logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Prnews.pl w nowej odsłonie

  PR 16.10.2017, przeczytano 797 razy
ilustracjastrzałka

PRNews.pl, serwis należący do Bonnier Business Polska, przebudował stronę internetową i zmienił identyfikację wizualną. Zmianie uległa nie tylko szata graficzna i logotyp, ale przede wszystkim struktura, funkcjonalności i technologia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/prnews.pl-w-nowej-odslonie,34121,artykul.html

PRNews.pl, istniejący od 2002 roku serwis całkowicie poświęcony tematyce bankowej, przeszedł gruntowną przebudowę. W zaprezentowanej wersji portal jest nowoczesny, przejrzysty i funkcjonalny, również na urządzeniach mobilnych.

Nowe logo serwisu mocniej akcentuje sprofilowanie tematyczne, a odświeżona identyfikacja wizualna i architektura treści jest ukłonem w stronę szeroko pojętego sektora bankowego. PRNews.pl chce być serwisem pierwszego wyboru dla wszystkich zainteresowanych tematyką bankową.

Nowy PRNews.pl może się pochwalić nie tylko zmienioną identyfikacją wizualną, ale również przebudowaną nawigacją portalu, uporządkowanymi sekcjami wzbogaconymi o nowe tematy, m.in. dział z ogłoszeniami o pracę czy kalendarium wydarzeń w bankowości. Sekcja znana do tej pory jako „Ludzie PR” zamieniła się w „Who is Who”, modyfikując swój charakter – od dziś jest to miejsce, w którym swoje notki publikować mogą nie tylko eksperci z zakresu PR. W prawej kolumnie serwisu dodany został feed z Twittera, zawierający wpisy bankowców, influencerów i osób związanych z branżą. Rozbudowana została również sekcja forum.

- Profesjonalne raporty, unikatowe treści i zawsze aktualne tematy ze świata finansów od wielu lat wyróżniają PRNews.pl, jeden z pierwszych na rynku polskich portali o tematyce bankowej. Chcemy, aby ten serwis był dla sektora cennym źródłem wiedzy podanej w przystępnej i wygodnej formie. Mamy nadzieję, że wprowadzone zmiany spotkają się z aprobatą rynku i zachęcą naszych czytelników do częstszych interakcji, zarówno ze mną, jak i innymi dziennikarzami serwisu – mówi Wojciech Boczoń, redaktor prowadzący PRNews.pl.

Stałą pozycję na PRNews.pl utrzymają autorskie materiały, przygotowywane we współpracy z ekpertami  Bankier.pl – dr Michałem Kisielem i Mateuszem Gawinem. Dodatkowo na stronach serwisu  znajdziemy odnośniki kierujące do najważniejszych informacji o bankowości publikowanych na łamach Bankier.pl, tak aby nasi czytelnicy w jednym miejscu mogli wygodnie przeczytać najświeższe rynkowe treści o tematyce bankowej.

Tradycyjnie, najważniejsze informacje znajdą się w codziennym, porannym newsletterze, który również zmienił swoją formę i – oprócz zmian graficznych – jest także dostosowany do wyświetlania na urządzeniach mobilnych.

Zachęcamy do odwiedzenia nowej strony www.prnews.pl i dzielenia się z nami opiniami i uwagami.

Źródło: Bankier.pl

www.bankier.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
MKiDN: wszystkie media publiczne oraz PAP w stanie likwidacji
Celem rozwiania wątpliwości Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego jako reprezentant Skarbu Państwa uprzejmie wyjaśnia, że wszystkie spółki mediów publicznych oraz Polska Agencja Prasowa, zostały skutecznie postawione w stan likwidacji, co jest potwierdzone wpisami do Krajowego Rejestru Sądowego. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764