logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

PRO Media House rozbudowuje dział new business

  PR 30.06.2005, przeczytano 2972 razy
ilustracjastrzałka
Aneta Musiał PRO Media House

Do zespołu PRO Media House dołączyła Aneta Musiał, która została zatrudniona na stanowisku new business representative. Do jej zadań będzie należało pozyskiwanie nowych klientów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pro-media-house-rozbudowuje-dzial-new-business,2860,artykul.html

Aneta Musiał ma za sobą wieloletnią praktykę zawodową w Grupie Radiowej Agora SA. Pełniła tam funkcję Starszego Konsultanta ds. Reklamy, Traffic Managera i Szefa Zespołu Sprzedaży. Bezpośrednio przed przyjściem do PRO Media House, jako Szef Zespołu Sprzedaży w Agorze, zarządzała zespołem doradców ds. reklamy.

Nowa new business representative PRO Media House dla przyjemności studiowała historię na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu, dla pracy - ekonomię i organizację przedsiębiorstw. Aneta Musiał ma na swym koncie wiele sukcesów i osiągnięć, m.in. II miejsce w konkursie na najlepszego handlowca Radia Elita Złote Przeboje.

PRO Media House to jedyny dom mediowy w Polsce wyspecjalizowany w planowaniu mediów PRO i zarazem twórca tej kategorii. Firma jest zorientowana na planowanie jakościowe, uwzględniające kontekst umieszczenia przekazu reklamowego, a także na precyzję w doborze i planowaniu mediów. Więcej informacji na temat PRO Media House jest dostępne na stronie www.promediahouse.pl.

Źródło: PRO Media House

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Narzędzie wypracowane przez specjalistów z hyperCREW będzie analizować dane użytkowników mediów społecznościowych i wyciągać wnioski z ich aktywności. Ma służyć marketerom i agencjom do lepszego profilowania przekazów marketingowych i zwiększania ich efektywności. Fundusz Czysta3.vc właśnie zainwestował w jego rozwój milion złotych.
Webinarium: Plotery Mimaki to rozwiązanie dające wiele możliwości
Gospodarka rusza małymi krokami, firmy i klienci coraz bardziej uaktywniają się, szukają pomysłów na ten trudny czas. Jeśli Ty też zadajesz sobie pytania "Co teraz? Jak wyprzedzić konkurencję?" mamy dla Ciebie propozycję.
Promyk nadziei, choć jeszcze nie zielone światło. Tym dla branży targowej jest rządowa zapowiedź kolejnego etapu odblokowywania gospodarki. Już niebawem możliwa będzie bowiem organizacja targów, wystaw i kongresów. - Nie otwieramy jeszcze szampana, bo wciąż jest sporo niewiadomych – mówi Beata Kozyra – prezes Polskiej Izby...
Klienci, agencje, media poszukują odpowiedzi na pytania dotyczące potrzeb biznesu, konsumentów i skutecznych metod zwalczenia negatywnego wpływu pandemii na marki. Grupa Dentsu i Shortlist Consulting organizują cykl pięciu dwugodzinnych spotkań online - 2 debaty, 3 webinaria tematyczne). Spotkania odbędą się między 1 a 5 czerwca br.
Premiera „Cyberpunk 2077” wspierana kampanią w mediach i markach Agory
Media i marki Grupy Agora w specjalnej, wieloformatowej kampanii reklamowej będą wspierać krajową premierę „Cyberpunk 2077”, jednego z najbardziej oczekiwanych tytułów w 2020 r. To kolejna odsłona wspólnych działań Agory i CD PROJEKT, które z ogromnym sukcesem współpracowały przy wprowadzeniu na polski rynek gier „Wiedźmin 2: Zabójcy Królów” i „Wiedźmin 3: Dziki...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764