logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Printing & Media Show 2020

  S 02.10.2020, przeczytano 1825 razy
ilustracja

API.PL zaprasza do udziału w projekcie Printing & Media Show 2020. To cykl prezentacji urządzeń oraz różnego typu mediów i podłoży do druku wielkoformatowego. Podczas wydarzenia zaprezentowane zostaną zarówno nowości, jak również sprawdzone już rozwiązania. Printing & Media Show 2020 odbywa się od 13 października do 27 listopada br., kolejno w Oddziałach API.PL w Chorzowie, Poznaniu, Bydgoszczy, Białymstoku, Rąbieniu k/Łodzi oraz we Wrocławiu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/printing-and-media-show-2020,388638,artykul.html

Podczas wydarzenia API.PL stawia na prezentację możliwości drukarek sublimacyjnych japońskiej marki Epson. Pokaże pełen wachlarz możliwości jakie dają urządzenia sublimacyjne serii SC-F. Od drukarki Epson SC-F500 przeznaczonej do niskonakładowej produkcji gadżetów reklamowych i personalizowania odzieży, przez drukarkę Epson SC-F6300 do sublimacji tkanin, do drukarki Epson SC-F9400H, przeznaczonej do wysokonakładowego druku na tekstyliach i posiadającej możliwość druku dwoma kolorami fluo (żółty i różowy). Serię urządzeń SC-F uzupełnia Epson SC-F2100 drukująca w technologii DTG, która doskonale sprawdza się przy zdobieniu i znakowaniu  odzieży. Nie zapominamy jednak również o ekosolwencie i termotransferze. Druk ekosolwentowy zostanie zaprezentowany na ploterze Epson SC-S80610. Z kolei druk termotransferowy z białym tonerem na przykładzie drukarek marki OKI.

Printing & Media Show 2020 to także prezentacja mediów i podłoży do druku z oferty API.PL. Media pokazane zostaną w podziale na pięć kategorii:

  • media i podłoża do druku ekosolwentwego, latexowego oraz UV
  • tkaniny do sublimacji – NOWOŚCI do zastosowania w Home Decor
  • termotransfer (folie flex, papiery marki Shockline)
  • media sztywne
  • media na „trudne podłoża” amerykańskiej marki General Formulations

Poniżej znajduje się harmonogram Printing & Media Show 2020, wraz z odnośnikami do formularzy zgłoszeniowych do udziału w poszczególnych Oddziałach.

W ramach projektu API Live, istnieje również możliwość wzięcia udziału w prezentacjach urządzeń w formie on-line (lista prezentacji on-line dostępna jest tutaj). W sprawie umówienia się na prezentację on-line, prosimy kontaktować się bezpośrednio z pracownikami Oddziału, na terenie działania którego Państwo funkcjonują.

W razie pytań prosimy o kontakt na adres marketing@api.pl.

Źródło: API.PL


avatar użytkownika
+ + + + +

Tekst opublikował użytkownik: api_pl

(API.PL Sp. z o.o.)

api_pl o sobie:

API.PL – jest bezpośrednim importerem maszyn i materiałów do sitodruku i druku wielkoformatowego. Zapewnia klientom wysoką jakość produktów w atrakcyjnej cenie. Firma stale rozszerza ofertę, aby sprostać zmieniającym się oczekiwaniom branży i rynku poligraficznego. W ofercie API.PL znajdą się maszyny i farby do sitodruku renomowanych światowych producentów, a także szeroka gama ploterów ekosolwentowych, sublimacyjnych, UV oraz tusze, media do druku oraz programy RIP.

Więcej informacji o użytkowniku

S - Tekst sponsorowany opublikowany na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Robert Lewandowski rozpoczął współpracę z G2A
G2A.COM, największy na świecie marketplace z cyfrową rozrywką z przyjemnością ogłasza nawiązanie długoterminowej współpracy z gwiazdą futbolu, Robertem Lewandowskim. W nawiązaniu współpracy pomiędzy stronami uczestniczyło RL Media - agencja mediowa, która powstała w wyniku współpracy Roberta Lewandowskiego i Group One. Dwukrotny zdobywca nagrody...
Maja Staśko otwiera „sklep”: kampania przeciwko wykorzystywaniu seksualnemu dzieci
W ramach kampanii społecznej #ToNieJestNormalne działaczka społeczna Maja Staśko odsłoni nietypową witrynę sklepową w samym centrum Warszawy, zwracającą uwagę na problem wykorzystania seksualnego online najmłodszych. Jak pokazuje najnowsze badanie 6 na 10 młodych Polaków spotkało się z próbami wykorzystania na tle seksualnym w sieci.  
Alior Bank 15 maja br. rozpoczął kampanię marketingową promującą nową ofertę kredytu hipotecznego „Własne M w Wielkim Mieście”, który umożliwia klientom spełnienie marzenia o mieszkaniu w metropolii. Działania marketingowe będą realizowane do połowy czerwca.
ICEA wyłącznym partnerem SEO z Europy w Vendasta
ICEA S.A., one-stop shop dla e-commerce, zacieśnia kooperację z kanadyjskim marketplace B2B Vendasta, który współpracuje z przeszło 60 tys. partnerów handlowych na całym świecie. Globalny zasięg firmy obejmuje obsługę ponad 5,5 miliona małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP), w zakresie dostarczania kompleksowych rozwiązań cyfrowych. Vendasta poszukując partnera...
Nowości z konferencji Google Marketing Live 2024
Podczas konferencji Google Marketing Live 2024 ogłoszone zostały nowości w obszarze reklam, oparte na sztucznej inteligencji. Marketerzy i marketerki będą mogli w swojej pracy wykorzystać m.in. nowe narzędzia do generowania grafiki i tekstów (zasobów kreatywnych) w kampaniach Performance Max, immersyjne formaty reklam, takie jak wirtualne przymierzalnie, a także...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764