logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Producent zup Amino sponsorem IV edycji „Disco Star” w Polo TV

  PR 15.04.2016, przeczytano 858 razy

Producent zup błyskawicznych Amino - Unilever Polska został sponsorem IV sezonu talent show „Disco Star”, który emitowany jest na antenie POLO TV od 12 marca w każdą sobotę o godz. 18:00.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/producent-zup-amino-sponsorem-iv-edycji-_disco-star_-w-polo-tv,28205,artykul.html

Amino jest fundatorem nagrody głównej w wysokości 10 tys. złotych, którą otrzyma zwycięzca IV edycji „Disco Star”. Jej wręczenie nastąpi 28 maja podczas finału programu. Od 9 kwietnia do końca edycji show emitowane będą billboardy sponsorskie. Pojawią się także przy „Disco Star Kulisy” przedstawiającym kulisy, sylwetki uczestników i materiały dodatkowe, emitowanym w POLO TV od poniedziałku do piątku w godzinach od 12:00 do 17:00.

Dodatkowo produkty marki Amino będą lokowane w trzech kolejnych odcinkach show: półfinałowym, finałowym i „The Best of” – kompilacji najlepszych fragmentów IV edycji oraz materiałów dotąd nieemitowanych (tj. 21 maja, 28 maja i 4 czerwca).

Oprócz Amino „Disco Star” sponsoruje Aflofarm Farmacja Polska - producent leków bez recepty oraz suplementów diety.

Źródło: TIME Spółka Akcyjna (Grupa ZPR Media)

www.grupazpr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
Komunikat Spółki Telewizja Polska S.A. w likwidacji
W dniu 21 marca br. Telewizja Polska S.A. w likwidacji skierowała do prokuratury zawiadomienie w sprawie szeregu nieprawidłowości przy zawieraniu umów, w których zaciągane były wielomilionowe zobowiązania, co narazić mogło TVP na szkodę wielkich rozmiarów. To efekt trwających działań kontrolnych prowadzonych w Spółce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764