logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Pro9541WT - cyfrowy druk termotransferowy w 5 kolorach w formacie A3+

  PR 28.10.2019, przeczytano 2070 razy
ilustracjastrzałka

Firma OKI Europe poinformowała o wprowadzeniu na rynek nowej, innowacyjnej, 5-kolorowej suchotonerowej drukarki termotransferowej LED Pro9541WT, przeznaczonej specjalnie dla firm poligraficznych i agencji kreatywnych, która umożliwia im rozszerzenie możliwości drukowania.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pro9541wt----cyfrowy-druk-termotransferowy-w-5-kolorach-w-formacie-a3%2B,384483,artykul.html

Ta wszechstronna drukarka, zaprojektowana z myślą o branży sitodrukowej i tekstylnej, umożliwia drukowanie w przystępnej cenie w idealnych kolorach oraz w nieprzezroczystej bieli i prawdziwej czerni zarówno na ubraniach, jak i twardych powierzchniach przy użyciu nośników termotransferowych. Wyeliminowanie kosztów i czasu przeznaczonego na konfigurację umożliwia ekonomiczne drukowanie spersonalizowanych projektów i krótkich serii z minimalną liczbą nawet jednego wydruku. Dzięki temu drukarka ta jest idealnym rozwiązaniem dla druku komercyjnego, dla sprzedawców i nowych firm na rynku.

Innowacyjna technologia termotransferowa Pro9541WT umożliwia produkcję wysokiej jakości wzorów na twardych powierzchniach, w tym ceramice, akrylu, szkle, metalu, emalii i drewnie. Wszystko dzięki idealnemu odtworzeniu nieskazitelnie żywych kolorów CMYK i koloru białego, co umożliwia uzyskanie wyraźnej grafiki na odzieży i tekstyliach – w tym na tkaninach bawełnianych, płóciennych, poliestrowych, skórzanych i filcowych. Ta bezproblemowa elastyczność sprawia, że nadaje się ona do szerokiej gamy zastosowań, od koszulek i spersonalizowanych ubrań po kubki, czapki, torby, podkładki, fototapety i wiele innych.

Pionierskie technologie cyfrowego druku LED i białego tonera firmy OKI zapewniają ostrość w rozdzielczości 1200 × 1200 dpi, umożliwiając tworzenie dokładnych i szczegółowych grafik nawet na ciemnych powierzchniach. Model Pro9541WT jest łatwy w użyciu, z dużymi możliwościami drukowania w formacie A3, 13 × 19 cali, co pozwala w ekonomiczny sposób uzyskać bardzo dużą grafikę lub pełny arkusz logo bez konieczności codziennej konserwacji, oszczędzając czas i obniżając koszty drukowania.

Przetestowany i zatwierdzony do użytku z nową drukarką transferową Pro9541WT papier EXOstencil Screen Prep, od producenta papierów termotransferowych Neenah Performance Materials, zapewnia prostą, przyjazną dla środowiska dwuetapową alternatywę dla tworzenia matryc sitodrukowych. Eliminując w ten sposób substancje i emulsje chemiczne z procesu oraz konieczność długiej i skomplikowanej metody przygotowywania matryc sitodrukowych, znacznie przy tym redukując czas produkcji oraz koszty, a to wszystko bez uszczerbku dla wydajności.

- Model Pro9541WT jest niezawodny i niedrogi w warunkach konkurencyjnego rynku druku odzieży i materiałów reklamowych dostosowanych do indywidualnych potrzeb. Zapewnia niezrównaną elastyczność dla profesjonalnych drukarni każdej wielkości — mówi Shu Watanabe, Vice President Industry Print, OKI Europe Ltd. — Połączenie pionierskiej, łatwej w obsłudze, 5-kolorowej technologii cyfrowej LED z technologią pozbawionego chemikaliów papieru EXOstencil Screen Prep nie tylko skraca czas produkcji, ale także sprawia, że proces jest bardziej ekologiczny, czystszy i nie wymaga skomplikowanych oraz czasochłonnych konserwacji. Model Pro9541WT został zaprojektowany z myślą o elastyczności i łatwości obsługi. Połączenie wiodącej w branży technologii cyfrowej LED, możliwości drukowania w technologii CMYK+biały oraz najnowocześniejszego druku termotransferowego umożliwia użytkownikom personalizację niemal wszystkiego, od koszul i ubrań po ceramikę, tworzywa sztuczne i metal – to większy wybór dla klientów i nowe potencjalne źródła przychodów dla firm poligraficznych.

Parametry drukarki Pro9541WT¹

  • Wydajność: 5-kolorowe cyfrowe diody LED
  • Szybkość drukowania¹ [CMYK+biały]: Do 18 str./min w przypadku druku na papierze formatu Letter / 12 str./min w przypadku druku termotransferowego w formacie A3
  • Czas do pierwszej strony¹: ok. 8s
  • Obciążalność: 300 000 stron
  • Rozdzielczość: Do 1200 × 1200 dpi; poziomy ProQ 1200 × 600 × 16
  • Obsługa nośników: Formaty nośników: A3+ (329 × 483 mm), A3 (297 × 420 mm), Legal, Letter, A3, A4, A5, A6 oraz nośniki do 1320 mm; Gramatura nośnika: podajniki 1/2/3: 52-320 g/m2; podajnik uniwersalny: 52–360 g/m2;
  • Pamięć 2 GB RAM; procesor ARM 1,2 GHz
  • Poziom hałasu: Praca: 57 dBA lub mniej; Tryb czuwania: 34 dB(A) lub mniej; Tryb oszczędzania energii: niesłyszalny
  • Pobór mocy w stanie aktywności: maks. 1600 W. / średnio 1100 W; Tryb czuwania: średnio 40 W; Tryb oszczędzania energii: maks. 30 W; Tryb uśpienia: maks. 4 W; Automatyczne wyłączanie: maks. 0,4 W
  • Wymiary (szer. × gł. × wys.): 699 × 625 × 640 mm
  • Waga: 110,8 kg z materiałami eksploatacyjnymi

Źródło: OKI Europe Ltd

www.oki.pl

Dodatkowe informacje:

¹ Parametry techniczne mogą ulec zmianie bez uprzedzenia. Wszystkie znaki towarowe zastrzeżone.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764