie promocji miasta Świdnicy poprzez sport. 2. Przedmiot zamówienia będzie realizowany zgodnie z postanowieniami i na warunkach określonych w projekcie umowy stanowiącym załącznik do SIWZ. 3. CPV (Wspólny Słownik Zamówień): 79342200-5 – Usługi w zakresie promocji 4.2 INNE POSTANOWIENIA 1. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych – liczba części - 3. 2. Wykonawca nie może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia, tj.: a) w części I - każdorazowe, w czasie obowiązywania umowy, zgłoszenie zespołu sportowego do udziału w rozgrywkach I ligi piłki ręcznej mężczyzn pod nazwą zawierającą frazę „Świdnica” lub przymiotnik utworzony od tego słowa: „świdnicki”, „świdnicka”, „świdnickie”, b) w części II - każdorazowe, w czasie obowiązywania umowy, zgłoszenie zespołu sportowego do udziału w rozgrywkach II ligi piłki siatkowej kobiet pod nazwą zawierającą frazę „Świdnica” lub przymiotnik utworzony od tego słowa: „świdnicki”, „świdnicka”, „świdnickie”, c) w części III - 1) każdorazowe, w czasie obowiązywania umowy, zgłoszenie zespołu sportowego do udziału w rozgrywkach IV ligi piłki nożnej mężczyzn pod nazwą zawierającą frazę „Świdnica” lub przymiotnik utworzony od tego słowa: „świdnicki”, „świdnicka”, „świdnickie”. 3. Zakres zamówienia obejmuje: Część I: Promocja Miasta Świdnicy poprzez sport – piłkę ręczną mężczyzn. Wykonawca, którego zespół uczestniczy w rozgrywkach I ligi piłki ręcznej mężczyzn – II runda rozgrywek sezonu 2017/2018 oraz będzie uczestniczył w I rundzie rozgrywek sezonu ligowego 2018/2019, zobowiązuje się, od dnia podpisania umowy do dnia 18 grudnia 2018 r., świadczyć na rzecz Zamawiającego usługi w zakresie promocji miasta Świdnicy poprzez sport. Przedmiot zamówienia realizowany będzie poprzez: 1) każdorazowe, w czasie obowiązywania umowy, zgłoszenie zespołu sportowego do udziału w rozgrywkach I ligi piłki ręcznej mężczyzn pod nazwą zawierającą frazę „Świdnica” lub przymiotnik utworzony od tego słowa: „świdnicki”, „świdnicka”, „świdnickie”, 2) umieszczenie, w miejscu widocznym dla publiczności i mediów, banera promocyjnego miasta Świdnicy w hali, w której rozgrywane będą mecze pierwszoligowe piłki ręcznej organizowane lub współorganizowane przez Wykonawcę, 3) umieszczenie na koszulkach ligowych i treningowych zawodników drużyny, w których będą występować podczas rozrywek, treningów oraz turniejów, herbu miasta Świdnicy, 4) umieszczenie herbu Świdnicy we wszystkich materiałach promocyjno-informacyjnych i publikacjach wydawanych przez Wykonawcę w związku z organizowaniem lub współorganizowaniem rozgrywek/zawodów, np. na plakatach informujących o terminach meczów, na biletach wstępu, na tablicy/ściance służącej jako tło do wywiadów, 5) umieszczenie herbu Świdnicy oraz adresu internetowego (www.um.swidnica.pl), wraz z linkiem, na oficjalnej stronie internetowej Wykonawcy w okresie obowiązywania umowy, w co najmniej dwóch miejscach, 6) umieszczenie informacji o współpracy z miastem Świdnica na tablicach sponsorskich, podczas zapowiedzi rozgrywek w mediach lokalnych/regionalnych oraz na stronie Wykonawcy poprzez zamieszczenie herbu miasta oraz napisu Miasto Świdnica, 7) eksponowanie banera miasta (w formie flagi) z herbem Świdnicy i napisem „Świdnica” podczas wszystkich rozgrywek i zawodów, w których