logo
FORUM
Polska reklama i poligrafiaFORUM

Problem z termotransferem na kamizelkach odblaskowych

| 13.06.2022 18:06

Witam,

Jestem tu nowy, powoli wdrażam się reklamę i poligrafię, więc proszę o wyrozumiałość i bez linczu.
Zrobiłem kilka kamizelek odblaskowych, ale z każdym razem część koloru kamizelki zostaje na folii transferowej, na kamizelkach widać różnicę w odcieniu kolorów. Nie mam już materiałów na testy, dlatego proszę o pomoc.
Termotransfer robiony na Poli-Flex Premium przy ustawieniach 150C 12sek i średna siła nacisku, próbowałem zmniejszać czas i temperaturę ale wciąż miałem wyżej wymieniony problem. Czy macie jakieś sprawdzone ustawienia prasy?

avatar użytkownika
?

Ornontowice
wiadomości: 3
w Signs.pl od 13.06.2022
IP: 193.34.220.XXX

| 14.06.2022 08:06

google bloker migracji barwnika.

avatar użytkownika
+ + + + + + +

Kielce
wiadomości: 1229
w Signs.pl od 03.11.2008
IP: 83.31.225.XXX

| 20.06.2022 13:06

Możesz spróbować Poliflex Turbo, tam się wgrzewa w 130 stopniach C albo flex Blockout który zapobiega temu zjawisku ale tu znacznie mniej kolorów do wyboru niż zwykły premium

brak ikonki
+ + +

Trójmiasto
wiadomości: 137
w Signs.pl od 15.02.2012
IP: 83.8.34.XXX

| 22.06.2022 14:06

IntegartNorth, 2022-06-20 13:43
Możesz spróbować Poliflex Turbo, tam się wgrzewa w 130 stopniach C albo flex Blockout który zapobiega temu zjawisku ale tu znacznie mniej kolorów do wyboru niż zwykły premium


Zmniejszyłem do 130C i czas do 9 sek, teraz wychodzi to tak jak powinno.

avatar użytkownika
?

Ornontowice
wiadomości: 3
w Signs.pl od 13.06.2022
IP: 91.123.208.XXX
REKLAMA:

REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764