logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Prime Time PR dla Workshop.re

  PR 26.09.2018, przeczytano 456 razy
ilustracja

Agencja Prime Time PR rozpoczęła współpracę z Workshop.re, spółką z branży retail, zajmującą się ekspansją sieci handlowych w Polsce oraz regionach CEE. Nowy klient agencji z powodzeniem obsługuje takie marki jak Sizeer, Timberland czy Hebe.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/prime-time-pr-dla-workshop.re,379507,artykul.html

Promowanie eksperckiego wizerunku w mediach branżowych i ogólnopolskich to najważniejsze z zadań zleconych Prime Time PR.

- Cieszymy się z możliwości współpracy z firmą Workshop.re i nowego doświadczenia, jakim będzie dla nas obsługa klienta z branży retail - mówi Anna Gumowska, CEO w Prime Time PR.

Współpracę nawiązano w wyniku rekomendacji. Strony nie informują na jak długo podpisały umowę.

Źródło: Prime Time PR

primetimepr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764