logo
FORUM
Polska reklama i poligrafiaFORUM

Problem z obieraniem małych elementów

| 08.09.2003 22:09

Witam. Kupiłem ploter w celu wycinania folii pod piaskowanie na artykułach reklamowych. Mam problem z obieraniem wyciętych małych elementów np. napisów i liter które mają brzuszki np. R,D, itp. Razem z całą literą odchodzą również wspomniane brzuszki (nawet jeżeli uda się je pozostawić na arkuszu słabo się trzymają i łatwo przesuwają) w jaki sposób łatwo obierać małe elementy i przenosić je na kubki lub szklanki aby te elementy nie przemieszczały się podczas naklejania lub piaskowania. Z góry dziękuję za wszelką pomoc!

avatar użytkownika
?

wiadomości: 2
w Signs.pl od 27.11.2002
IP: 80.54.2.XXX

| 09.09.2003 17:09

Jakiej folii używasz. Może spróbuj innej.W takich wypadkach ja ich wszystkich nie obieram, i wyjmuję dopiero po przyklejeniu.
pozdrow

-----------------
"..moja babcia mówiła że wiele jest jeszcze rzeczy które nikomu się nie śniły i to co dzień potwierdza się"
Marian Stefan Szczerzuja

avatar użytkownika
+ +

Jeziory
wiadomości: 141
w Signs.pl od 30.10.2002
IP: 213.77.141.XXX

gravide gravide | 10.09.2003 04:09

do powyzszej porady dorzucilbym cos od siebie. czasem zbyt maly nacisk noza przy wycinaniu powoduje ze literki trudnoobieralne sa

gravide
+ + + +

wiadomości: 292
w Signs.pl od 02.09.2003
IP: 62.111.213.XXX

| 30.10.2003 10:10

witam
postaraj sie urzyc funcji overcut jezeli taka masz w ploterze jezeli nie to niestety bedziesz musial recznie wydluzac wiazania tak by sie przecinaly
pozdrowienia

avatar użytkownika
?

lodz
wiadomości: 1
w Signs.pl od 02.09.2002
IP: 213.77.179.XXX

| 30.10.2003 11:10

Dziękuję wszystkim za porady. Wszystkie te informacje + trochę wprawy zdziałały cuda!

avatar użytkownika
?

wiadomości: 2
w Signs.pl od 27.11.2002
IP: 80.54.91.XXX

| 24.03.2004 20:03

Drobnica to zawsze uciążliwa robota. Mam ten problem przynajmniej raz w roku prz zmianach rozkładu jazdy. Wycinamy wtedy legendę kursów o wysokości lietr 7mm. Uwierzcie ze jest z tym babrania co nie miara. Tyle co już sam wiem, mogę podpowiedzieć.

1. Natnij folię w paski, tak aby były one jak najbliżej drobnych elementów.
2. Na początku nie wybieraj zewnętrznego konturu liter. Wybierz najpierw brzuszki i otworki, dopiero później folię wkoło litery.
3. Zapoatrz się w cieńką igiełkę lub drucik Gdy coś nie docięło spróbuj podważyć folię igiełką.
4. Najlepiej (jeśli jest taka możliwość) nakleić pocięte wcześniej paski z literkami najpierw na powierzchnię, a dopiero wtedy usunąć zbędną folię wokół.

Życzę powodzenia

avatar użytkownika
+

Nowa Sól
wiadomości: 9
w Signs.pl od 14.01.2003
IP: 80.55.255.XXX
REKLAMA:

REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764