logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Printing & Media Show 2020

  S 02.10.2020, przeczytano 331 razy
ilustracja

API.PL zaprasza do udziału w projekcie Printing & Media Show 2020. To cykl prezentacji urządzeń oraz różnego typu mediów i podłoży do druku wielkoformatowego. Podczas wydarzenia zaprezentowane zostaną zarówno nowości, jak również sprawdzone już rozwiązania. Printing & Media Show 2020 odbywa się od 13 października do 27 listopada br., kolejno w Oddziałach API.PL w Chorzowie, Poznaniu, Bydgoszczy, Białymstoku, Rąbieniu k/Łodzi oraz we Wrocławiu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/printing-and-media-show-2020,388638,artykul.html

Podczas wydarzenia API.PL stawia na prezentację możliwości drukarek sublimacyjnych japońskiej marki Epson. Pokaże pełen wachlarz możliwości jakie dają urządzenia sublimacyjne serii SC-F. Od drukarki Epson SC-F500 przeznaczonej do niskonakładowej produkcji gadżetów reklamowych i personalizowania odzieży, przez drukarkę Epson SC-F6300 do sublimacji tkanin, do drukarki Epson SC-F9400H, przeznaczonej do wysokonakładowego druku na tekstyliach i posiadającej możliwość druku dwoma kolorami fluo (żółty i różowy). Serię urządzeń SC-F uzupełnia Epson SC-F2100 drukująca w technologii DTG, która doskonale sprawdza się przy zdobieniu i znakowaniu  odzieży. Nie zapominamy jednak również o ekosolwencie i termotransferze. Druk ekosolwentowy zostanie zaprezentowany na ploterze Epson SC-S80610. Z kolei druk termotransferowy z białym tonerem na przykładzie drukarek marki OKI.

Printing & Media Show 2020 to także prezentacja mediów i podłoży do druku z oferty API.PL. Media pokazane zostaną w podziale na pięć kategorii:

  • media i podłoża do druku ekosolwentwego, latexowego oraz UV
  • tkaniny do sublimacji – NOWOŚCI do zastosowania w Home Decor
  • termotransfer (folie flex, papiery marki Shockline)
  • media sztywne
  • media na „trudne podłoża” amerykańskiej marki General Formulations

Poniżej znajduje się harmonogram Printing & Media Show 2020, wraz z odnośnikami do formularzy zgłoszeniowych do udziału w poszczególnych Oddziałach.

W ramach projektu API Live, istnieje również możliwość wzięcia udziału w prezentacjach urządzeń w formie on-line (lista prezentacji on-line dostępna jest tutaj). W sprawie umówienia się na prezentację on-line, prosimy kontaktować się bezpośrednio z pracownikami Oddziału, na terenie działania którego Państwo funkcjonują.

W razie pytań prosimy o kontakt na adres marketing@api.pl.

Źródło: API.PL

S - Tekst sponsorowany opublikowany na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Vileda prowadzi kampanię reklamową mopa obrotowego Turbo
Czy przedświąteczne porządki muszą być męczące i zabierać tak dużo czasu? Nie, kiedy Twoim pomocnikiem jest mop obrotowy Vileda TURBO, który sprawia, że mycie podłóg odbywa się bez użycia siły. Produkt od lat cieszy się niesłabnącą popularnością wśród użytkowników, a jego działanie można zobaczyć w najnowszym spocie marki Vileda. Reklama...
Marka Jennifer Lopez w grudniu z influencerkami
​W listopadzie rozpoczęła się kampania promująca bestsellerowy zapach marki Jennifer Lopez Promise z portfolio produktów firmy Sirowa Poland. Media w kampanii zakupiła agencja mediowa Havas Media.
Do grona klientów AHAVA PR dołączyła firma Polemika. To polska marka kosmetyczna.
Beata Kozidrak mierzy decybele dziecięcej radości w świątecznym klipie firmy Mattel
W mediach społecznościowych ma swoją premierę świąteczny klip firmy Mattel. Występuje w nim gwiazda sceny muzycznej  – Beata Kozidrak, która obserwuje reakcje dzieci na wyczekiwane prezenty. Okazuje się, że dziecięca radość z wymarzonej zabawki to prawdziwy rekord decybeli, niewiele odbiegający mocą od występu samej Beaty.
Goodyear razem z Kubą Przygońskim stworzył serię wideo o motorsporcie
Sezon wyścigowy powoli dobiega końca. Jednak dla zespołów nie oznacza to wcale przerwy. W motorsporcie zaczyna się obecnie najważniejszy etap – czas przygotowań do kolejnych miesięcy zmagań. Przebudowa, a nawet składanie auta od początku, badania nad nowymi mieszankami ogumienia, treningi kierowców, to tylko niektóre elementy tej niezwykle skomplikowanej...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764