Wśród wystawców odbywających się w marcu br. targów Poligrafia znajdzie się m.in. firma Printnet, właściciel działającego od niemal trzech lat portalu PrintinPoland.com. Będzie to jej kolejna prezentacja podczas imprez o charakterze targowym przeznaczonych dla branży poligraficznej.
Oprócz portalu, będącego miejscem nawiązywania kontaktów między firmami poligraficznymi i zleceniodawcami, Printnet będzie promować usługi oferowane w ramach Poligraficznej Agencji Informacyjnej (PAI) oraz korzyści dla drukarń wynikające z przynależności do uruchomionego w lutym br. Klubu PrintinPoland.com.
Portal PrintinPoland.com służy przede wszystkim do nawiązywania kontaktów miedzy zleceniodawcami usług poligraficznych z całego świata i firmami poligraficznymi z Polski. Do tej pory skorzystało z niego około 1500 zleceniodawców i niemal 300 rodzimych firm poligraficznych. Z myślą o tych ostatnich firma Printnet, właściciel portalu, przygotowała dodatkowy pakiet świadczeń funkcjonujący od lutego br. pod szyldem Klub PrintinPoland.com. W jego ramach aktywnym użytkownikom „Strefy dla firm poligraficznych” portalu PrintinPoland.com, poza otrzymywaniem zapytań ofertowych, dodatkowo przysługuje szereg zniżek na udział w różnych imprezach branżowych (targach, konferencjach, sympozjach, seminariach itd.), zakup powierzchni wystawienniczej na wybranych imprezach targowych przeznaczonych dla branży poligraficznej, prenumeratę czasopism branżowych oraz zakup publikacji związanych z branżą poligraficzną i branżami pokrewnymi (książek, słowników, materiałów konferencyjnych itd.).
Warto wspomnieć, że portal PrintinPoland.com jest też jednym z oficjalnych partnerów Konferencji Poligraficznej organizowanej podczas targów przez Polską Izbę Druku jak również Miasteczka Drukarń Polskich, specjalnej ekspozycji przygotowywanej w ramach Poligrafii 2007, promującej rodzime zakłady poligraficzne.
Tegoroczne targi będą też doskonałą okazją do szerszej prezentacji Poligraficznej Agencji Poligraficznej (PAI), którą firma Printnet uruchomiła w lipcu 2005 r. PAI zajmuje się obsługą szeroko rozumianej polityki informacyjnej firm i instytucji z rynku poligraficznego i branż pokrewnych (dostawców, drukarń, organizacji branżowych), m.in. opracowywaniem, dystrybucją i monitoringiem informacji prasowych, wysyłanych zarówno do mediów krajowych jak i zagranicznych.
Po ponad półtorarocznej obecności na rynku, PAI współpracuje z ok. 25 firmami, drukarniami i organizacjami reprezentującymi różne segmenty branży poligraficznej i branż pokrewnych.
Informacje opracowywane i dystrybuowane przez PAI ukazują się we wszystkich liczących się mediach działających na ww. rynkach, jak również w wielu mediach zagranicznych.
Wszystkich zainteresowanych ofertą PAI, portalu PrintinPoland.com, jak również działającego w jego ramach Klubu, właściciele firmy Printnet zapraszają do odwiedzenia swojego stoiska nr 57 w pawilonie 3A. Targi Poligrafia odbędą się w dniach 27-30 marca br. na terenach Międzynarodowych Targów Poznańskich.
Źródło: (PAI) PrintinPoland.com