logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Print Speed digital colour w ofercie Antalis

  PR 08.03.2005, przeczytano 2384 razy

Od lutego br. w ofercie firmy Antalis znajduje się satynowany papier Print Speed digital colour. Produkt stanowi niezastąpioną ofertę dla wszystkich poszukujących wysokiej jakości papieru do drukarek laserowych, kolorowych oraz do druku cyfrowego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/print-speed-digital-colour--w-ofercie-antalis,2647,artykul.html

O wyjątkowości tego produktu decyduje równomierna, doskonałej gładkości powierzchnia, optymalna sprawność przepływu przez maszynę (papier nie klinuje się, nie pyli) oraz precyzyjnie utrzymany format.
Print Speed digital colour znajduje zastosowanie do wydruków m.in. raportów, biuletynów, broszur, prezentacji, ulotek. Dodatkowo, z uwagi na dostępność w formatach A3 i SRA3 ( 32 cmx45 cm) może stanowić podłoże w drukach wysokonakładowych.

Optymalne efekty drukowania na Print Speed digital colour zostały potwierdzone testami w drukarkach i kopiarkach, m.in. Canon, Epson, Hewlett-Packard, Konica, Kyocera, Lexmark, Minolta, OKI oraz Xerox.

Ofertę Print Speed digital colour, dostępną wyłącznie w firmie Antalis, tworzą papiery o gramaturze od 90 do 250 w formatach A4, A3 oraz SRA3 (32 cmx45 cm)


avatar użytkownika
+ + +

Tekst opublikował użytkownik: antalis

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764