logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Prime Time PR obejmuje patronatem medialnym konferencję PRES Polish Real Estate Summit

  PR 28.10.2021, przeczytano 471 razy

Krakowska agencja Prime Time PR objęła patronatem medialnym konferencję PRES Polish Real Estate Summit, która odbędzie się 15-16 listopada w Bukowinie Tatrzańskiej. W ramach programu poruszone zostaną m.in. takie kwestie jak polityka mieszkaniowa państwa, jakość informacji o rynku nieruchomości, coworking czy marketing nieruchomości.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/prime-time-pr-obejmuje-patronatem-medialnym-konferencje-pres-polish-real-estate-summit,393564,artykul.html

Eksperci będą dyskutować o tym, czy nadal potrzebujemy dwóch rynków deweloperskich, w jakim sektorze REIT-y są najbardziej oczekiwane, w jaki sposób green deal zmienia branżę nieruchomości oraz co może realnie zachęcić pracowników do powrotu do biur. Swoje prelekcje wygłoszą min. Grzegorz Kiełpsz, prezes Polskiego Związku Firm Deweloperskich, Jakub Mazur, wiceprezydent Wrocławia, dr Jacek Furga ze Związku Banków Polskich oraz Centrum AMRON, a także Marek Wielgo, analityk rynku nieruchomości portalu RynekPierwotny.pl i Gethome.pl.

- Niezmiernie miło nam objąć patronatem medialnym tak ważne wydarzenie dla całej branży nieruchomości. PRES Polish Real Estate Summit to nie tylko ogromna dawka wiedzy, ale też wyjątkowa okazja poznania najbardziej znaczących postaci polskiej sceny nieruchomości. Wśród zaproszonych gości będą najlepsi eksperci rynku, przedstawiciele spółek deweloperskich, firm budowlanych czy agencji nieruchomości. Dla wszystkich osób powiązanych z branżą to jedna z ważniejszych konferencji roku - mówi Anna Gumowska, CEO agencji Prime Time PR.

Źródło: Prime Time PR

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764