logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Printq firmy Cloudlab - system odmieniający branżę druku e-commerce

  PR 16.04.2020, przeczytano 816 razy

CloudLab ogłasza rozwój swojej globalnej sieci dystrybutorów i podpisuje umowy o współpracy z trzema nowymi europejskimi dystrybutorami.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/printq-firmy-cloudlab---system-odmieniajacy-branze-druku-e-commerce,386604,artykul.html

CloudLab Sales & Management GmbH jest jednym z wiodących na świecie dostawców innowacyjnych, rozwiązań web to print oraz web to pack, opartych na przeglądarkach internetowych. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w dziedzinie druku i rozwoju oprogramowania, CloudLab doradza i obsługuje ponad 250 klientów na całym świecie. Ideą stojącą za printQ, rozwiązaniem eCommerce od CloudLab dla drukarni, jest wykorzystanie Internetu jako kanału do pozyskiwania zleceń druku.  System, zaprojektowany w oparciu o najnowsze technologie, umożliwia w prosty sposób zamawianie druków akcydensowych, opakowań i druków wielkoformatowych, online. PrintQ opiera się na użyteczności, responsywnych projektach, a także automatycznym workflow i szerokiej możliwości integracji, z istniejącymi rozwiązaniami, poprzez xml, jdf i API.

CloudLab ogłosił właśnie rozwój swojej globalnej sieci dystrybutorów. Umowy o współpracy zostały podpisane z krajami skandynawskimi, Wielką Brytanią oraz Polską, i od tej pory Klienci są obsługiwani przez wybranych dystrybutorów w tych krajach. Celem producenta jest zwiększenie penetracji rynku przez ceniony system printQ CloudLab. Marc Horriar, dyrektor generalny CloudLab, uważa, że ​​jest to kolejny krok na drodze do logicznego i spójnego umiędzynarodowienia działalności firmy.

- CloudLab zamierza dalej rozwijać swoją pozycję lidera technologicznego i rynkowego w segmencie druku internetowego. Poprzez strategiczną współpracę z wybranymi dystrybutorami będziemy mogli lepiej reagować na regionalne warunki rynkowe i bardziej elastycznie spełniać wymagania klientów. Nadal koncentrujemy się na rozwoju globalnej sieć dystrybutorów, aby z powodzeniem kontynuować nasz kurs ekspansji.

Nowi, potężni partnerzy CloudLab

Transeo Media Ltd., brytyjski dostawca rozwiązań programowych, został wyznaczony na dostawcę wszystkich produktów printQ w Wielkiej Brytanii. W przypadku Danii, Finlandii, Norwegii i Szwecji, CloudLab zdecydował się na współpracę z VBS Szwecja.

Na polskim rynku CloudLab zdecydował się na partnerstwo z Digiprint PL.

Digiprint to znana firma na polskim rynku poligraficznym i ma imponujące portfolio światowych liderów branży poligraficznej i finishingu, takich jak HP, Esko czy Highcon i Scodix. W tym roku, Digiprint świętuje 20. rocznicę powstania i od wielu lat tworzy różnorodną ofertę usług: rozwiązań prepress, oprogramowania, maszyn do druku cyfrowego, oprogramowania do projektowania opakowań i ogólnokrajowego Działu Serwisu maszyn jak i oprogramowania.

Źródło: Digiprint

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764