logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Proama powraca z reklamą

  PR 03.04.2018, przeczytano 793 razy
ilustracjastrzałka

Po czteromiesięcznej przerwie Proama powraca do telewizji z 15- sekundowym spotem reklamowym, który miał swoją premierę w listopadzie zeszłego roku. Ubezpieczyciel ponownie promuje bezszkodowych kierowców, dla których ma wysokie zniżki. Kampania telewizyjna wzbogacona jest o działania w Internecie oraz w social mediach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/proama-powraca-z-reklama,36015,artykul.html

- Bezpieczeństwo w ruchu drogowym było od zawsze w centrum uwagi Proama. Wyrazem tego podejścia jest m.in. nasz liczący ponad  120 tysięcy fanów profil na FB – „Wrzucam na luz”, a także sięgające nawet 70% zniżki dla bezszkodowych Kierowców . Postanowiliśmy powrócić z kampanią telewizyjną, która przypomina o nagradzaniu bezpiecznych Kierowców tak  wyjątkową korzyścią – podkreśla Marta Bartosiewicz, dyrektor Departamentu Marketingu i Sprzedaży Bezpośredniej Generali.

Kampania telewizyjna obejmie emisję w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, m.in. Polsat, TVP1, TVP2, Polsat, TVN24 i TVN Turbo.

Kreacja spotu Proama została przygotowana przez agencję reklamową Change Serviceplan, produkcją zajął się dom produkcyjny Bomaye, reżyserią Szymon Pawlik, za zakup mediów odpowiada dom mediowy Havas Media, a za kampanię w Internecie - Performics. Agencja Change odpowiada za reklamy Proama od początku istnienia tej marki na rynku, czyli od 2011 r.

Źródło: Proama

www.proama.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kerris z obsługą mediową dla Andermatt Polska
Do grona klientów KERRIS dołączył Andermatt Polska, światowy lider w rozwoju, produkcji i dystrybucji biologicznych rozwiązań dla rolnictwa. Agencja odpowiada za kompleksową obsługę działań w obszarze performance marketingu i social ads.
Hanna Dworak awansowała w agencji Enyo
Hanna Dworak awansowała w strukturach agencji Enyo – obecnie jako Senior Project Manager zarządza 8-osobowym zespołem. W Enyo pracuje od roku, do tej pory na stanowisku Project Manager. Jednym z jej pierwszych zadań w nowej roli była produkcja sesji zdjęciowej ogłaszającej nową ambasadorkę Lancôme - Igę Świątek.
Salestube rozpoczyna współpracę z Notino
Spółka MarTech & e-commerce connected Salestube została wybrana przez największy beauty e-shop w Europie markę Notino na partnera w obszarze MarTech. Salestube dostarczy klientowi licencję Google Analytics 360 oraz zapewni wsparcie analityczne ze strony ekspertów w dziedzinie Web Analytics oraz Data Science dla zespołu marketingowego perfumerii w zakresie wykorzystania...
Kampania społeczna „Teraz mnie widzisz” dostrzeżona i doceniona
Niewidzialność osób z niepełnosprawnościami była tematem przewodnim szóstej kampanii społecznej Fundacji Avalon, która właśnie dobiegła końca. Jej celem było sprowokowanie społeczeństwa do otwarcia oczu na potrzeby tej największej mniejszości, będącej jego integralną częścią i posiadającą takie sama prawa i potrzeby jak każdy z nas.
Onedaymore nowym klientem Soul &Mind
Agencja Soul & Mind odpowiada za wsparcie strategiczne w działaniach marketingowych firmy, projekty opakowań nowych smaków, opiekę graficzną nad platformami e-commerce w Niemczech i Polsce oraz obsługę profili social media na rynek polski i niemiecki. Współpraca rozpoczęła się w kwietniu 2024 r.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764