logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Printing & Media Show 2020

  sponsorowane 02.10.2020, przeczytano 1927 razy
ilustracja

API.PL zaprasza do udziału w projekcie Printing & Media Show 2020. To cykl prezentacji urządzeń oraz różnego typu mediów i podłoży do druku wielkoformatowego. Podczas wydarzenia zaprezentowane zostaną zarówno nowości, jak również sprawdzone już rozwiązania. Printing & Media Show 2020 odbywa się od 13 października do 27 listopada br., kolejno w Oddziałach API.PL w Chorzowie, Poznaniu, Bydgoszczy, Białymstoku, Rąbieniu k/Łodzi oraz we Wrocławiu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/printing-and-media-show-2020,388638,artykul.html

Podczas wydarzenia API.PL stawia na prezentację możliwości drukarek sublimacyjnych japońskiej marki Epson. Pokaże pełen wachlarz możliwości jakie dają urządzenia sublimacyjne serii SC-F. Od drukarki Epson SC-F500 przeznaczonej do niskonakładowej produkcji gadżetów reklamowych i personalizowania odzieży, przez drukarkę Epson SC-F6300 do sublimacji tkanin, do drukarki Epson SC-F9400H, przeznaczonej do wysokonakładowego druku na tekstyliach i posiadającej możliwość druku dwoma kolorami fluo (żółty i różowy). Serię urządzeń SC-F uzupełnia Epson SC-F2100 drukująca w technologii DTG, która doskonale sprawdza się przy zdobieniu i znakowaniu  odzieży. Nie zapominamy jednak również o ekosolwencie i termotransferze. Druk ekosolwentowy zostanie zaprezentowany na ploterze Epson SC-S80610. Z kolei druk termotransferowy z białym tonerem na przykładzie drukarek marki OKI.

Printing & Media Show 2020 to także prezentacja mediów i podłoży do druku z oferty API.PL. Media pokazane zostaną w podziale na pięć kategorii:

  • media i podłoża do druku ekosolwentwego, latexowego oraz UV
  • tkaniny do sublimacji – NOWOŚCI do zastosowania w Home Decor
  • termotransfer (folie flex, papiery marki Shockline)
  • media sztywne
  • media na „trudne podłoża” amerykańskiej marki General Formulations

Poniżej znajduje się harmonogram Printing & Media Show 2020, wraz z odnośnikami do formularzy zgłoszeniowych do udziału w poszczególnych Oddziałach.

W ramach projektu API Live, istnieje również możliwość wzięcia udziału w prezentacjach urządzeń w formie on-line (lista prezentacji on-line dostępna jest tutaj). W sprawie umówienia się na prezentację on-line, prosimy kontaktować się bezpośrednio z pracownikami Oddziału, na terenie działania którego Państwo funkcjonują.

W razie pytań prosimy o kontakt na adres marketing@api.pl.

Źródło: API.PL


avatar użytkownika
+ + + + +

Tekst opublikował użytkownik: api_pl

(API.PL Sp. z o.o.)

api_pl o sobie:

API.PL od ponad dwóch dekad dostarcza Wam kompleksowe rozwiązania do druku zarówno na tekstyliach i gadżetach, jak i w wielkim formacie. Chcesz rozpocząć działalność w druku – w znakowaniu tekstyliów i gadżetów lub drukować oznakowania i inne materiały reklamowe? A może planujesz rozszerzyć swoją produkcję o nowe technologie, tak aby móc realizować bez podwykonawców zlecenia swoich klientów? Może szukasz usprawnień w Twoim parku maszynowym i zastanawiasz się, jak podnieść efektywność realizacji zleceń i poprawić jakość Twoich wydruków?

Skontaktuj się z nami – nasi doświadczeni specjaliści pomogą Ci podjąć decyzję, które urządzenia najlepiej będą pasowały do Twojej działalności. Wspieramy ekspertów drukujących w wielkim formacie i na tekstyliach, dostarczając wysokiej jakości media i materiały eksploatacyjne do druku.

Pomagamy początkującym przedsiębiorcom się rozwijać, dostarczając sprawdzone, kompleksowe rozwiązania oraz szkoląc z technologii i obsługi urządzeń. Coś o serwisie i gwarancjach

Masz pytanie? Skontaktuj się z nami! Chętnie Ci pomożemy. Chcesz zobaczyć dane rozwiązanie na żywo? Umów się na indywidualną prezentację w naszym showroomie.

Więcej informacji o użytkowniku

sponsorowane - Tekst sponsorowany opublikowany odpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Aktywacja konsumencka i promocja Monster x McLaren
W 2024 roku zespół Formuły 1 McLaren nawiązał wieloletnią współpracę z marką napojów energetycznych, Monster Energy. Logotyp firmy od tego momentu jest widoczny na kaskach, kombinezonach, czapkach i bidonach kierowców Lando Norrisa oraz Oscara Piastriego. W tym roku firmy postanowiły wystartować ze wspólną promocją handlową, w ramach...
Sebastian Stankiewicz w gangsterskim spocie społecznym
Dwie na trzy kury znoszące jaja w Polsce spędzają całe życie w ciasnej klatce. Stowarzyszenie Otwarte Klatki pokazuje, że każdy z nas może zmienić ich los – w najnowszym spocie organizacji aktor Sebastian Stankiewicz zaprasza do „gangu troski o nioski”. 
Jovan Protić Prezesem Zarządu IAA Polska w kadencji 2025-2027
We wtorek 10 czerwca członkowie IAA Polska Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy na Walnym Zebraniu Wyborczym wyłonili nowe władze Stowarzyszenia na lata 2025 – 2027. Wybrany został Zarząd, Rada Nadzorcza i Sąd Dyscyplinarny IAA Polska. 
Każda Puszka Cenna i Żabka edukują na temat systemu kaucyjnego
Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa Każda Puszka Cenna, w Polsce wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat nadchodzących zmian podczas happeningu na wrocławskim Placu Solnym.
Canon wspiera odbudowę raf koralowych
W wyniku partnerstwa powstało przełomowe, pierwsze w swoim rodzaju laboratorium hodowli koralowców w zachodniej części Oceanu Indyjskiego. Wykorzystuje ono zaawansowaną technologię obrazowania, której celem jest zwiększenie odporności raf koralowych na zmiany klimatu.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764