logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Pro Civitas w porfolio krakowskiej agencji More Bananas

  PR 26.03.2019, przeczytano 309 razy

W marcu More Bananas rozpoczęło współpracę z Pro Civitas, szkołami policealnymi dla dorosłych w Kielcach, Sandomierzu i Jędrzejowie. Agencja odpowiada za komunikację marki oraz jej spójny wizerunek w social mediach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pro-civitas-w-porfolio-krakowskiej-agencji-more-bananas,381805,artykul.html

Pro Civitas specjalizuje się w organizacji kursów zawodowych i doszkalających, a na większości kierunków szkół policealnych uczy bezpłatnie zawodu. Ich głównym celem jest wpływanie na jakość edukacji dorosłych oraz kształtowanie lokalnych rynków pracy.

- Dbanie o wizerunek lokalnej marki to kolejne wyzwanie dla More Bananas. Chcemy, aby więcej osób dowiedziało się o Pro Civitas. Będziemy podkreślać profesjonalizm i przybliżać ofertę, a także angażować uczniów do budowania społeczności wokół Pro Civitas - podsumowuje Natalia Sikora, social media specialist w More Bananas.

Klient zdecydował się na współpracę po przedstawieniu oferty krakowskiej agencji. Do zadań More Bananas będzie należało prowadzenie profilu na Facebooku. Za działania odpowiedzialna jest Natalia Sikora (social media specialist) przy wsparciu graficznym Pauliny Janowiec (graphic designer).

Źródło: More Bananas

www.morebananas.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764