logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Procent jak mrówka w kampanii produktowej Kasy Stefczyka

  PR 09.05.2016, przeczytano 5032 razy
ilustracjastrzałka

9 maja 2016 r. wystartowała nowa kampania reklamowa pożyczki gotówkowej dostępnej w Kasie Stefczyka. Została on opatrzona hasłem „Duża gotówka, procent jak mrówka”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/procent-jak-mrowka-w-kampanii-produktowej-kasy-stefczyka,28464,artykul.html

Podstawą tej kampanii są spoty TV (30 s. i 15 s.) emitowane w kanałach: TVP1, TVP2 oraz kanałach tematycznych TVP, a także w Polsacie oraz stacjach pakietu Mix Mux (TV Puls, TVN7, TTV, PULS 2). Elementem kampanii jest również lekka piosenka „O słoniowej gotówce”, emitowana w kanałach Radia Zet oraz RMF FM, a wsparciem całej akcji są materiały BTL oraz działania w social media.

W nowej kampanii pożyczkowej Kasy Stefczyka spotykamy się ze znaną już z wcześniejszych kreacji rodziną – to już czwarty odcinek przygód państwa Stefczyków. Tym razem w ich mieszkaniu rozgrywa się bitwa pomiędzy… Słoniem a Mrówką! W te postaci, symbolizujące wysoką kwotę, jaką można otrzymać biorąc pożyczkę w Kasie i oprocentowanie pożyczki, wcieliły się oczywiście dzieci.

Podobnie, jak w przypadku wcześniejszych kampanii produktowych i wizerunkowych Kasy Stefczyka, również i tę przygotowała agencja Apella SA, która była odpowiedzialna za opracowanie koncepcji, kreacji, grafiki, scenariuszy spotów, materiałów prasowych i kreacji na potrzeby Internetu oraz planowanie i zakup mediów. Ponadto nadzorowała produkcję spotów, którą zajęła się firma Rock and Roll Production.

Źródło: Apella SA

www.apella.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Herbapol odświeża markę: rebranding i nowy logotyp
Herbapol, producent produktów ziołowych, ogłasza strategiczną zmianę w swojej linii kosmetyków. Firma postanowiła skupić się na eksponowaniu silnej i wiarygodnej marki Herbapol, rezygnując z submarki Polana. Zmiana ta jest efektem dogłębnych badań rynkowych i ma na celu wzmocnienie zaufania konsumentów oraz podkreślenie najwyższej jakości produktów...
Kampanie programmatic DOOH z platformą Display&Video360
AMS, Salestube i Value Media zrealizowały pierwsze kampanie programmatic DOOH za pośrednictwem platformy Display&Video360
Logo Superbet koszulkach Górnika Zabrze
Nowa, dwuletnia umowa, w ramach której logo Superbet znajdzie się na froncie koszulki Górnika Zabrze to ukoronowanie udanej współpracy w poprzednich trzech latach. – Chcemy razem budować wielkiego Górnika. Widzimy, że klub zmierza w dobrym kierunku i dlatego zdecydowaliśmy się jeszcze mocniej zaangażować w ten sponsoring – podkreśla Łukasz...
Premiera Danio Jogurt Pitny ze wsparciem Altavia Kamikaze + K2
Agencja Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg na koncept i realizację kreatywno-strategicznych działań aktywacyjnych związanych z launchem nowego produktu w portfolio Danone - Danio Jogurt Pitny.
Moc równowagi w kampanii Energi Obrót
Fotobalkonika, magazyny energii czy pompy ciepła – to tylko kilka z wielu produktów okołoenergetycznych, które w swojej ofercie posiada Energa Obrót. Spółka 15 lipca rozpoczyna nową kampanię świadomościowo-produktową sygnowaną hasłem Moc równowagi w Twoim ekosystemie. Kampania potrwa do końca października. Jej...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764