logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Pride Month na Tiktoku

  PR 14.06.2022, przeczytano 326 razy

Jednym z celów platformy TikTok jest tworzenie przyjaznej i bezpiecznej przestrzeni, w której każdy z ponad miliarda użytkowników czuje się akceptowany i może być sobą. W tym celu wspiera swoich użytkowników promując wartościowe inicjatywy pozwalające na wyrażanie siebie. Z okazji Pride Month, platforma wystartowała z akcją „My coming-out story”, w ramach której twórcy TikToka podzielą się swoimi historiami i powiedzą, co dla nich oznacza bycie osobą dumną.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pride-month-na-tiktoku,396266,artykul.html

Co dla Ciebie oznacza być osobą dumną?

Na to pytanie użytkownicy TikToka poznają odpowiedź podczas rozmów na żywo z wybranymi twórcami platformy i zarazem przedstawicielami społeczności LGBTQ+: @kubagrochmalski - wokalistą, który na TikToku tworzy treści lifestylowe, modowe i komediowe, @majaheban – transpłciową aktywistką i @Grubalka promującą różnorodność i ciałopozytywność. Wyjątkowe spotkania poprowadzi przedstawiciel Grupy Stonewall, która na co dzień walczy o prawa osób LGBTQ+. Pierwszy LIVE odbędzie się już jutro (15.06) o godzinie 19:00 na profilu @grupastonewall.

Zaangażowanie organizacji w ten projekt nie kończy się wyłącznie na LIVE’ach. TikTok, we współpracy z ekspertami Grupy Stonewall, przygotował także specjalny słownik LGBTQ+, którego celem będzie pomoc w podjęciu decyzji o coming-oucie i przekazanie porad, jak najlepiej się do tego wydarzenia przygotować.

- Różnorodność i inkluzywność to wartości wpisane w DNA TikToka od momentu jego powstania, a coroczne akcje związane z obchodami Pride Month są tego najlepszym przykładem. Naszą platformę tworzy ponad miliardowa społeczność, dlatego też czujemy wielką odpowiedzialność, by promować wśród naszych użytkowników ważne inicjatywy, edukować i dbać o szerzenie pozytywnych postaw społecznych. Nasza najnowsza akcja celebrująca Miesiąc Dumy pozwoli nie tylko poznać, czasem trudne, historie przedstawicieli społeczności LGBTQ+, lecz także, mam taką wielką nadzieję, pomoże w podjęciu decyzji tym, którzy obawiają się własnego coming-outu – mówi Paula Kornaszewska, Head of Operations TikTok CE.

Obchodom Pride Month 2022 na TikToku będą towarzyszyć hashtagi #pridetogether i #comingout. Czerwcowe wyzwanie z okazji święta społeczności LGBTQ+ zachęcać będzie użytkowników TikToka do podzielenia się swoimi historiami i inspirowania innych do bycia sobą. Narracja ta jest już bardzo widoczna na globalnym TikToku – hashtag ComingOut ma już ponad 4 miliardy odsłon.

Wszystkie informacje dotyczące kampanii „My coming-out story”, wraz ze słownikiem LGBTQ+, dostępne będą na dedykowanym landing page w sekcji „Szukaj”.

Globalne wsparcie TikToka dla społeczności LGBTQ+

TikTok wspiera cele ważne dla osób LGBTQ+ i dba o ich bezpieczeństwo i dobre samopoczucie na platformie. Platforma, we współpracy z amerykańską organizacją GLAAD, zaktualizowała w tym roku swoje Zasady Społeczności, żeby jeszcze dokładniej określić rodzaje nienawistnych zachowań i poglądów, które od dawna są zabronione na platformie, w tym deadnaming, misgendering i promowanie programów terapii konwersacyjnej.

Źródło: TikTok

www.tiktok.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
,

Dowolna osoba może na TikToku udawać kobietę, mężczyznę lub jedną z 164 innych płci, i to jest normalne, że może promować taki pogląd.
Ale pogląd, że są tylko dwie płcie, jest poglądem nienawistnym, godnym potępienia i nie można go prezentować, że o promowaniu nie wspomnę?
Czy dobrze rozumiem?

avatar użytkownika
,

Nic nie rozumiesz. Organizatorzy nie oceniają ani Twoich poglądów ani nie wypowiadają się na temat Twojego prawa do ich artykułowania. Inicjatywa nie dotyczy Ciebie i Twoich poglądów, ale polega na zapewnieniu bezpiecznej przestrzeni komunikacyjnej dla społeczność LGBTQ+.  