Wykonawca będzie brał udział, 8) udostępnienie Zamawiającemu, do celów promocji miasta, informacji o działalności Wykonawcy, możliwość posługiwania się jego nazwą, znakami graficznymi, wizerunkami zawodników oraz ich osiągnięciami sportowymi, po uprzednim uzgodnieniu z Wykonawcą, 9) publikowanie przez Wykonawcę, przynajmniej dwa razy w okresie obowiązywania umowy, informacji o współpracy z miastem Świdnica, w lokalnych mediach oraz na stronie internetowej Wykonawcy, 10) wymienianie przez spikera zawodów – organizowanych lub współorganizowanych przez Wykonawcę, nazwy miasta Świdnica i informacji o współpracy z miastem Świdnica, 11) nieodpłatny udział zawodników i trenerów Wykonawcy w przedsięwzięciach organizowanych lub współorganizowanych przez Miasto (imprezy, festyny, pokazy, itp.) w uzgodnionych wcześniej terminach, nie kolidujących z realizacją procesu szkoleniowego i zawodami, 12) przesyłanie, co najmniej 2 razy w miesiącu, informacji z działalności Wykonawcy (newsy), które będą zamieszczane na portalu społecznościowym Facebook na profilu poświęconym tematyce świdnickiego sportu. Informacje przesyłane będą na adres e mailowy: marketing@osir.swidnica.pl 13) trwałe dokumentowanie wszystkich działań promocyjnych podejmowanych przez Wykonawcę, za pomocą wycinków prasowych, zdjęć, filmów, itp. Część II: Promocja miasta Świdnicy poprzez sport – piłkę siatkową kobiet Wykonawca, którego zespół będzie uczestniczy w rozgrywkach II ligi piłki siatkowej kobiet w rundzie wiosennej sezonu 2017/2018 oraz będzie uczestniczył w rundzie jesiennej sezonu 2018/2019, zobowiązuje się w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 18 grudnia 2018 r., świadczyć na rzecz Zamawiającego usługi w zakresie promocji miasta Świdnicy poprzez sport. Przedmiot zamówienia realizowany będzie poprzez: 1) każdorazowe, w czasie obowiązywania umowy, zgłoszenie zespołu sportowego do udziału w rozgrywkach II ligi piłki siatkowej kobiet pod nazwą zawierającą frazę „Świdnica” lub przymiotnik utworzony od tego słowa: „świdnicki”, „świdnicka”, „świdnickie”, 2) umieszczenie, w miejscu widocznym dla publiczności i mediów, banera promocyjnego miasta Świdnicy w hali, w której rozgrywane będą mecze drugoligowe piłki siatkowej organizowane lub współorganizowane przez Wykonawcę, 3) umieszczenie na koszulkach ligowych i treningowych zawodniczek drużyny, w których będą występować podczas rozrywek, treningów oraz turniejów, herbu miasta Świdnicy, 4) umieszczenie herbu Świdnicy we wszystkich materiałach promocyjno-informacyjnych i publikacjach wydawanych przez Wykonawcę w związku z organizowaniem lub współorganizowaniem rozgrywek/zawodów, np. na plakatach informujących o terminach meczów, na biletach wstępu, 5) umieszczenie herbu Świdnicy oraz adresu internetowego (www.um.swidnica.pl), wraz z linkiem, na oficjalnej stronie internetowej Wykonawcy w okresie obowiązywania umowy, w co najmniej dwóch miejscach, 6) umieszczenie informacji o współpracy z miastem Świdnica na tablicach sponsorskich, podczas zapowiedzi rozgrywek w mediach lokalnych/regionalnych oraz na stronie Wykonawcy poprzez zamieszczenie herbu miasta oraz napisu Miasto Świdnica, 7) eksponowanie banera miasta (w formie flagi) z herbem Świdnicy i napisem „Świdnica” podczas wszystkich rozgrywek i zawodów, w