logo
FORUM
Polska reklama i poligrafiaFORUM

Problem z wylewaną :-(

Strona 2/2  1 2

| 05.11.2008 15:11

To ciekawe czemu nie stosujesz folii 3M i to z tych najdroższych. No chyba ze nie sprawia Ci frajdy jeżdzenie Porsche, to wleczesz sie Skodą..... Nie wspominaj więc o taniości, bo kolega użył materiałów z najwyższej półki dedykowanych do najtrudniejszych powierzchni.

IMO, Oracal oferuje folie tak samo dobrą jak i Avery a jesli brać pod uwagę jeszcze jej zachowanie podczas druku to i lepszą. Udział w rynku polskim Oracal ma na poziomie 70%, to i cena bedzie lepsza, skoro Avery ma 20%.

avatar użytkownika
+ + + +

Wwa
wiadomości: 175
w Signs.pl od 01.09.2006
IP: 193.19.142.XXX

| 05.11.2008 23:11

folia której użyłeś 3951 RA nie zawsze sprawdza się w ekstremalnych przetłoczeniach wyjazd po godzinie od momentu aplikacji i wygrzania karoserii nic nie zmienia jak ma trzymać to będzie trzymać folia z kanalikowym klejem ma tego kleju mniej w kanalikach go nie ma ja ją wtłaczasz w przetłoczenie to automatycznie się rozciąga a warstwy klejącej jaszcze mniej na mocne przetłoczenia stosujemy oracala 3951 i dedykowany laminat np 290 GF i trzyma zabawy więcej ale efekt końcowy jest ok i odpadają poprawki,wymiany i bujanka z klientem

avatar użytkownika
+ +

Ostrołęka
wiadomości: 48
w Signs.pl od 28.05.2008
IP: 88.220.188.XXX

| 06.11.2008 00:11

cięzko zrozumieć wypowiedz pozbawioną interpunkcji, ale wyłuskałem jedno z czym sie nie zgodzę


On 2008-11-05 23:12, maxformat wrote:
wyjazd po godzinie od momentu aplikacji i wygrzania karoserii nic nie zmienia jak ma trzymać to będzie trzymać


Bardzo typowa odpowiedz na wiele problemów z wyklejaniem czy drukiem. A ja twierdze jednak, ze zamiast wykazywania ignorancji na wiele zaleceń producenta folii dotryczacych druku, laminacji, wyklejania, przygotowania podłoza, możnaby wreszcie zastosować sie do zalecen aby zminimalizować wszelkiego typu problemy.
"Wygrzanie karoserii nic nie zmienia" - to po co się w to bawić? Można tez kleic na mokro, bedzie szybciej, laminowac zaraz po wydruku a samochód przetrzeć mokrą ścierą. Wierz mi, 90% reklamacji związanych z foliami jest właśnie spowodowanych takim tlumaczeniem - nie wygrzewalem folii, samochód odjechal zaraz po klejeniu a laminowalem wydruki dopiero po godzinie od zejscia grafiki z plotera. Potem sie dziwic, ze ciągle komuś folia z samochodu spada - sama, z winy kleju oczywiscie.....

avatar użytkownika
+ + + +

Wwa
wiadomości: 175
w Signs.pl od 01.09.2006
IP: 193.19.142.XXX

| 06.11.2008 09:11

To ciekawe czemu nie stosujesz folii 3M i to z tych najdroższych. No chyba ze nie sprawia Ci frajdy jeżdzenie Porsche, to wleczesz sie Skodą..... Nie wspominaj więc o taniości, bo kolega użył materiałów z najwyższej półki dedykowanych do najtrudniejszych powierzchni.

IMO, Oracal oferuje folie tak samo dobrą jak i Avery a jesli brać pod uwagę jeszcze jej zachowanie podczas druku to i lepszą. Udział w rynku polskim Oracal ma na poziomie 70%, to i cena bedzie lepsza, skoro Avery ma 20%.


A ja widze z wypowiedzi że chcesz napedzac sprzedaż soich folii no to prosze bardzo a chłopaki będa sie bujać z oklejaniem i męczyć. A co do półek to Oracal 3951 odpowiada najwyżej AVERY 1900 a do 1005 nie ma sie co równac wiec taniość to taniść A 3M to polecam dla ekstremistów. A co do druku to Avery i tak jest lepsza

avatar użytkownika
+ +

olsztyn
wiadomości: 38
w Signs.pl od 02.03.2007
IP: 80.50.126.XXX

| 06.11.2008 11:11


On 2008-11-06 00:31, Jarosław Zalesiak wrote:
cięzko zrozumieć wypowiedz pozbawioną interpunkcji, ale wyłuskałem jedno z czym sie nie zgodzę[quote]
On 2008-11-05 23:12, maxformat wrote:
wyjazd po godzinie od momentu aplikacji i wygrzania karoserii nic nie zmienia jak ma trzymać to będzie trzymać