,

No właśnie w tym sęk, że oceniają, przez pryzmat rzekomego bezpieczeństwa osób mających problem z samookreśleniem i USUWAJĄ treści i komentarze a nawet blokują konta.

Inkluzywność działa tylko w jedną stronę.
  

avatar użytkownika
,

A skąd Ty wiesz że te osoby mają problem z samookreśleniem i skąd wiesz za co usuwane są komentarze?  

,

Gdy jedna osoba mówi Ci że pada deszcz, a druga, że świeci słońce, nie masz cytować jednej i drugiej, ale ruszyć dupę na zewnątrz i samodzielnie sprawdzić.  

,

A tutaj masz dowód na szczerość intencji TikToka i wiarygodność jego działań:
"Pomimo solennych zapewnień, że dane o użytkownikach TikToka nie są przekazywane do Chin szefostwo aplikacji mijało się z prawdą. Jak wynika z nagranych rozmów, platforma pozwalała na przekazywanie informacji o użytkownikach ze Stanów Zjednoczonych do chińskiej centrali ByteDance, koncernu będącego właścicielem TikToka."

https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/tiktok-usa-dane-bezpieczenstwo-chiny
  

avatar użytkownika
,

Czyli jeśli jakaś osoba przyjdzie i powie Ci że jesteś wielbłądem, to znaczy że masz problem z samookreśleniem? I masz obowiązek wysłuchiwać jej bredzenia?  

,

Jeśli jakiś facet mówi, że jest wielbłądem, to nikt nie ma w obowiązku mówić do niego per wielbłądzie.

Jeśli gość ma w papierach Zbyszek, to normalne jest, że ludzie mówią o nim Zbyszek.
  

avatar użytkownika
,

I taka osoba ma obowiązek tego słuchać?   

,

Nikt nikogo nie musi słuchać.
Zenek może żyć przekonaniem, że jest Krysią. Świat może funkcjonować traktując Zenka jak Zenka.
  

avatar użytkownika
,

Czy to znaczy że taka osoba ma obowiązek słuchać Twoich opinii i ocen na swój temat?  

,

Jeżeli ciało A działa na ciało B siłą F1, to ciało B, działa na ciało A siłą F2, równą sile F1 co do wartości i kierunku, lecz o przeciwnym zwrocie.
  

avatar użytkownika
,

Po co zasłaniasz się rzekomą "naukowością"? Masz problem z odpowiedzią? Czy użytkownicy tej platformy mają obowiązek wysłuchiwać opinii i poddawać się ocenie ludzi wierzących, że wpis w dowodzie stanowi obiektywną, naukową determinantę płci?  

,

To jest właśnie odpowiedź.
Ktoś pokazuje dupę, ktoś inny to komentuje.
Nie chcesz by negatywnie komentowano Twoją dupę, ogranicz audytorium do osób ją wielbiących.
  

avatar użytkownika
,

Czy nie to zrobił właśnie TikTok?  

,

TikTok uznał, że ułatwi pokazywanie **** i utrudni komentowanie tych pokazów.
Wracamy więc do modelu, w którym odbiorca ma siedzieć i biernie konsumować, bez prawa wyrażenia opinii o tym co mu pokazano. Jednokierunkowo.

Wiadomo było, że tak się stanie, ale nie, że tak szybko.

Paradoksalnie, w tym kontekście, ci, którzy nigdy nie zrobili ze swojego medium dwukierunkowego, stali się niechcący prekursorami.
  

avatar użytkownika
,

Nie jesteś żadnym "odbiorcą" jeśli upierasz się by prowadzić tam, gdzie użytkownicy, dla których powołano tę inicjatywę, nie mają na to ochoty. Stajesz się intruzem, któremu ogranicza się - zgodnie z Twoim własnym postulatem - dostęp. Co w tym złego? Dlaczego miałbyś rościć sobie prawo wtrącania się w kontakty ludzi, którzy nie mają ochoty wysłuchiwać Twoich teorii o dowodach osobistych?  

,

Skoro ktoś występuje PUBLICZNIE, to ktoś inny ma prawo takie występy oceniać.
Czy to jest taniec klasyczny, wyciskanie sztangi czy baba z brodą.

Jak napisałem wcześniej, jeśli ktoś nie chce, by komentowano jego występy, jest zobligowany zadbać o to, by widzieli je tylko prawdziwi wielbiciele.