których Wykonawca będzie brał udział, 8) udostępnienie Zamawiającemu, do celów promocji miasta, informacji o działalności Wykonawcy, możliwość posługiwania się jego nazwą, znakami graficznymi, wizerunkami zawodniczek oraz ich osiągnięciami sportowymi, po uprzednim uzgodnieniu z Wykonawcą, 9) publikowanie przez Wykonawcę, przynajmniej dwa razy w okresie obowiązywania umowy, informacji o współpracy z miastem Świdnica, w lokalnych mediach oraz na stronie internetowej Wykonawcy, 10) wymienianie przez spikera zawodów – organizowanych lub współorganizowanych przez Wykonawcę, nazwy miasta Świdnica i informacji o współpracy z miastem Świdnica, 11) nieodpłatny udział zawodniczek i trenerów Wykonawcy w przedsięwzięciach organizowanych lub współorganizowanych przez Miasto (imprezy, festyny, pokazy, itp.) w uzgodnionych wcześniej terminach, nie kolidujących z realizacją procesu szkoleniowego i zawodami, 12) przesyłanie, co najmniej 2 razy w miesiącu, informacji z działalności Wykonawcy (newsy), które będą zamieszczane na portalu społecznościowym Facebook na profilu poświęconym tematyce świdnickiego sportu. Informacje przesyłane będą na adres e-mailowy: marketing@osir.swidnica.pl 13) trwałe dokumentowanie wszystkich działań promocyjnych podejmowanych przez Wykonawcę, za pomocą wycinków prasowych, zdjęć, filmów, itp. Część III: Promocja miasta Świdnicy poprzez sport – piłkę nożną mężczyzn Wykonawca, którego zespół uczestniczy w rozgrywkach IV ligi piłki nożnej mężczyzn – wiosenna runda rozgrywek sezonu 2017/2018 oraz będzie uczestniczył w jesiennej rundzie rozgrywek sezonu ligowego 2018/2019, oraz prowadzi szkolenie dzieci i młodzieży na poziomie co najmniej: juniorzy – starsi i młodsi, trampkarze oraz młodzicy, które to drużyny uczestniczą w rozgrywkach ligowych odpowiednich dla danej grupy wiekowej/szkoleniowej, zobowiązuje się, od dnia podpisania umowy do dnia 30 listopada 2018 r., świadczyć na rzecz Zamawiającego usługi w zakresie promocji miasta Świdnicy poprzez sport. Przedmiot zamówienia realizowany będzie poprzez: 1) każdorazowe, w czasie obowiązywania umowy, zgłoszenie zespołu sportowego do udziału w rozgrywkach IV ligi piłki nożnej mężczyzn pod nazwą zawierającą frazę „Świdnica” lub przymiotnik utworzony od tego słowa: „świdnicki”, „świdnicka”, „świdnickie”, 2) umieszczenie, w miejscu widocznym dla publiczności i mediów, banera promocyjnego miasta Świdnicy na terenie obiektu (stadion/boisko/hala sportowa), na którym rozgrywane będą mecze czwartej ligi piłki nożnej mężczyzn organizowane lub współorganizowane przez Wykonawcę, 3) umieszczenie, w miejscu widocznym dla publiczności i mediów, banera promocyjnego miasta Świdnicy na terenie obiektów (stadion/boisko/hala sportowa), na którym rozgrywane będą mecze/turnieje organizowane lub współorganizowane przez Wykonawcę, w których udział będą brali zawodnicy drużyn dziecięcych i młodzieżowych prowadzonych przez Wykonawcę (co najmniej juniorzy – starsi i młodsi, trampkarze oraz młodzicy), 4) umieszczenie, w przypadku zawodników IV ligi, na koszulkach ligowych i treningowych zawodników drużyny, w których będą występować podczas rozrywek, treningów oraz turniejów, herbu miasta Świdnicy, 5) umieszczenie herbu Świdnicy we wszystkich materiałach promocyjno-informacyjnych i publikacjach wydawanych