logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

PRO Media House rozbudowuje dział new business

  PR 30.06.2005, przeczytano 3015 razy
ilustracjastrzałka
Aneta Musiał PRO Media House

Do zespołu PRO Media House dołączyła Aneta Musiał, która została zatrudniona na stanowisku new business representative. Do jej zadań będzie należało pozyskiwanie nowych klientów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pro-media-house-rozbudowuje-dzial-new-business,2860,artykul.html

Aneta Musiał ma za sobą wieloletnią praktykę zawodową w Grupie Radiowej Agora SA. Pełniła tam funkcję Starszego Konsultanta ds. Reklamy, Traffic Managera i Szefa Zespołu Sprzedaży. Bezpośrednio przed przyjściem do PRO Media House, jako Szef Zespołu Sprzedaży w Agorze, zarządzała zespołem doradców ds. reklamy.

Nowa new business representative PRO Media House dla przyjemności studiowała historię na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu, dla pracy - ekonomię i organizację przedsiębiorstw. Aneta Musiał ma na swym koncie wiele sukcesów i osiągnięć, m.in. II miejsce w konkursie na najlepszego handlowca Radia Elita Złote Przeboje.

PRO Media House to jedyny dom mediowy w Polsce wyspecjalizowany w planowaniu mediów PRO i zarazem twórca tej kategorii. Firma jest zorientowana na planowanie jakościowe, uwzględniające kontekst umieszczenia przekazu reklamowego, a także na precyzję w doborze i planowaniu mediów. Więcej informacji na temat PRO Media House jest dostępne na stronie www.promediahouse.pl.

Źródło: PRO Media House

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Vileda prowadzi kampanię reklamową mopa obrotowego Turbo
Czy przedświąteczne porządki muszą być męczące i zabierać tak dużo czasu? Nie, kiedy Twoim pomocnikiem jest mop obrotowy Vileda TURBO, który sprawia, że mycie podłóg odbywa się bez użycia siły. Produkt od lat cieszy się niesłabnącą popularnością wśród użytkowników, a jego działanie można zobaczyć w najnowszym spocie marki Vileda. Reklama...
Marka Jennifer Lopez w grudniu z influencerkami
​W listopadzie rozpoczęła się kampania promująca bestsellerowy zapach marki Jennifer Lopez Promise z portfolio produktów firmy Sirowa Poland. Media w kampanii zakupiła agencja mediowa Havas Media.
Do grona klientów AHAVA PR dołączyła firma Polemika. To polska marka kosmetyczna.
Beata Kozidrak mierzy decybele dziecięcej radości w świątecznym klipie firmy Mattel
W mediach społecznościowych ma swoją premierę świąteczny klip firmy Mattel. Występuje w nim gwiazda sceny muzycznej  – Beata Kozidrak, która obserwuje reakcje dzieci na wyczekiwane prezenty. Okazuje się, że dziecięca radość z wymarzonej zabawki to prawdziwy rekord decybeli, niewiele odbiegający mocą od występu samej Beaty.
Goodyear razem z Kubą Przygońskim stworzył serię wideo o motorsporcie
Sezon wyścigowy powoli dobiega końca. Jednak dla zespołów nie oznacza to wcale przerwy. W motorsporcie zaczyna się obecnie najważniejszy etap – czas przygotowań do kolejnych miesięcy zmagań. Przebudowa, a nawet składanie auta od początku, badania nad nowymi mieszankami ogumienia, treningi kierowców, to tylko niektóre elementy tej niezwykle skomplikowanej...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764