9 maja 2016 r. wystartowała nowa kampania reklamowa pożyczki gotówkowej dostępnej w Kasie Stefczyka. Została on opatrzona hasłem „Duża gotówka, procent jak mrówka”.
Podstawą tej kampanii są spoty TV (30 s. i 15 s.) emitowane w kanałach: TVP1, TVP2 oraz kanałach tematycznych TVP, a także w Polsacie oraz stacjach pakietu Mix Mux (TV Puls, TVN7, TTV, PULS 2). Elementem kampanii jest również lekka piosenka „O słoniowej gotówce”, emitowana w kanałach Radia Zet oraz RMF FM, a wsparciem całej akcji są materiały BTL oraz działania w social media.
W nowej kampanii pożyczkowej Kasy Stefczyka spotykamy się ze znaną już z wcześniejszych kreacji rodziną – to już czwarty odcinek przygód państwa Stefczyków. Tym razem w ich mieszkaniu rozgrywa się bitwa pomiędzy… Słoniem a Mrówką! W te postaci, symbolizujące wysoką kwotę, jaką można otrzymać biorąc pożyczkę w Kasie i oprocentowanie pożyczki, wcieliły się oczywiście dzieci.
Podobnie, jak w przypadku wcześniejszych kampanii produktowych i wizerunkowych Kasy Stefczyka, również i tę przygotowała agencja Apella SA, która była odpowiedzialna za opracowanie koncepcji, kreacji, grafiki, scenariuszy spotów, materiałów prasowych i kreacji na potrzeby Internetu oraz planowanie i zakup mediów. Ponadto nadzorowała produkcję spotów, którą zajęła się firma Rock and Roll Production.
Źródło: Apella SA