przez Wykonawcę w związku z organizowaniem lub współorganizowaniem rozgrywek/zawodów, np. na plakatach informujących o terminach meczów, na biletach wstępu, 6) umieszczenie herbu Świdnicy oraz adresu internetowego (www.um.swidnica.pl), wraz z linkiem, na oficjalnej stronie internetowej Wykonawcy w okresie obowiązywania umowy, w co najmniej dwóch miejscach, 7) umieszczenie informacji o współpracy z miastem Świdnica na tablicach sponsorskich, podczas zapowiedzi rozgrywek w mediach lokalnych/regionalnych oraz na stronie Wykonawcy poprzez zamieszczenie herbu miasta oraz napisu Miasto Świdnica, 8) eksponowanie banera miasta (w formie flagi) z herbem Świdnicy i napisem „Świdnica” podczas wszystkich rozgrywek i zawodów, w których Wykonawca będzie brał udział (dot. drużyny IV ligi), 9) udostępnienie Zamawiającemu, do celów promocji miasta, informacji o działalności Wykonawcy, możliwość posługiwania się jego nazwą, znakami graficznymi, wizerunkami zawodników oraz ich osiągnięciami sportowymi, po uprzednim uzgodnieniu z Wykonawcą, 10) publikowanie przez Wykonawcę, przynajmniej dwa razy w okresie obowiązywania umowy, informacji o współpracy z miastem Świdnica, w lokalnych mediach oraz na stronie internetowej Wykonawcy, 11) wymienianie przez spikera zawodów – organizowanych lub współorganizowanych przez Wykonawcę, nazwy miasta Świdnica i informacji o współpracy z miastem Świdnica, 12) nieodpłatny udział zawodników i trenerów Wykonawcy w przedsięwzięciach organizowanych lub współorganizowanych przez Miasto (imprezy, festyny, pokazy, itp.) w uzgodnionych wcześniej terminach, nie kolidujących z realizacją procesu szkoleniowego i zawodami piłki nożnej, 13) przesyłanie, co najmniej 2 razy w miesiącu, informacji z działalności Wykonawcy (newsy), które będą zamieszczane na portalu społecznościowym Facebook na profilu poświęconym tematyce świdnickiego sportu. Informacje przesyłane będą na adres e-mailowy: marketing@osir.swidnica.pl 14) trwałe dokumentowanie wszystkich działań promocyjnych podejmowanych przez Wykonawcę, za pomocą wycinków prasowych, zdjęć, filmów, itp.

II.5) Główny kod CPV: 79342200-5
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 610731,71
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia: 2018-12-18
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2018-12-18
2018-12-18
2018-11-30

II.9) Informacje dodatkowe: 1. Termin realizacji zamówienia: 1) I część zamówienia – od dnia podpisania umowy do dnia 18 grudnia 2018 r. 2) II część zamówienia – od dnia podpisania umowy do dnia 18 grudnia 2018 r. 3) III część zamówienia – od dnia podpisania umowy do dnia 30 listopada 2018 r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. a) w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy. b) w przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 23 ustawy Pzp).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena oferty 60,00
Udział zawodników w co najmniej jednej imprezie organizowanej pod patronatem Prezydenta Miasta Świdnicy dla jego mieszkańców 30,00
Zorganizowanie dodatkowej co najmniej jednej konferencji prasowej z udziałem trenera, zawodników, przedstawicieli Urzędu Miejskiego w Świdnicy mającej na celu promocję Miasta Świdnicy jako miasta sportu 10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
