logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

BADANIE: Problemy polskiego e-commerce

  PR 13.05.2019, przeczytano 484 razy

Polski rynek e-commerce cechuje się jednym z największych wzrostów w skali świata. W wyniku tego coraz trudniej budować pozycję na rynku. Zjawisko to zostało opisane w bezpłatnym raporcie „Problemy polskiego e-commerce”, przygotowanym przez firmy Ideo Force oraz onData.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/problemy-polskiego-e-commerce,382411,artykul.html

Raport dedykowany jest zarówno specjalistom, którzy bacznie analizują rynek, jak i początkującym pasjonatom, chcącym rozpocząć własny biznes. Warto zwrócić szczególną uwagę na fakt, że dokument ten przedstawia realny obraz rynku. Dokonana w nim analiza opiera się na rzeczywistych wypowiedziach przedsiębiorców, jakie zamieszczane były w ostatnim kwartale 2018 roku na blogach, forach czy w mediach społecznościowych. Uzupełnieniem zebranej wiedzy stały się komentarze eksperckie oraz raporty branżowe.

- Szczególnym znaczeniem dla rzetelnego ujęcia całego zagadnienia był głos, jakim mówili sami przedstawiciele e-commerce: menadżerowie i właściciele sklepów internetowych oraz marketingowcy. Analizie poddana została tematyka jaką podejmują w dyskusjach i wypowiedziach. Zebrane materiały dały nam ogólny podgląd na to, z jakimi wyzwaniami i trudnościami muszą mierzyć się zarówno małe, jak i te duże e-commerce w codziennej pracy – mówi Wojciech Szymański, Managing Director w Ideo Force.

Dokument został podzielony na 3 segmenty. „Technologia” omawia platformy najczęściej wybierane przez menadżerów i związane z tym obszarem wyzwania. „Narzędzia/podejście do marketingu” gdzie zbadano, w jaki sposób sklepy pozyskują nowych klientów oraz jakimi kanałami się reklamują. Ostatnim działem jest „Współpraca z agencjami marketingowymi”, analizująca tematykę zlecania działań marketingowych podwykonawcom.

W każdym rozdziale znaleźć można komentarze specjalistów z branży, którzy nie tylko dzielą się swoimi uwagami, ale również zdradzają przydatne wskazówki.

Premiera raportu miała miejsce podczas organizowanej przez Ideo Force konferencji „Lunch z e-commerce”, która odbyła się 17 kwietnia br. w warszawskim Golden Floor. Dokument jest dostępny bezpłatnie TUTAJ (dostęp po zalogowaniu)

Źródło: Ideo Force

www.ideoforce.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zbliżamy się do wprowadzenia drugiej z ogłoszonych przez rząd na 2024 rok podwyżek płacy minimalnej. Jak radzą sobie pracodawcy oraz pracownicy po pierwszej, styczniowej podwyżce? Czy są przygotowani na kolejną?
Popularność marek własnych jest coraz większa. Wartość tego sektora na polskim rynku wzrosła o 19 proc. rdr. i w 2023 r. przekroczyła 50 mld złotych. Ponadto 27 proc. konsumentów deklaruje, że w ciągu najbliższych 6 miesięcy chce kupować jeszcze więcej takich produktów. Kluczowym argumentem dla nabywców są konkurencyjne ceny, przy jednoczesnym...
Pokolenie Z chce zbierać punkty i wymieniać je na kupony promocyjne
Jak pokazują dane, klienci doceniają benefity, jakie zapewniają im programy lojalnościowe. To narzędzie marketingowe to też korzyść dla przedsiębiorców, którzy zyskują sposób na zaangażowanie swoich klientów. Proponując im dedykowane benefity przy zakupach, mogą zatrzymać klienta na dłużej, także młodego pokolenia, uchodzącego za niezbyt...
Raport „Żyjesz w phygitalu, choć o tym nie wiesz. Jak Polacy korzystają z technologii łączących światy online i offline?” opracowany przez firmę doradczo-technologiczną Future Mind, poświęca dużo uwagi temu, jakie podejście do technologii ma generacja silvers . Jak pokazują wnioski zawarte w raporcie, coraz więcej starszych osób styka się z...
Ogólnie rosnące koszty prowadzenia działalności gospodarczej otwierają ranking obecnych obaw mikroprzedsiębiorstw i małych firm. Tak deklaruje 41,3% respondentów. Nieznacznie mniej wskazań dotyczy problemu nierzetelnych kontrahentów, bo 39,7%. Z kolei 28,2% ankietowanych niepokoi podnoszenie składek zusowskich. Badanie też pokazuje, że uczestnicy sondażu...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764