logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Prime Time PR odświeży wizerunek marki Kontin

  PR 18.02.2019, przeczytano 416 razy

Agencja Prime Time PR rozpoczęła współpracę z firmą Kontin, zajmującą się obróbką kamienia naturalnego oraz szeroko pojętym kamieniarstwem budowlanym i artystycznym. Kontin, działający głównie na rynku niemieckim, może poszczycić się poważnymi realizacjami, w tym renowacją zabytków w Szwajcarii, Luksemburgu i Szwecji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/prime-time-pr-odswiezy-wizerunek-marki-kontin,381276,artykul.html

Prime Time PR zajmie się odświeżeniem identyfikacji wizualnej marki oraz wsparciem działań marketingowych.

- Z przyjemnością rozpoczynamy współpracę z firmą Kontin i wierząc, że będzie to dla naszego zespołu kolejne cenne doświadczenie - mówi Anna Gumowska, CEO w Prime Time PR.

Współpracę nawiązano w wyniku rekomendacji. Strony nie informują na jak długo podpisały umowę.

Źródło: Prime Time PR

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764