1. Postanowienia umowy zawarto w projekcie umowy, który stanowi część 3 niniejszej SIWZ.

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Nie wymaga się wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
2. Zamawiający przewiduje zmiany postanowień umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru oferty, z zastrzeżeniem, że zmiana umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obydwu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności, jeżeli służyć będzie należytemu wykonaniu umowy. 3. Zmiany umowy w szczególności mogą dotyczyć: 1) zmiany zakresu realizacji przedmiotu zamówienia, jeżeli będzie to korzystne dla Zamawiającego, 2) zmian dotyczących sposobu rozliczenia niniejszej umowy, o ile taka zmiana będzie korzystna dla Zamawiającego, 3) zmian kadrowych w przypadku: a) zmiany osób odpowiedzialnych za prawidłowe świadczenie usług ze strony Wykonawcy i osób wyznaczonych do współpracy w imieniu Zamawiającego, b) zmiany osób reprezentujących Wykonawcę, których konieczność wprowadzenia wynika ze zmian organizacyjnych; 4) pozostałe okoliczności powodujące możliwość zmiany umowy: a) rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami; b) w wypadkach przewidzianych w art. 144 ustawy PZP.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-03-16, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Część I - Promocja Miasta Świdnicy poprzez sport – piłkę ręczną mężczyzn.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonawca, którego zespół uczestniczy w rozgrywkach I ligi piłki ręcznej mężczyzn – II runda rozgrywek sezonu 2017/2018 oraz będzie uczestniczył w I rundzie rozgrywek sezonu ligowego 2018/2019, zobowiązuje się, od dnia podpisania umowy do dnia 18 grudnia 2018 r., świadczyć na rzecz Zamawiającego usługi w zakresie promocji miasta Świdnicy poprzez sport. Przedmiot zamówienia realizowany będzie poprzez: 1) każdorazowe, w czasie obowiązywania umowy, zgłoszenie zespołu sportowego do udziału w rozgrywkach I ligi piłki ręcznej mężczyzn pod nazwą zawierającą frazę „Świdnica” lub przymiotnik utworzony od tego słowa: „świdnicki”, „świdnicka”, „świdnickie”, 2) umieszczenie, w miejscu widocznym dla publiczności i mediów, banera promocyjnego miasta Świdnicy w hali, w której rozgrywane będą mecze pierwszoligowe piłki ręcznej organizowane lub współorganizowane przez Wykonawcę, 3) umieszczenie na koszulkach ligowych i treningowych zawodników drużyny, w których będą występować podczas rozrywek, treningów oraz turniejów, herbu miasta Świdnicy, 4) umieszczenie herbu Świdnicy we wszystkich materiałach promocyjno-informacyjnych i publikacjach wydawanych przez Wykonawcę w związku z organizowaniem lub współorganizowaniem rozgrywek/zawodów, np. na plakatach informujących o terminach meczów, na biletach wstępu, na tablicy/ściance służącej jako tło do wywiadów, 5) umieszczenie herbu Świdnicy oraz adresu internetowego (www.um.swidnica.pl), wraz z linkiem, na oficjalnej stronie internetowej Wykonawcy w okresie obowiązywania umowy, w co najmniej dwóch miejscach, 6) umieszczenie informacji o współpracy z miastem Świdnica na tablicach sponsorskich, podczas zapowiedzi rozgrywek w mediach lokalnych/regionalnych oraz na stronie Wykonawcy poprzez zamieszczenie herbu miasta oraz napisu Miasto Świdnica, 7) eksponowanie banera miasta (w formie flagi) z herbem Świdnicy i napisem „Świdnica” podczas wszystkich rozgrywek i zawodów, w których Wykonawca będzie brał udział, 8) udostępnienie Zamawiającemu, do celów promocji miasta, informacji o działalności Wykonawcy, możliwość posługiwania się jego nazwą, znakami graficznymi, wizerunkami zawodników oraz ich osiągnięciami sportowymi, po uprzednim uzgodnieniu z Wykonawcą, 9) publikowanie przez Wykonawcę, przynajmniej dwa razy w okresie obowiązywania