Bardzo typowa odpowiedz na wiele problemów z wyklejaniem czy drukiem. A ja twierdze jednak, ze zamiast wykazywania ignorancji na wiele zaleceń producenta folii dotryczacych druku, laminacji, wyklejania, przygotowania podłoza, możnaby wreszcie zastosować sie do zalecen aby zminimalizować wszelkiego typu problemy.
"Wygrzanie karoserii nic nie zmienia" - to po co się w to bawić? Można tez kleic na mokro, bedzie szybciej, laminowac zaraz po wydruku a samochód przetrzeć mokrą ścierą. Wierz mi, 90% reklamacji związanych z foliami jest właśnie spowodowanych takim tlumaczeniem - nie wygrzewalem folii, samochód odjechal zaraz po klejeniu a laminowalem wydruki dopiero po godzinie od zejscia grafiki z plotera. Potem sie dziwic, ze ciągle komuś folia z samochodu spada - sama, z winy kleju oczywiscie.....
[/quote]
Interpunkcja a raczej jej brak robi swoje
miało być :wyjazd po godzinie od momentu aplikacji i wygrzania karoserii nic nie zmienia, jak ma trzymać to będzie trzymać
czyli jeśli dobrze położone i wygrzane wyjazd na zewnątrz niczego nie zmieni

avatar użytkownika
+ +

Ostrołęka
wiadomości: 48
w Signs.pl od 28.05.2008
IP: 88.220.188.XXX

| 06.11.2008 14:11

Witam

Wykleiłem z kilka tysięcy metrów oracala. Drukuje się na tym świetnie, cena rozsądna a trwałość optymalna.

Nadal uważam, że kwestia - czyma się czy się nie czyma zależy od baaaardzo wielu czynników - czasem łącznie z rodzajem lakieru (który może zawierać oryginalnie bardzo duże stężenie silikonu) >>> i co wtedy?

Pozdrawiam.

avatar użytkownika
+ + + + +

Wrocław
wiadomości: 404
w Signs.pl od 15.07.2004
IP: 83.27.9.XXX

| 06.11.2008 15:11


On 2008-11-06 09:41, lukasow wrote:
To ciekawe czemu nie stosujesz folii 3M i to z tych najdroższych. No chyba ze nie sprawia Ci frajdy jeżdzenie Porsche, to wleczesz sie Skodą..... Nie wspominaj więc o taniości, bo kolega użył materiałów z najwyższej półki dedykowanych do najtrudniejszych powierzchni.

IMO, Oracal oferuje folie tak samo dobrą jak i Avery a jesli brać pod uwagę jeszcze jej zachowanie podczas druku to i lepszą. Udział w rynku polskim Oracal ma na poziomie 70%, to i cena bedzie lepsza, skoro Avery ma 20%.


A ja widze z wypowiedzi że chcesz napedzac sprzedaż soich folii no to prosze bardzo a chłopaki będa sie bujać z oklejaniem i męczyć. A co do półek to Oracal 3951 odpowiada najwyżej AVERY 1900 a do 1005 nie ma sie co równac wiec taniość to taniść A 3M to polecam dla ekstremistów. A co do druku to Avery i tak jest lepsza


Niestety nie ma Pan racji, bo folia AVERY 1900 ma inną charakterystykę techniczną, jest chociażby grubsza od 3951. Ponadto przez wielu znawców tematu została określona jako "prawie wylewana" i dedykowana do obłych powierzchni, a nie do przetłoczeń.
Jest różnica w strukturze i sposobie uzyskania kleju pozycjonowalnego kanalikowego, która to różnica na pewno ma odbicie w cenie na korzyść ORAJETA 3951 RA. Jednakże folia w przetłoczeniach zachowuje się bardzo dobrze, co miałem okazje wypraktykować na ponad 80 oklejonych przeze mnie samochodach. Nie miałem okazji pracować na AVERY - to prawda, ale nie mam nic do zarzucenia OARAJET-owi.
A co do druku to z reguły folie polimerowe (wylewane i kalandrowane) drukują się łatwiej. Natomiast monomer ORAJET - a jest prostszy do "okiełznania" w maszynie.

Pozdrawiam,

Marcin Kowalski
PHP Lambda Sp. z o.o.
m.kowalski@lambda.pl

avatar użytkownika
+ + + +

Poznań
wiadomości: 123
w Signs.pl od 07.09.2006
IP: 79.190.81.XXX

| 06.11.2008 16:11


On 2008-11-06 09:41, lukasow wrote:
A ja widze z wypowiedzi że chcesz napedzac sprzedaż soich folii no to prosze bardzo a chłopaki będa sie bujać z oklejaniem i męczyć.


Niestety nie masz racji. Nie podaje nawet nazwy firmy, ktora reprezentuję a w ofercie której, znajdziesz zresztą i Oracala i Mactaca i Ritrame a jak trzeba to i Avery. Przesledź moje wczesniejsze wypowiedzi i artykuly a zobaczysz, ze wypowiadam sie bardzo obiektywnie bez wzgledu na okolicznosci. Mozesz miec oczywiscie inny punkt widzenia, ale fakt jest faktem, Oracal zdominowal polski rynek nie bez powodu.
Mylisz sie takze, jak zauwazyl moj przedmowca, co do pozycjonowania folii 3951 wzgledem Avery 1900 i 1005. Warto jednak zajrzec w karty techniczne produktow, by nie wprowadzac w błąd czytających....

(Wiadomość zmodyfikowana przez: Jarosław Zalesiak dnia 06.11.2008 16:34)

avatar użytkownika
+ + + +

Wwa
wiadomości: 175
w Signs.pl od 01.09.2006
IP: 193.19.142.XXX
Strona 2/2  1 2
REKLAMA:

REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764