logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

PRO Experts Days we wrześniu w Krakowie

   08.09.2024, przeczytano 539 razy
ilustracja

Już 30 września 2024 roku w Centrum Konferencyjnym Fabryczna 13 odbędzie się jedno z kluczowych wydarzeń dotyczących digital marketingu w Polsce – PRO Experts Days. Wydarzenie zostało objęte patronatem honorowym IAB Polska.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pro-experts-days-we-wrzesniu-w-krakowie,405565,artykul.html

Konferencja ta, zlokalizowana w sercu biznesowego Krakowa, jest jedyną taką inicjatywą, która gromadzi ekspertów z obszaru marketingu B2B i B2C oraz liderów zarządzających w największych firmach na rynku. Dzięki bogatemu programowi, wydarzenie stanie się nie tylko platformą do zdobywania wiedzy, ale także do nawiązywania cennych kontaktów biznesowych.

Dlaczego warto uczestniczyć?

PRO Experts Days to unikalna okazja dla kadry managerskiej oraz osób odpowiedzialnych za strategie marketingowe, aby poszerzyć swoją wiedzę o najnowsze trendy i prognozy rynkowe. Uczestnicy będą mieli szansę wysłuchać prelekcji Ekspertów takich jak: Małgorzata Wierzbicka z Maczfit, Aleksander Kopyt z Health Labs Care, Michał Smajek z PromoTraffic, Marcin Samborski z Allegro i wielu innych.. Program konferencji podzielony jest na dwie tematyczne sceny: Inspiration & Brand oraz Media & Technology.

Konferencja to nie tylko sceny tematyczne, ale też praktyczne warsztaty Akademii PRO. Prezentacje to nie tylko merytoryczne case study, ale również najnowsze raporty i praktyczne porady, które pomogą uczestnikom w tworzeniu i optymalizacji strategii marketingowych na nadchodzące miesiące.

PRO Experts Days to także doskonała okazja do networkingu. Nowoczesna przestrzeń konferencyjna sprzyja nawiązywaniu wartościowych kontaktów biznesowych, które mogą zaowocować przyszłą współpracą .Konferencja odbywa się pod Patronatem Honorowym IAB PolskaKrajowej Izby Gospodarczej oraz Polsko-Rumuńskiej Bilateralnej Izby Gospodarczo-Handlowej.

 Wśród partnerów wydarzenia znajdują się takie firmy jak Data OctopusWhitePressCross-BorderMeeting Application oraz The Big ThingPRO Experts Days.

Akredytacja DIMAQ

Wydarzenie posiada akredytację DIMAQ, dzięki czemu posiadacze certyfikatu otrzymuję 10 pkt. recertyfikacyjnych za udział.

Źródło: IAB Polska

iab.org.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

HP Print AI - również dla dużego formatu
Podczas wydarzenia HP Imagine firma HP zaprezentowała HP Print AI, inteligentne środowisko drukowania1 stworzone z myślą o zmianie sposobu, w jaki drukujemy. Funkcje HP Print AI ułatwiają drukowanie i konfigurowanie sprzętu. Pierwsza funkcja – Perfect Output – poprawia jakość i wygląd wydruków - jest już dostępna w wersji beta. HP...
Kerris z nowym projektem digital dla the:protocol
Agencja KERRIS, odpowiedzialna za kompleksową obsługę mediów społecznościowych platformy rekrutacyjnej theprotocol.it, należącej do Grupy Pracuj i skierowanej do specjalistów IT & tech, rozpoczęła nowy projekt contentowy mający na celu zwiększenie rozpoznawalności marki oraz zaangażowanie specjalistów z sektora IT i technologii.
Life in Pink: Zara Larsson twarzą kampanii słuchawek Sony
Aby podkreślić symbiotyczny związek dźwięku ze stylem, firma Sony rozpoczyna kampanię „Life in Pink”, promującą nagradzane słuchawki z systemem redukcji hałasu WH-1000XM5 w nowej wersji kolorystycznej „Smoky Pink”. Twarzą tej kampanii jest piosenkarka, autorka tekstów i ikona stylu Zara Larsson („Symphony”,...
Festiwalu Kinomural zbliża się we Wrocławiu
Sztuka, która zmienia miasto w galerię - tak jednym zdaniem można określić Kinomural. Podczas tego wydarzenia, 19 i 20 października, wrocławskie kamienice po raz kolejny przemienią się w wielkoformatowe ekrany, na których zaprezentowane zostaną prace artystów i artystek sztuki nowych mediów z całego świata.
Agencja Assembly otwiera dział medialny w Polsce
Assembly, międzynarodowa agencja medialna działająca w oparciu o model omnichannel należąca do Stagwell (STGW), ogłosiła dalsze inwestycje w działalność w Polsce oraz otwarcie nowego działu medialnego. Nowy dział wzmocni zintegrowaną ofertę Assembly z zakresu mediów i e-handlu w Europie Środkowej i Wschodniej, co pozwoli agencji sprostać rosnącym potrzebom...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764