umowy, informacji o współpracy z miastem Świdnica, w lokalnych mediach oraz na stronie internetowej Wykonawcy, 10) wymienianie przez spikera zawodów – organizowanych lub współorganizowanych przez Wykonawcę, nazwy miasta Świdnica i informacji o współpracy z miastem Świdnica, 11) nieodpłatny udział zawodników i trenerów Wykonawcy w przedsięwzięciach organizowanych lub współorganizowanych przez Miasto (imprezy, festyny, pokazy, itp.) w uzgodnionych wcześniej terminach, nie kolidujących z realizacją procesu szkoleniowego i zawodami, 12) przesyłanie, co najmniej 2 razy w miesiącu, informacji z działalności Wykonawcy (newsy), które będą zamieszczane na portalu społecznościowym Facebook na profilu poświęconym tematyce świdnickiego sportu. Informacje przesyłane będą na adres e mailowy: marketing@osir.swidnica.pl 13) trwałe dokumentowanie wszystkich działań promocyjnych podejmowanych przez Wykonawcę, za pomocą wycinków prasowych, zdjęć, filmów, itp.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79342200-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 189593,49
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-12-18
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena oferty 60,00
Udział zawodników w co najmniej jednej imprezie organizowanej pod patronatem Prezydenta Miasta Świdnicy dla jego mieszkańców 30,00
Zorganizowanie dodatkowej co najmniej jednej konferencji prasowej z udziałem trenera, zawodników, przedstawicieli Urzędu Miejskiego w Świdnicy mającej na celu promocję Miasta Świdnicy jako miasta sportu 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Część II: Promocja miasta Świdnicy poprzez sport – piłkę siatkową kobiet
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonawca, którego zespół będzie uczestniczy w rozgrywkach II ligi piłki siatkowej kobiet w rundzie wiosennej sezonu 2017/2018 oraz będzie uczestniczył w rundzie jesiennej sezonu 2018/2019, zobowiązuje się w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 18 grudnia 2018 r., świadczyć na rzecz Zamawiającego usługi w zakresie promocji miasta Świdnicy poprzez sport. Przedmiot zamówienia realizowany będzie poprzez: 1) każdorazowe, w czasie obowiązywania umowy, zgłoszenie zespołu sportowego do udziału w rozgrywkach II ligi piłki siatkowej kobiet pod nazwą zawierającą frazę „Świdnica” lub przymiotnik utworzony od tego słowa: „świdnicki”, „świdnicka”, „świdnickie”, 2) umieszczenie, w miejscu widocznym dla publiczności i mediów, banera promocyjnego miasta Świdnicy w hali, w której rozgrywane będą mecze drugoligowe piłki siatkowej organizowane lub współorganizowane przez Wykonawcę, 3) umieszczenie na koszulkach ligowych i treningowych zawodniczek drużyny, w których będą występować podczas rozrywek, treningów oraz turniejów, herbu miasta Świdnicy, 4) umieszczenie herbu Świdnicy we wszystkich materiałach promocyjno-informacyjnych i publikacjach wydawanych przez Wykonawcę w związku z organizowaniem lub współorganizowaniem rozgrywek/zawodów, np. na plakatach informujących o terminach meczów, na biletach wstępu, 5) umieszczenie herbu Świdnicy oraz adresu internetowego (www.um.swidnica.pl), wraz z linkiem, na oficjalnej stronie internetowej Wykonawcy w okresie obowiązywania umowy, w co najmniej dwóch miejscach, 6) umieszczenie informacji o współpracy z miastem Świdnica na tablicach sponsorskich, podczas zapowiedzi rozgrywek w mediach lokalnych/regionalnych oraz na stronie Wykonawcy poprzez zamieszczenie herbu miasta oraz napisu Miasto Świdnica, 7) eksponowanie banera miasta (w formie flagi) z herbem Świdnicy i napisem „Świdnica” podczas wszystkich rozgrywek i zawodów, w których Wykonawca będzie brał udział, 8) udostępnienie Zamawiającemu, do celów promocji miasta, informacji o działalności Wykonawcy, możliwość posługiwania się