logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

BADANIE: Problemy polskiego e-commerce

  PR 13.05.2019, przeczytano 322 razy

Polski rynek e-commerce cechuje się jednym z największych wzrostów w skali świata. W wyniku tego coraz trudniej budować pozycję na rynku. Zjawisko to zostało opisane w bezpłatnym raporcie „Problemy polskiego e-commerce”, przygotowanym przez firmy Ideo Force oraz onData.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/problemy-polskiego-e-commerce,382411,artykul.html

Raport dedykowany jest zarówno specjalistom, którzy bacznie analizują rynek, jak i początkującym pasjonatom, chcącym rozpocząć własny biznes. Warto zwrócić szczególną uwagę na fakt, że dokument ten przedstawia realny obraz rynku. Dokonana w nim analiza opiera się na rzeczywistych wypowiedziach przedsiębiorców, jakie zamieszczane były w ostatnim kwartale 2018 roku na blogach, forach czy w mediach społecznościowych. Uzupełnieniem zebranej wiedzy stały się komentarze eksperckie oraz raporty branżowe.

- Szczególnym znaczeniem dla rzetelnego ujęcia całego zagadnienia był głos, jakim mówili sami przedstawiciele e-commerce: menadżerowie i właściciele sklepów internetowych oraz marketingowcy. Analizie poddana została tematyka jaką podejmują w dyskusjach i wypowiedziach. Zebrane materiały dały nam ogólny podgląd na to, z jakimi wyzwaniami i trudnościami muszą mierzyć się zarówno małe, jak i te duże e-commerce w codziennej pracy – mówi Wojciech Szymański, Managing Director w Ideo Force.

Dokument został podzielony na 3 segmenty. „Technologia” omawia platformy najczęściej wybierane przez menadżerów i związane z tym obszarem wyzwania. „Narzędzia/podejście do marketingu” gdzie zbadano, w jaki sposób sklepy pozyskują nowych klientów oraz jakimi kanałami się reklamują. Ostatnim działem jest „Współpraca z agencjami marketingowymi”, analizująca tematykę zlecania działań marketingowych podwykonawcom.

W każdym rozdziale znaleźć można komentarze specjalistów z branży, którzy nie tylko dzielą się swoimi uwagami, ale również zdradzają przydatne wskazówki.

Premiera raportu miała miejsce podczas organizowanej przez Ideo Force konferencji „Lunch z e-commerce”, która odbyła się 17 kwietnia br. w warszawskim Golden Floor. Dokument jest dostępny bezpłatnie TUTAJ (dostęp po zalogowaniu)

Źródło: Ideo Force

www.ideoforce.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Trzymiesięczne wakacje kredytowe i ochrona polskich spółek przed wrogimi przejęciami – to nowe propozycje do tzw. Tarczy antykryzysowej, które dziś przyjął rząd, a które powstały przy udziale UOKiK. Osoba, która straciła pracę lub inne główne źródło dochodu, będzie mogła zawiesić spłatę kredytu konsumenckiego i hipotecznego na...
We współpracy z branżami Ministerstwo Rozwoju przygotowuje wytyczne dot. eventów, ślubów i parków rozrywki.
Pracodawcy mają wątpliwości, czy mogą zdecydować się na przestój i obniżony wymiar czasu pracy, na okres dłuższy niż trzymiesięczne dofinansowanie do wynagrodzeń z tego tytułu – informuje portal Prawo.pl. Według portalu przepisy nie są w tej kwestii precyzyjne.
Małe firmy ruszają na podbój Internetu
Epidemia koronawirusa zmieniła powszechnie obowiązujące na rynku zasady gry wymuszając na wielu przedsiębiorcach przeniesienie działalności do sieci. Ponad połowa firm nie była na to w ogóle przygotowana. Większość z nich chce to jednak nadrobić. Najszybciej do nowej rzeczywistości przystosowali się mali przedsiębiorcy. W najbliższym czasie aktywniejsze działania...
Ministerstwo Finansów odpowiada PIAP
PIAP wraz Kancelarią TAX-LEX w styczniu tego roku w swoim piśmie zarekomendował Ministerstwu Finansów zmiany, dotyczące między innymi zniesienia obowiązku prowadzenia ewidencji upominków reklamowych. Ministerstwo odniosło się do przedstawionych rozwiązań, niestety negatywnie. Swoją decyzję argumentuje m.in. zbyt dużymi kosztami dla budżetu Państwa, ryzykiem...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764