Utrudnianie komentowania lub ukrywanie opcji wystawiania negatywnej oceny nie zmienia społecznego odbioru takich występów, tworzy jedynie bańkę, do której odbiorca krytyczny nie ma dostępu a nadawca komunikatu żyje fałszywym przekonaniem, że jest lubiany, akceptowany, podziwiany.
Wyjście poza taką bańkę skutkuje zderzeniem z rzeczywistością, w której nie ma nikogo, kto zabroni oceniać i komentować, są natomiast ci, którzy nie uznają chcenia za wystarczający dowód na cokolwiek.
  

avatar użytkownika
,

Publiczność komunikacji nie zobowiązuje do akceptowania intruzów próbujących oceniać jej uczestników i narzucać dyskusje nie na temat. To elementarz każdego publicznego miejsca służącego dyskusji - podstawa regulaminu każdego forum, grup dyskusyjnych czy właśnie przestrzeni komunikacyjnych w social media.  

,

Oczywiście intruzem jest wyłącznie ten, kto się z narracją nie zgadza albo promuje przekonanie, że do zmiany płci potrzebna jest zmiana płci a nie ubrania.
  

avatar użytkownika
,

Jeżeli wygłaszasz swoje teorie w miejscu, które nie jest do tego przeznaczone, wobec ludzi, którzy nie mają życzenia wysłuchiwać Twoich opinii na swój temat i rewelacji o dowodach osobistych - to zgodnie z wszelkimi normami obyczajowymi - tak, jesteś intruzem.  

,

Wiadomość usunięta przyczyn regulaminowych (szerzenie dyskryminacji, przemocy lub nienawiści ze względu na płeć lub orientację seksualną)
  

,

Widzę, że z braku argumentów, zaprosiłeś do dyskusji swoją personę, admina.,

I jakie piękne uzasadnienie dla cenzury, że niby coś było obraźliwe dla kogoś, ale teraz już nie wiadomo co to było i dla kogo, bo uratowałeś świat i usunąłeś treść.
  

avatar użytkownika
,

Racja - naszym gościom należy się wyjaśnienie powodów interwencji. Otóż zamiast dyskutować na temat tego materiału, zająłeś się wyśmiewaniem i poniżaniem osób transpłciowych. Innymi słowy zacząłeś wbrew regulaminowi wygłaszać motywowane ideologicznie i politycznie teorie, w miejscu do tego nieprzeznaczonym. Można się domyślać, że powtórzyłeś tu mniej więcej te same nieregulaminowe zachowania, o których wspominałeś opowiadając o interwencjach administracyjnych na TikToku.   

Najnowsze w tym dziale

Polsat i Plus partnerami tytularnymi hali w Gdyni
Polsat i Plus – dwie najważniejsze marki Grupy Polsat Plus będą w nazwie hali w Gdyni. Dzięki umowie Grupy Polsat Plus z miastem Gdynia hala będzie nazywała się Polsat Plus Arena Gdynia.
Wyborcza.pl i Storytel łączą siły. Od sierpnia 2022 r. dwie subskrypcje - pakiet Premium Wyborcza.pl i pakiet Unlimited Storytel dostępne będą w atrakcyjnej, konkurencyjnej cenie 55 zł*. W ramach łączonej usługi subskrybenci będą mogli sięgnąć do sprawdzonych informacji, nagradzanych reportaży, wywiadów z nietuzinkowymi gośćmi...
W pierwszej połowie 2022 roku 23 profile TVN Warner Bros. Discovery na Facebooku oraz 22 konta na Instagramie wygenerowały łącznie ponad 113 mln wyświetleń treści wideo. Portfolio największego nadawcy w Polsce zebrało już łącznie niemal 12 mln subskrybentów na obu platformach – 8,4 mln na Facebooku oraz 3,2 na Instagramie – i cały czas przyciąga nowych. Lider...
Wirtualna Polska utrzymuje pozycję wśród opiniotwórczych mediów
Ranking najbardziej opiniotwórczych mediów w Polsce otwiera Wirtualna Polska, na której redakcyjne treści inni dziennikarze w kraju powoływali się w lipcu 1,8 tys. razy. Miejsce drugie zajął Onet z wynikiem ponad 1,6 tys. odniesień w innych mediach, a podium zamyka Rzeczpospolita z niewiele niższą liczbą 1,5 tys. cytowań. Najwyższy wzrost, bo aż o dwanaście...
#AMStarget: KFC wybiera sieć Digital Indoor AMS
W swojej wakacyjnej kampanii reklamowej KFC wykorzystało analizę danych OOH zawartą w ofercie produktowej AMS. Zapewnia ona personalizację przestrzeni miejskiej, a także odpowiedni dobór punktów kontaktu z odbiorcą do konkretnych etapów ścieżki zakupowej, zwiększając efektywność działań reklamowych. Dopasowane miejsce i czas zaowocowały komplementarną kampanią OOH...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764