logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Procontent uruchamia infolinię kryzysową dla przedsiębiorców

  PR 06.04.2020, przeczytano 611 razy
ilustracjastrzałka

Według prognoz gospodarczych stopa bezrobocia może w niedługim czasie sięgnąć nawet 10 proc. Wiele firm planuje kolejne zwolnienia pracowników, a nawet ogłoszenie restrukturyzacji. Poszczególne kraje Europy zawieszają przepisy dotyczące upadłości firm na czas epidemii. W odpowiedzi na kryzys specjaliści od public relations udostępniają bezpłatną pomoc dla przedsiębiorstw. Od poniedziałku będzie z niej można skorzystać codziennie pod numerem telefonu 884 838 886.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/procontent-uruchamia-infolinie-kryzysowa-dla-przedsiebiorcow,386436,artykul.html

Infolinia będzie funkcjonowała przez cały kwiecień – od poniedziałku do piątku w godzinach 15:00-16:30 pod numerem kom. 884838886. Pod telefonem będą dyżurować doświadczeni konsultanci PR, którzy bezpłatnie pomogą: przygotować plan komunikacji kryzysowej, napisać oświadczenia dla zarządu lub stworzyć projekt społecznej odpowiedzialności biznesu i go zakomunikować do mediów.

– Sytuacja w wielu firmach jest dramatyczna. Przed Zarządami wielu firm trudne decyzje dotyczące zwolnień, redukcji etatów, a nawet zamykania zakładów. Często, od tego jak te działania zostaną przeprowadzone, zależeć może powrót na rynek, gdy epidemia się zakończy. Jak pokazuje historia wielu kryzysów, komunikacja często odgrywa kluczową rolę w tym, jak przedsiębiorstwa radziły sobie ze spadkiem przychodów – czy zespoły się jednoczyły i miały siłę walczyć, poszukiwać nowych szans i nowych rynków, czy oddawały pola walkowerem. To, w czym mogą pomóc specjaliści ds. public relations, to by komunikacja była szybka, spójna i pozwalała na sprawną odbudowę po kryzysie – mówi Iwona Kubicz, Prezes Procontent Communication.

Zdaniem specjalistów PR jest też wiele firm, które pomimo sytuacji kryzysowej całkiem nieźle sobie radzą ze względu na specyfikę branży. Wiele z nich chce pomagać, by budować dobre relacje z mediami, klientami, pracownikami i społecznością lokalną na przyszłość. Często jednak brakuje pomysłu i rąk do pracy, by taką komunikację wykonać. Dlatego konieczne jest właściwe jej wdrożenie i profesjonalna pomoc w komunikacji do pracowników, klientów, partnerów biznesowych oraz mediów.

– Zmiany są zarówno szansą na m.in. wykreowanie wizerunku marki, zoptymalizowanie kosztów działalności, jak i ogromnym wyzwaniem – mogą spowodować redukcję etatów, spadek wartości marki bądź utratę klientów. Niekiedy są jednak konieczne do dalszego funkcjonowania organizacji. Należy uświadomić sobie potrzebę ich wprowadzenia, znaleźć alternatywne rozwiązania organizacyjne i komunikacyjne oraz wdrożyć je w życie. Odpowiednio wcześnie wprowadzone działania zapobiegną drastycznym skutkom epidemii i pozwolą na kontynuowanie biznesu – podsumowuje Iwona Kubicz, Prezes Procontent Communication.

Źródło: Procontent Communication

www.procontent.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pekao S.A.: bankowość prywatna z nowym designem placówek i aplikacji
Bank Pekao S.A. otworzył dwie pierwsze placówki bankowości prywatnej w zupełnie nowym formacie. W Warszawie i Łodzi klienci mogą już korzystać z nowoczesnych a zarazem eleganckich przestrzeni z elementami wystroju projektantów nurtu modernistycznego. Klienci bankowości prywatnej Pekao z pewnością dostrzegą też zmianę tła w aplikacji mobilnej PeoPay, w której udostępniona...
Zeromat wspiera rebranding Pepsi
Pepsi zaprasza wszystkich fanów marki do świętowania i powitania Pepsi Zero Cukru. Tuż przy rondzie ONZ, w centrum Warszawy, czekać będzie na nich wyjątkowa atrakcja — Zeromat. To pierwszy tego rodzaju automat marki, w którym oddając puste opakowanie po produkcie, w zamian otrzymujesz dwa pełnowymiarowe napoje gratis. Od teraz aż do 13 kwietnia możesz przyjść i...
Wojciech Borowski wraca na stanowisko w McCann
Po dwóch latach Wojciech Borowski ponownie obejmuje stanowisko Dyrektora Zarządzającego McCANN, jednocześnie pełniąc funkcję Group CEO McCANN Poland. Marcin Sosiński, dotychczasowy Dyrektor Zarządzający, który łączył tę rolę ze stanowiskiem Dyrektora Kreatywnego, zdecydował się opuścić agencję po 14 latach pracy.
Newline podsumowuje sprzedaż monitorów w Polsce
Newline Interactive to dobrze znany na polskim rynku dostawca monitorów interaktywnych. Odpowiedź na pytanie – jak dobrze znany – przyniosło podsumowanie sprzedaży w roku 2023. Raport przygotowany przez Futuresource Consulting nie pozostawia wątpliwości - co 5. sprzedany w Polsce monitor interaktywny to Newline. Udział rynkowy Newline Interactive wyniósł 19.06% - co daje marce...
Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764