logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Printing & Media Show 2020

  S 02.10.2020, przeczytano 800 razy
ilustracja

API.PL zaprasza do udziału w projekcie Printing & Media Show 2020. To cykl prezentacji urządzeń oraz różnego typu mediów i podłoży do druku wielkoformatowego. Podczas wydarzenia zaprezentowane zostaną zarówno nowości, jak również sprawdzone już rozwiązania. Printing & Media Show 2020 odbywa się od 13 października do 27 listopada br., kolejno w Oddziałach API.PL w Chorzowie, Poznaniu, Bydgoszczy, Białymstoku, Rąbieniu k/Łodzi oraz we Wrocławiu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/printing-and-media-show-2020,388638,artykul.html

Podczas wydarzenia API.PL stawia na prezentację możliwości drukarek sublimacyjnych japońskiej marki Epson. Pokaże pełen wachlarz możliwości jakie dają urządzenia sublimacyjne serii SC-F. Od drukarki Epson SC-F500 przeznaczonej do niskonakładowej produkcji gadżetów reklamowych i personalizowania odzieży, przez drukarkę Epson SC-F6300 do sublimacji tkanin, do drukarki Epson SC-F9400H, przeznaczonej do wysokonakładowego druku na tekstyliach i posiadającej możliwość druku dwoma kolorami fluo (żółty i różowy). Serię urządzeń SC-F uzupełnia Epson SC-F2100 drukująca w technologii DTG, która doskonale sprawdza się przy zdobieniu i znakowaniu  odzieży. Nie zapominamy jednak również o ekosolwencie i termotransferze. Druk ekosolwentowy zostanie zaprezentowany na ploterze Epson SC-S80610. Z kolei druk termotransferowy z białym tonerem na przykładzie drukarek marki OKI.

Printing & Media Show 2020 to także prezentacja mediów i podłoży do druku z oferty API.PL. Media pokazane zostaną w podziale na pięć kategorii:

  • media i podłoża do druku ekosolwentwego, latexowego oraz UV
  • tkaniny do sublimacji – NOWOŚCI do zastosowania w Home Decor
  • termotransfer (folie flex, papiery marki Shockline)
  • media sztywne
  • media na „trudne podłoża” amerykańskiej marki General Formulations

Poniżej znajduje się harmonogram Printing & Media Show 2020, wraz z odnośnikami do formularzy zgłoszeniowych do udziału w poszczególnych Oddziałach.

W ramach projektu API Live, istnieje również możliwość wzięcia udziału w prezentacjach urządzeń w formie on-line (lista prezentacji on-line dostępna jest tutaj). W sprawie umówienia się na prezentację on-line, prosimy kontaktować się bezpośrednio z pracownikami Oddziału, na terenie działania którego Państwo funkcjonują.

W razie pytań prosimy o kontakt na adres marketing@api.pl.

Źródło: API.PL

S - Tekst sponsorowany opublikowany na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa kampania marki Calperos
Teva Pharmaceuticals Polska rozpoczęła nową kampanię marki Calperos. Za kreację odpowiada agencja AżTuNagle, za obsługę mediową - Initiative (Mediabrands).
Cybersecurity zyskało wysoki priorytet w wielu firmach. Można to zauważyć w polityce bezpieczeństwa dla sieci wewnętrznej, w wytycznych dotyczących aktualizacji, nowych kampaniach uświadamiających przeciwko phishingowi i polityce użytkowania urządzeń mobilnych.
Zmiany w strukturze Endorfina Events
Systematyczne poszerzanie portfolio klientów oraz dynamiczny rozwój agencji endorfina events zainicjował zmiany strukturalne. W trakcie trzeciego kwartału do dyrektorskiego grona dołączyła Anna Rajewska, jako Client Service Director, a Dagmara Berka-Kochańska awansowała na stanowisko Operations Director. Zespołem kreacji zarządza Agnieszka Widera.
Kampania Garage Sound Masters zakończona sukcesem
24 sierpnia odbył się finał aktywacji Garage Sound Masters 2022, która była częścią kampanii realizowanej przez dentsu Creative dla marki Garage. W konkursie na set DJ-ski lub autorski utwór muzyczny zostało nagrodzonych 36 artystów. Celem akcji było wsparcie początkujących muzyków. W głosowaniu wzięło udział ponad 2 tysiące konsumentów.
T-mobile: Startuje nowa kampania „Planeta Ma Znaczenie”
W ramach nowej inicjatywy „Planeta Ma Znaczenie” operator dołączył do tegorocznej akcji „Sprzątanie świata – Polska” i razem z Fundacją Nasza Ziemia posprzątał dno jeziora Durowskiego, z którego wydobyto aż tonę odpadów! T-Mobile zachęca również do nurkowania w szufladach i wymieniania starych telefonów na nagrody w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764