jego nazwą, znakami graficznymi, wizerunkami zawodniczek oraz ich osiągnięciami sportowymi, po uprzednim uzgodnieniu z Wykonawcą, 9) publikowanie przez Wykonawcę, przynajmniej dwa razy w okresie obowiązywania umowy, informacji o współpracy z miastem Świdnica, w lokalnych mediach oraz na stronie internetowej Wykonawcy, 10) wymienianie przez spikera zawodów – organizowanych lub współorganizowanych przez Wykonawcę, nazwy miasta Świdnica i informacji o współpracy z miastem Świdnica, 11) nieodpłatny udział zawodniczek i trenerów Wykonawcy w przedsięwzięciach organizowanych lub współorganizowanych przez Miasto (imprezy, festyny, pokazy, itp.) w uzgodnionych wcześniej terminach, nie kolidujących z realizacją procesu szkoleniowego i zawodami, 12) przesyłanie, co najmniej 2 razy w miesiącu, informacji z działalności Wykonawcy (newsy), które będą zamieszczane na portalu społecznościowym Facebook na profilu poświęconym tematyce świdnickiego sportu. Informacje przesyłane będą na adres e-mailowy: marketing@osir.swidnica.pl 13) trwałe dokumentowanie wszystkich działań promocyjnych podejmowanych przez Wykonawcę, za pomocą wycinków prasowych, zdjęć, filmów, itp.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79342200-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 130569,10
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-12-18
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena oferty 60,00
Udział zawodników w co najmniej jednej imprezie organizowanej pod patronatem Prezydenta Miasta Świdnicy dla jego mieszkańców 30,00
Zorganizowanie dodatkowej co najmniej jednej konferencji prasowej z udziałem trenera, zawodników, przedstawicieli Urzędu Miejskiego w Świdnicy mającej na celu promocję Miasta Świdnicy jako miasta sportu 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Część III: Promocja miasta Świdnicy poprzez sport – piłkę nożną mężczyzn
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonawca, którego zespół uczestniczy w rozgrywkach IV ligi piłki nożnej mężczyzn – wiosenna runda rozgrywek sezonu 2017/2018 oraz będzie uczestniczył w jesiennej rundzie rozgrywek sezonu ligowego 2018/2019, oraz prowadzi szkolenie dzieci i młodzieży na poziomie co najmniej: juniorzy – starsi i młodsi, trampkarze oraz młodzicy, które to drużyny uczestniczą w rozgrywkach ligowych odpowiednich dla danej grupy wiekowej/szkoleniowej, zobowiązuje się, od dnia podpisania umowy do dnia 30 listopada 2018 r., świadczyć na rzecz Zamawiającego usługi w zakresie promocji miasta Świdnicy poprzez sport. Przedmiot zamówienia realizowany będzie poprzez: 1) każdorazowe, w czasie obowiązywania umowy, zgłoszenie zespołu sportowego do udziału w rozgrywkach IV ligi piłki nożnej mężczyzn pod nazwą zawierającą frazę „Świdnica” lub przymiotnik utworzony od tego słowa: „świdnicki”, „świdnicka”, „świdnickie”, 2) umieszczenie, w miejscu widocznym dla publiczności i mediów, banera promocyjnego miasta Świdnicy na terenie obiektu (stadion/boisko/hala sportowa), na którym rozgrywane będą mecze czwartej ligi piłki nożnej mężczyzn organizowane lub współorganizowane przez Wykonawcę, 3) umieszczenie, w miejscu widocznym dla publiczności i mediów, banera promocyjnego miasta Świdnicy na terenie obiektów (stadion/boisko/hala sportowa), na którym rozgrywane będą mecze/turnieje organizowane lub współorganizowane przez Wykonawcę, w których udział będą brali zawodnicy drużyn dziecięcych i młodzieżowych prowadzonych przez Wykonawcę (co najmniej juniorzy – starsi i młodsi, trampkarze oraz młodzicy), 4) umieszczenie, w przypadku zawodników IV ligi, na koszulkach ligowych i treningowych zawodników drużyny, w których będą występować podczas rozrywek, treningów oraz turniejów, herbu miasta Świdnicy, 5) umieszczenie herbu Świdnicy we wszystkich materiałach