logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

BADANIE: Problemy polskiego e-commerce

  PR 13.05.2019, przeczytano 184 razy

Polski rynek e-commerce cechuje się jednym z największych wzrostów w skali świata. W wyniku tego coraz trudniej budować pozycję na rynku. Zjawisko to zostało opisane w bezpłatnym raporcie „Problemy polskiego e-commerce”, przygotowanym przez firmy Ideo Force oraz onData.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/problemy-polskiego-e-commerce,382411,artykul.html

Raport dedykowany jest zarówno specjalistom, którzy bacznie analizują rynek, jak i początkującym pasjonatom, chcącym rozpocząć własny biznes. Warto zwrócić szczególną uwagę na fakt, że dokument ten przedstawia realny obraz rynku. Dokonana w nim analiza opiera się na rzeczywistych wypowiedziach przedsiębiorców, jakie zamieszczane były w ostatnim kwartale 2018 roku na blogach, forach czy w mediach społecznościowych. Uzupełnieniem zebranej wiedzy stały się komentarze eksperckie oraz raporty branżowe.

- Szczególnym znaczeniem dla rzetelnego ujęcia całego zagadnienia był głos, jakim mówili sami przedstawiciele e-commerce: menadżerowie i właściciele sklepów internetowych oraz marketingowcy. Analizie poddana została tematyka jaką podejmują w dyskusjach i wypowiedziach. Zebrane materiały dały nam ogólny podgląd na to, z jakimi wyzwaniami i trudnościami muszą mierzyć się zarówno małe, jak i te duże e-commerce w codziennej pracy – mówi Wojciech Szymański, Managing Director w Ideo Force.

Dokument został podzielony na 3 segmenty. „Technologia” omawia platformy najczęściej wybierane przez menadżerów i związane z tym obszarem wyzwania. „Narzędzia/podejście do marketingu” gdzie zbadano, w jaki sposób sklepy pozyskują nowych klientów oraz jakimi kanałami się reklamują. Ostatnim działem jest „Współpraca z agencjami marketingowymi”, analizująca tematykę zlecania działań marketingowych podwykonawcom.

W każdym rozdziale znaleźć można komentarze specjalistów z branży, którzy nie tylko dzielą się swoimi uwagami, ale również zdradzają przydatne wskazówki.

Premiera raportu miała miejsce podczas organizowanej przez Ideo Force konferencji „Lunch z e-commerce”, która odbyła się 17 kwietnia br. w warszawskim Golden Floor. Dokument jest dostępny bezpłatnie TUTAJ (dostęp po zalogowaniu)

Źródło: Ideo Force

www.ideoforce.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Intrygujący artykuł opublikowany przez naukowców z Uniwersytetu Michigan opisuje nową architekturę procesora zdolną do samoszyfrowania, która może odpierać wszelkie ataki hakerskie.
Wrocław 2018

Uchwały krajobrazowe - stan prac: Wrocław 2018

Wrocław jest miastem, które nie spieszy się z wprowadzeniem uchwały krajobrazowej, zapewne dlatego, że w roku 2014, zanim jeszcze powstała uchwała krajobrazowa, powołano we Wrocławiu park kulturowy, który uporządkował historyczne centrum miasta. Osoby przygotowujące projekt uznają, że kodeks krajobrazowy jest poważną regulacja prawną i nie należy się z nią...
Philip Morris złapany na reklamowaniu e-papierosów Iqos wśród młodzieży
Oświadczenie Matthew L. Myersa, prezesa organizacji Campaign for Tobacco-Free Kids.
Polskie prawo jest niezgodne z RODO?
Od 4 maja obowiązuje w polskim prawie tzw. ustawa wprowadzająca. Znowelizowała ona m.in. Ustawę o świadczeniu usług drogą elektroniczną (UŚUDE). Niezmienione w niej pozostały np. przepisy mówiące o konieczności uzyskania przez usługodawcę zgody od użytkownika w przypadku chęci wykorzystywania jego danych, które nie są niezbędne do świadczenia usług. Problem w...
Centralny Rejestr Faktur – nowe narzędzie kontroli przedsiębiorców
Polski aparat skarbowy niedługo dostanie nowe narzędzie do walki z nadużyciami podatkowymi. Będzie nim Centralny Rejestr Faktur, który ma zostać utworzony już 1 lipca. Jakie dane będą w nim gromadzone i czy na przedsiębiorców spadną w związku z tym kolejne obowiązki?
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764