logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

PrintinPoland.com na targach Poligrafia 2007

  PR 18.02.2007, przeczytano 687 razy

Wśród wystawców odbywających się w marcu br. targów Poligrafia znajdzie się m.in. firma Printnet, właściciel działającego od niemal trzech lat portalu PrintinPoland.com. Będzie to jej kolejna prezentacja podczas imprez o charakterze targowym przeznaczonych dla branży poligraficznej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/printinpoland.com-na-targach-poligrafia-2007,5143,artykul.html

Oprócz portalu, będącego miejscem nawiązywania kontaktów między firmami poligraficznymi i zleceniodawcami, Printnet będzie promować usługi oferowane w ramach Poligraficznej Agencji Informacyjnej (PAI) oraz korzyści dla drukarń wynikające z przynależności do uruchomionego w lutym br. Klubu PrintinPoland.com.

Portal PrintinPoland.com służy przede wszystkim do nawiązywania kontaktów miedzy zleceniodawcami usług poligraficznych z całego świata i firmami poligraficznymi z Polski. Do tej pory skorzystało z niego około 1500 zleceniodawców i niemal 300 rodzimych firm poligraficznych. Z myślą o tych ostatnich firma Printnet, właściciel portalu, przygotowała dodatkowy pakiet świadczeń funkcjonujący od lutego br. pod szyldem Klub PrintinPoland.com. W jego ramach aktywnym użytkownikom „Strefy dla firm poligraficznych” portalu PrintinPoland.com, poza otrzymywaniem zapytań ofertowych, dodatkowo przysługuje szereg zniżek na udział w różnych imprezach branżowych (targach, konferencjach, sympozjach, seminariach itd.), zakup powierzchni wystawienniczej na wybranych imprezach targowych przeznaczonych dla branży poligraficznej, prenumeratę czasopism branżowych oraz zakup publikacji związanych z branżą poligraficzną i branżami pokrewnymi (książek, słowników, materiałów konferencyjnych itd.).

Warto wspomnieć, że portal PrintinPoland.com jest też jednym z oficjalnych partnerów Konferencji Poligraficznej organizowanej podczas targów przez Polską Izbę Druku jak również Miasteczka Drukarń Polskich, specjalnej ekspozycji przygotowywanej w ramach Poligrafii 2007, promującej rodzime zakłady poligraficzne.

Tegoroczne targi będą też doskonałą okazją do szerszej prezentacji Poligraficznej Agencji Poligraficznej (PAI), którą firma Printnet uruchomiła w lipcu 2005 r. PAI zajmuje się obsługą szeroko rozumianej polityki informacyjnej firm i instytucji z rynku poligraficznego i branż pokrewnych (dostawców, drukarń, organizacji branżowych), m.in. opracowywaniem, dystrybucją i monitoringiem informacji prasowych, wysyłanych zarówno do mediów krajowych jak i zagranicznych.

Po ponad półtorarocznej obecności na rynku, PAI współpracuje z ok. 25 firmami, drukarniami i organizacjami reprezentującymi różne segmenty branży poligraficznej i branż pokrewnych.

Informacje opracowywane i dystrybuowane przez PAI ukazują się we wszystkich liczących się mediach działających na ww. rynkach, jak również w wielu mediach zagranicznych.

Wszystkich zainteresowanych ofertą PAI, portalu PrintinPoland.com, jak również działającego w jego ramach Klubu, właściciele firmy Printnet zapraszają do odwiedzenia swojego stoiska nr 57 w pawilonie 3A. Targi Poligrafia odbędą się w dniach 27-30 marca br. na terenach Międzynarodowych Targów Poznańskich.

Źródło: (PAI) PrintinPoland.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Spotkania firmy Mark Andy ze studentami uczelni wyższych kształcących kadry poligraficzne stały się już tradycją. Z uwagi na okres obostrzeń związanych z panującą epidemią, w tym roku odbyło się ono w sposób zdalny. 3 czerwca studenci drugiego roku Zakładu Technologii Poligraficznych Instytutu Mechaniki i Poligrafii Politechniki Warszawskiej mieli okazję wziąć udział...
MJP Drukarnia znacząco redukuje ilość zużycia IPA
MJP Drukarnia Sp. z o.o. z Poznania to kolejne polskie przedsiębiorstwo, które zdecydowało się na kompleksowe wdrożenie bezalkoholowej, proekologicznej chemii drukarskiej produkowanej przez ABC/Allied Pressroom Products Europe w jej warszawskiej fabryce. Od niedawna w trzech maszynach offsetowych używanych przez ten zakład poligraficzny jest wykorzystywany bufor All Star Fount....
Amagraf, Makowski.pl i inwestycje w czasach pandemii
Siedmiokolorowy ploter solwentowy OKI Colorpainter M64S, ploter tnący, a także laminator wzbogaciły w ostatnim czasie park maszynowy firmy Makowski.pl. Dostawcą wszystkich urządzeń była firma Amagraf. Co istotne – ostateczne decyzje zakupowe, dostawa sprzętu oraz jego instalacja miały miejsce w niełatwym czasie związanym z ogólnoświatową pandemią. Mimo tego...
Okoliczności związane z pandemią wpływają na całą gospodarkę, zmuszając do zmian w sposobie działania nie tylko przedsiębiorstw, ale i funkcjonowania całego społeczeństwa. Wychodząc naprzeciw obecnej sytuacji, mamy przyjemność zaprosić Państwa na specjalne spotkanie online „Druk etykiet szansą na biznes w czasach COVID-19”.
Przyszłość etykiety według Mark Andy
Technologia identyfikacji produktów za pomocą fal radiowych (RFID) staje się coraz bardziej obecna w naszej codziennej rzeczywistości. Sklep, pralnia, hotel, magazyn, przemysł z RFID to już od wielu lat fakty. Ale lodówka, która prześle nam informacje o brakujących w niej produktach do smartfona to dla wielu wciąż futurologia. Czy jednak na pewno? Jeszcze 10 lat...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764