logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Procent jak mrówka w kampanii produktowej Kasy Stefczyka

  PR 09.05.2016, przeczytano 4996 razy
ilustracjastrzałka

9 maja 2016 r. wystartowała nowa kampania reklamowa pożyczki gotówkowej dostępnej w Kasie Stefczyka. Została on opatrzona hasłem „Duża gotówka, procent jak mrówka”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/procent-jak-mrowka-w-kampanii-produktowej-kasy-stefczyka,28464,artykul.html

Podstawą tej kampanii są spoty TV (30 s. i 15 s.) emitowane w kanałach: TVP1, TVP2 oraz kanałach tematycznych TVP, a także w Polsacie oraz stacjach pakietu Mix Mux (TV Puls, TVN7, TTV, PULS 2). Elementem kampanii jest również lekka piosenka „O słoniowej gotówce”, emitowana w kanałach Radia Zet oraz RMF FM, a wsparciem całej akcji są materiały BTL oraz działania w social media.

W nowej kampanii pożyczkowej Kasy Stefczyka spotykamy się ze znaną już z wcześniejszych kreacji rodziną – to już czwarty odcinek przygód państwa Stefczyków. Tym razem w ich mieszkaniu rozgrywa się bitwa pomiędzy… Słoniem a Mrówką! W te postaci, symbolizujące wysoką kwotę, jaką można otrzymać biorąc pożyczkę w Kasie i oprocentowanie pożyczki, wcieliły się oczywiście dzieci.

Podobnie, jak w przypadku wcześniejszych kampanii produktowych i wizerunkowych Kasy Stefczyka, również i tę przygotowała agencja Apella SA, która była odpowiedzialna za opracowanie koncepcji, kreacji, grafiki, scenariuszy spotów, materiałów prasowych i kreacji na potrzeby Internetu oraz planowanie i zakup mediów. Ponadto nadzorowała produkcję spotów, którą zajęła się firma Rock and Roll Production.

Źródło: Apella SA

www.apella.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764