logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Pro-Creation stworzyła nowy serwis Mega Avansu

  PR 11.02.2009, przeczytano 1390 razy

Agencja marketingu interaktywnego Pro-Creation stworzyła dla sieci sklepów Mega Avans nowy serwis internetowy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pro-creation-stworzyla-nowy-serwis-mega-avansu-,8495,artykul.html

Mega Avans to należąca do grupy Avans International sieć nowoczesnych marketów z elektroniką użytkową, AGD i RTV. Agencja interaktywna Pro-Creation (www.pro-creation.pl), która współpracuje z Avans International od 2004 roku, zaprojektowała nowy serwis dostępny pod adresem www.megaavans.pl. Jest on dedykowany klientom marketów Mega Avans. Serwis w pierwszej odsłonie zawiera przede wszystkim bieżące informacje o ofercie i akcjach promocyjnych, dostępne w postaci wirtualnych gazetek.

„Internetowe serwisy sieci marketów to często pierwszy punkt kontaktu potencjalnego klienta ze sklepem. Jakość i dostępność informacji mają w tych miejscach coraz większy wpływ na decyzje o odwiedzinach danego sklepu i dalej o zakupie konkretnego produktu. Dużą rolę odgrywa też sposób prezentowania informacji o promocjach." – powiedział Damian Szalewicz, wiceprezes zarządu agencji Pro-Creation. W ramach realizowanego projektu agencja zapewni firmie Mega Avans zarządzanie treścią multimedialną, w tym aktualizacje informacji o przyszłych promocjach. Obecnie trwają prace związane z uruchomieniem na serwisie nowych funkcji dla klientów sieci Mega Avans.

Pro-Creation ma doświadczenie w realizacji projektów na rzecz sieci marketów i galerii handlowych. W ubiegłym roku stworzyła serwis korporacyjny dla powstającej w Wałbrzychu Galerii Victoria, od lat współpracuje też z siecią Makro Cash and Carry.

Pro-Creation jest nowoczesną agencją reklamową działającą na polu marketingu interaktywnego i nowych technologii internetowych. Już od ponad ośmiu lat projektuje i prowadzi zaawansowane projekty e-marketingowe, współtworząc dzięki nim sukcesy Klientów w Polsce oraz na rynkach Europy Zachodniej i USA. Głównymi klientami agencji są: Agora, AMS, Avans, Colgate-Palmolive, Hyundai, Makro Cash and Carry, US Pharmacia i Wilkinson Sword.

„Dla nas również nie ma rzeczy niemożliwych, także tworzymy społeczności online, a nasze pomysły faktycznie działają. Klienci wybierają nas, gdy oczekują dobrej współpracy i pełnego zaangażowania, czego niekiedy nie znajdują w innych agencjach.”

Więcej informacji na www.pro-creation.pl
Źródło: Pro-Creation

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764