logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

PRO Media House rozbudowuje dział new business

  PR 30.06.2005, przeczytano 3397 razy
ilustracjastrzałka
Aneta Musiał PRO Media House

Do zespołu PRO Media House dołączyła Aneta Musiał, która została zatrudniona na stanowisku new business representative. Do jej zadań będzie należało pozyskiwanie nowych klientów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pro-media-house-rozbudowuje-dzial-new-business,2860,artykul.html

Aneta Musiał ma za sobą wieloletnią praktykę zawodową w Grupie Radiowej Agora SA. Pełniła tam funkcję Starszego Konsultanta ds. Reklamy, Traffic Managera i Szefa Zespołu Sprzedaży. Bezpośrednio przed przyjściem do PRO Media House, jako Szef Zespołu Sprzedaży w Agorze, zarządzała zespołem doradców ds. reklamy.

Nowa new business representative PRO Media House dla przyjemności studiowała historię na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu, dla pracy - ekonomię i organizację przedsiębiorstw. Aneta Musiał ma na swym koncie wiele sukcesów i osiągnięć, m.in. II miejsce w konkursie na najlepszego handlowca Radia Elita Złote Przeboje.

PRO Media House to jedyny dom mediowy w Polsce wyspecjalizowany w planowaniu mediów PRO i zarazem twórca tej kategorii. Firma jest zorientowana na planowanie jakościowe, uwzględniające kontekst umieszczenia przekazu reklamowego, a także na precyzję w doborze i planowaniu mediów. Więcej informacji na temat PRO Media House jest dostępne na stronie www.promediahouse.pl.

Źródło: PRO Media House

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Herbapol odświeża markę: rebranding i nowy logotyp
Herbapol, producent produktów ziołowych, ogłasza strategiczną zmianę w swojej linii kosmetyków. Firma postanowiła skupić się na eksponowaniu silnej i wiarygodnej marki Herbapol, rezygnując z submarki Polana. Zmiana ta jest efektem dogłębnych badań rynkowych i ma na celu wzmocnienie zaufania konsumentów oraz podkreślenie najwyższej jakości produktów...
Kampanie programmatic DOOH z platformą Display&Video360
AMS, Salestube i Value Media zrealizowały pierwsze kampanie programmatic DOOH za pośrednictwem platformy Display&Video360
Logo Superbet koszulkach Górnika Zabrze
Nowa, dwuletnia umowa, w ramach której logo Superbet znajdzie się na froncie koszulki Górnika Zabrze to ukoronowanie udanej współpracy w poprzednich trzech latach. – Chcemy razem budować wielkiego Górnika. Widzimy, że klub zmierza w dobrym kierunku i dlatego zdecydowaliśmy się jeszcze mocniej zaangażować w ten sponsoring – podkreśla Łukasz...
Premiera Danio Jogurt Pitny ze wsparciem Altavia Kamikaze + K2
Agencja Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg na koncept i realizację kreatywno-strategicznych działań aktywacyjnych związanych z launchem nowego produktu w portfolio Danone - Danio Jogurt Pitny.
Moc równowagi w kampanii Energi Obrót
Fotobalkonika, magazyny energii czy pompy ciepła – to tylko kilka z wielu produktów okołoenergetycznych, które w swojej ofercie posiada Energa Obrót. Spółka 15 lipca rozpoczyna nową kampanię świadomościowo-produktową sygnowaną hasłem Moc równowagi w Twoim ekosystemie. Kampania potrwa do końca października. Jej...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764