logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Procenty przyjemności w kampanii Almette

  PR 22.01.2019, przeczytano 3179 razy
ilustracjastrzałka

Rozpoczęła się nowa kampania Almette – 100% przyjemności, którą poczujesz wszystkimi zmysłami. Delikatność, puszystość, 100% naturalnych składników – to wyjątkowe benefity serków Almette, które dają wielowymiarową przyjemność dla wszystkich zmysłów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/procenty-przyjemnosci-w-kampanii-almette,380891,artykul.html

Kampania Almette pod hasłem „100% przyjemności, którą poczujesz wszystkimi zmysłami” to nowa odsłona komunikacji marki Almette. Prawdziwa przyjemność to ta, która dostarcza wyjątkowych wrażeń – można ją zobaczyć, poczuć, usłyszeć i oczywiście jej posmakować. Nowy spot reklamowy pokazuje, w jaki sposób serek Almette rozpieszcza wszystkie zmysły – a to dzięki jego puszystości, delikatności i 100% naturalnym składnikom. W spocie pojawia się motyw bajki „Czerwony Kapturek”, który został tu wykorzystany w lekkiej formie i służy podkreśleniu zmysłów, którymi można poczuć Almette.

Spotom telewizyjnym towarzyszyć będzie szeroka komunikacja digitalowa. W jej ramach zostały przygotowane dedykowane video, które są przedłużeniem komunikacji w TV. Dodatkowo, kampania 100% przyjemności obejmować będzie social media oraz prasę handlową. Prowadzone będą również działania public relations.

Źródło: Almette

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764