logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Próbki od Herbapolu w salonikach Kolportera

  PR 12.11.2019, przeczytano 79 razy

Klienci saloników Kolportera mogą liczyć na dodatkowy bonus w postaci próbek zielonej herbaty. Do końca listopada br. w wybranych punktach sieci swoje produkty będzie w ten sposób promować firma Herbapol.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/probki-od-herbapolu-w-salonikach-kolportera,384685,artykul.html

W ramach akcji rozdawane będą dwa rodzaje próbek – zielona herbata z truskawką i graviolą oraz zielona herbata z limonką i mandarynką. Otrzymają je klienci kupujący wybrane produkty z oferty saloników Kolportera.

–  To kolejna tzw. akcja samplingowa realizowana w naszej sieci. W tego typu promocjach producenci i dostawcy dystrybuują za naszym pośrednictwem próbki swoich produktów, czyli sample.  Klienci mogą przetestować dany produkt i zdecydować czy sięgną po niego ponownie. Producenci natomiast testują na szerokiej grupie wszelkiego rodzaju nowości, budując jednocześnie swój pozytywny wizerunek – mówi Aleksandra Patek, koordynator ds. promocji i sprzedaży w Kolporterze. – W ciągu roku realizujemy średnio kilkanaście tego typu akcji, z różnymi dostawcami i producentami. Po raz pierwszy współpracujemy w tym zakresie z Herbapolem, ale mamy nadzieję, że będziemy rozwijać nasze wspólne działania – dodaje.

 Akcja, która rozpoczęła się 4 listopada, jest realizowana w 200 salonikach w całej Polsce.

Źródło: Kolporter

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Neolt – włoska jakość urządzeń do post-produkcji
Neolt specjalizuje się w produkcji urządzeń i akcesoriów do wielkoformatowej post-produkcji. Z tej włoskiej, rodzinnej fabryki z tradycjami, wychodzą na cały świat profesjonalne laminatory, piły, trymery automatyczne i wiele innych… sprytnych i ułatwiających pracę urządzeń.
Influencerzy testują produkty Aldi w ramach Wielkiego Testu sieci
ALDI rozwija kolejny etap kampanii marketingowej, która rozpoczęła się we wrześniu tego roku pod hasłem RAZ ALDI, ZAWSZE ALDI. Głównymi bohaterami kampanii są produkty marek własnych, a do ich testowania zapraszani są klienci i influencerzy.
Agencja 180heartbeats + JUNG v MATT wygrała przetarg na prowadzenie profili marki Tymbark – lidera na rynku soków, nektarów i napojów – w mediach społecznościowych.
Czytaj PL pobiło kolejny rekord – ponad 130 tysięcy przeczytanych książek w miesiąc
Ponad 130 tysięcy – tyle książek pobrali w tym roku uczestnicy akcji Czytaj PL, pobijając jednocześnie o prawie 50 procent rekord poprzedniej edycji. Polacy czytali od Islandii aż po Antarktydę – plakaty z kodami QR można było znaleźć na 4 kontynentach, w 14 krajach, blisko 1000 miejscowościach w Polsce i 28 miejscach za granicą. Aż 50 tysięcy osób specjalnie...
Iluminacje świąteczne z Polski od Kanady po Austarilę
Od mroźnego kanadyjskiego Quebecu po australijskie gorące Perth – Multidekor po raz kolejny rozświetla mapę świata! Z fabryki w Piastowie ruszyły dziesiątki tirów po brzegi zapakowanych zimowymi, świetlnymi ozdobami, które by rozjaśnić przestrzenie Paryża, Moskwy czy Madrytu pokonają ponad 45 tysięcy kilometrów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764