promocyjno-informacyjnych i publikacjach wydawanych przez Wykonawcę w związku z organizowaniem lub współorganizowaniem rozgrywek/zawodów, np. na plakatach informujących o terminach meczów, na biletach wstępu, 6) umieszczenie herbu Świdnicy oraz adresu internetowego (www.um.swidnica.pl), wraz z linkiem, na oficjalnej stronie internetowej Wykonawcy w okresie obowiązywania umowy, w co najmniej dwóch miejscach, 7) umieszczenie informacji o współpracy z miastem Świdnica na tablicach sponsorskich, podczas zapowiedzi rozgrywek w mediach lokalnych/regionalnych oraz na stronie Wykonawcy poprzez zamieszczenie herbu miasta oraz napisu Miasto Świdnica, 8) eksponowanie banera miasta (w formie flagi) z herbem Świdnicy i napisem „Świdnica” podczas wszystkich rozgrywek i zawodów, w których Wykonawca będzie brał udział (dot. drużyny IV ligi), 9) udostępnienie Zamawiającemu, do celów promocji miasta, informacji o działalności Wykonawcy, możliwość posługiwania się jego nazwą, znakami graficznymi, wizerunkami zawodników oraz ich osiągnięciami sportowymi, po uprzednim uzgodnieniu z Wykonawcą, 10) publikowanie przez Wykonawcę, przynajmniej dwa razy w okresie obowiązywania umowy, informacji o współpracy z miastem Świdnica, w lokalnych mediach oraz na stronie internetowej Wykonawcy, 11) wymienianie przez spikera zawodów – organizowanych lub współorganizowanych przez Wykonawcę, nazwy miasta Świdnica i informacji o współpracy z miastem Świdnica, 12) nieodpłatny udział zawodników i trenerów Wykonawcy w przedsięwzięciach organizowanych lub współorganizowanych przez Miasto (imprezy, festyny, pokazy, itp.) w uzgodnionych wcześniej terminach, nie kolidujących z realizacją procesu szkoleniowego i zawodami piłki nożnej, 13) przesyłanie, co najmniej 2 razy w miesiącu, informacji z działalności Wykonawcy (newsy), które będą zamieszczane na portalu społecznościowym Facebook na profilu poświęconym tematyce świdnickiego sportu. Informacje przesyłane będą na adres e-mailowy: marketing@osir.swidnica.pl 14) trwałe dokumentowanie wszystkich działań promocyjnych podejmowanych przez Wykonawcę, za pomocą wycinków prasowych, zdjęć, filmów, itp.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79342200-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 290569,08
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena oferty 60,00
Udział zawodników w co najmniej jednej imprezie organizowanej pod patronatem Prezydenta Miasta Świdnicy dla jego mieszkańców 30,00
Zorganizowanie dodatkowej co najmniej jednej konferencji prasowej z udziałem trenera, zawodników, przedstawicieli Urzędu Miejskiego w Świdnicy mającej na celu promocję Miasta Świdnicy jako miasta sportu 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Ogłoszenie pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/prezydent-miasta-swidnicy%3A-promocja-miasta-swidnicy-poprzez-sport%2C-swidnica,70802,ogloszenie.html

http://www.swidnica.bip-gov.info.pl
Signs.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść ofert i ogłoszeń, nie jest stroną i nie pośredniczy w transakcjach prowadzonych za pośrednictwem Giełdy.

źródło ogłoszenia: Urząd Zamówień Publicznych

Ogłoszenia w dziale "Zamówienia publiczne" są subiektywnym wyborem redakcji Signs.pl, dokonywanym na podstawie analizy publikacji UZP. Wybieramy ogłoszenia, o których sądzimy, że mogą być dla naszych użytkowników interesujące. Nie możemy jednak gwarantować, że nie pominęliśmy czegoś istotnego. Całościowy przegląd ogłoszeń o zamówieniach, wraz z oryginałami ogłoszeń, informacjami o wynikach przetargów oraz bogatą bazą wiedzy znaleźć można w serwisie UZP: uzp.gov.pl. Signs.pl nie odpowiada za ewentualne błędy w zamieszczanych na naszych stronach kopiach ogłoszeń.

REKLAMA:
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764