logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

BADANIE: Problemy polskiego e-commerce

  PR 13.05.2019, przeczytano 230 razy

Polski rynek e-commerce cechuje się jednym z największych wzrostów w skali świata. W wyniku tego coraz trudniej budować pozycję na rynku. Zjawisko to zostało opisane w bezpłatnym raporcie „Problemy polskiego e-commerce”, przygotowanym przez firmy Ideo Force oraz onData.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/problemy-polskiego-e-commerce,382411,artykul.html

Raport dedykowany jest zarówno specjalistom, którzy bacznie analizują rynek, jak i początkującym pasjonatom, chcącym rozpocząć własny biznes. Warto zwrócić szczególną uwagę na fakt, że dokument ten przedstawia realny obraz rynku. Dokonana w nim analiza opiera się na rzeczywistych wypowiedziach przedsiębiorców, jakie zamieszczane były w ostatnim kwartale 2018 roku na blogach, forach czy w mediach społecznościowych. Uzupełnieniem zebranej wiedzy stały się komentarze eksperckie oraz raporty branżowe.

- Szczególnym znaczeniem dla rzetelnego ujęcia całego zagadnienia był głos, jakim mówili sami przedstawiciele e-commerce: menadżerowie i właściciele sklepów internetowych oraz marketingowcy. Analizie poddana została tematyka jaką podejmują w dyskusjach i wypowiedziach. Zebrane materiały dały nam ogólny podgląd na to, z jakimi wyzwaniami i trudnościami muszą mierzyć się zarówno małe, jak i te duże e-commerce w codziennej pracy – mówi Wojciech Szymański, Managing Director w Ideo Force.

Dokument został podzielony na 3 segmenty. „Technologia” omawia platformy najczęściej wybierane przez menadżerów i związane z tym obszarem wyzwania. „Narzędzia/podejście do marketingu” gdzie zbadano, w jaki sposób sklepy pozyskują nowych klientów oraz jakimi kanałami się reklamują. Ostatnim działem jest „Współpraca z agencjami marketingowymi”, analizująca tematykę zlecania działań marketingowych podwykonawcom.

W każdym rozdziale znaleźć można komentarze specjalistów z branży, którzy nie tylko dzielą się swoimi uwagami, ale również zdradzają przydatne wskazówki.

Premiera raportu miała miejsce podczas organizowanej przez Ideo Force konferencji „Lunch z e-commerce”, która odbyła się 17 kwietnia br. w warszawskim Golden Floor. Dokument jest dostępny bezpłatnie TUTAJ (dostęp po zalogowaniu)

Źródło: Ideo Force

www.ideoforce.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

5 miliardów złotych długu mikroprzedsiębiorców
76% zadłużonych firm figurujących w Krajowym Rejestrze Długów, to przedsiębiorcy prowadzący jednoosobową działalność gospodarczą. Wierzycielom są winni ponad 5 mld zł – o 3,2 mld zł więcej niż przed 5 laty. Sami mają do odzyskania od kontrahentów 910 mln zł - najwięcej od dużych firm.
Według prognoz analityków GfK w bieżącym roku, w 27 krajach Unii Europejskiej w handlu detalicznym wystąpi nominalny wzrost obrotów o 2,0%. Największe wzrosty prognozowane są w Rumuni i na Litwie. W Polsce prognozowany jest wzrost o 3,9%.
Firmy rzadko decydują się na polubowne rozwiązywanie sporów
W Polsce alternatywne metody rozstrzygania sporów gospodarczych nie są specjalnie popularne. Przedsiębiorcy oddają do arbitrażu tylko ok. 200 spraw rocznie, podczas gdy na wokandę polskich sądów powszechnych co roku trafia nawet 2 mln spraw gospodarczych. W dużej mierze wynika to z faktu, że przedsiębiorcy o arbitrażu wiedzą stosunkowo niewiele. Opracowana właśnie przez Polskie...
Rekrutacja: obawy pracodawców o spowolnienie gospodarcze
W I kwartale polska gospodarka wciąż rozwijała się szybko na tle innych krajów, a prognozy na obecny i kolejny rok również przewidują wysokie, choć nie aż tak jak w 2018 roku, tempo wzrostu. Spowolnienie widać zarówno w pogorszeniu sytuacji przemysłu, jak i większej wstrzemięźliwości pracodawców w zatrudnianiu pracowników i przyznawaniu podwyżek. W wielu branżach...
Doprecyzowanie pojęcia wynalazku, eliminacja niejasności dot. ochrony praw własności przemysłowej, zwolnienie z opłat okresowych na wzory przemysłowe i znaki towarowe dla MŚP w początkowej fazie działania – to najważniejsze zmiany, jakie zakłada przyjęta przez Radę Ministrów nowela ustawy Prawo własności przemysłowej.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764