logo
GIEŁDA
Polska reklama i poligrafiaGIEŁDA

Elbląg, w. warmińsko-mazurskie: Produkcja wraz z dostawą materiałów promocyjnych z nadrukiem

26.05.2013
Oferta ważna do:03.06.2013 godz. 09:30
Odsłon: 527

Numer ogłoszenia: 84575 - 2013; data zamieszczenia: 22.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina - Miasto Elbląg , ul. Łączności 1, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 55 235 35 36, 55 239 31 25, faks 55 239 33 34.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.umelblag.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Produkcja wraz z dostawą materiałów promocyjnych z nadrukiem.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia: Produkcja wraz z dostawą materiałów promocyjnych z nadrukiem Przedmiot główny: Nazewnictwo wg CPV: Materiały reklamowe 2. Zakres zamówienia. Zakres zamówienia obejmuje dostawę w etapach materiałów reklamowych oznaczonych logotypami, o następujących parametrach: 1) Balsam do ust z zawieszką - I etap: 500 szt.; II etap: 250 szt.; III etap: 250 szt. Opis: bezbarwny balsam ochronny z filtrami UVA i UVB, testowany dermatologicznie, certyfikat CE, waga min. 4,5 gr, zawieszka w kolorze pomadki, jednostkowo pakowane w folię przezroczystą, nadruk dwa kolory zgodnie z dostarczonym projektem przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wglądu w wizualizację produktu przed jego wyprodukowaniem oraz do nieograniczonych zmian w położeniu dostarczonego projektu na powierzchni przedmiotu. 2) Ponczo przeciwdeszczowe zapakowane w etui z karabinkiem - I etap: 250 szt.; II etap: 250 szt. Opis: przezroczysty płaszcz przeciwdeszczowy wykonany z PE, rozmiar płaszcza: uniwersalny, zapakowany w okrągłe etui z karabinkiem wykonane z tworzywa ABS, średnica etui: 55-70 mm, kolor etui: biały, druk na etui dwa kolory, zgodnie z dostarczonym projektem przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wglądu w wizualizację produktu przed jego wyprodukowaniem oraz do nieograniczonych zmian w położeniu dostarczonego projektu na powierzchni przedmiotu. 3) Magnes na lodówkę Piekarczyk - I etap: 1000 szt.; II etap: 500 szt.; III etap: 500 szt. Opis: kształt postaci z elementami wypukłymi 2D, materiał wykonania: żywica epoksydowa na podkładzie magnetycznym, wysokość: 8,5-9,5 cm; szerokość: proporcjonalnie wg projektu, wykonanie full color zgodnie z dostarczonym projektem przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wglądu w wizualizację produktu przed jego wyprodukowaniem oraz do nieograniczonych zmian w położeniu dostarczonego projektu na powierzchni przedmiotu. 4) Filiżanki z podstawką - I etap: 200 szt.; II etap: 50 szt.; III etap: 150 szt. Opis: pojemność: 190 ml, średnica spodka: 14-16 cm, materiał: porcelana, kolor: biały lub ecru - powierzchnia wewnętrzna i zewnętrzna, przeznaczona do mycia w zmywarce, pakowane jednostkowo w biały kartonik z okienkiem, umieszczone w opakowaniu na sztywno w sposób uniemożliwiający uszkodzenie elementów zestawu podczas przenoszenia, transportu, nadruk: kalkomanią zgodnie z dostarczonym projektem, nadruk z dwóch stron filiżanki i na podstawce, full color zgodnie z dostarczonym projektem przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wglądu w wizualizację produktu przed jego wyprodukowaniem oraz do nie ograniczonych zmian w położeniu dostarczonego projektu na powierzchni przedmiotu. 5) Kubek - I etap: 500 szt.; II etap: 250 szt.; III etap: 250 szt. Opis: typ: Monika pojemność: 320 ml, wysokość - 115 mm, średnica - 95-68 mm, materiał: ceramiczny lub porcelanowy, kolor kubka: biały lub ecru - powierzchnia wewnętrzna i zewnętrzna pakowany jednostkowo w biały kartonik z okienkiem, nadruk: kalkomanią, druk full color na podstawie wzoru dostarczonego przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wglądu w wizualizację produktu przed jego wyprodukowaniem oraz do nieograniczonych zmian w położeniu dostarczonego projektu na powierzchni przedmiotu. 6) Notes Kocham ELBLĄG - I etap: 200 szt.; II etap: 200 szt. Opis: materiał: makulatura, kolor: biały, wymiary produktu: 12 x 8 x 1 cm, rodzaj nadruku: tampondruk, druk full color według dostarczonego projektu. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wglądu w wizualizację produktu przed jego wyprodukowaniem oraz do nieograniczonych zmian w położeniu dostarczonego projektu na powierzchni przedmiotu. 7) Podkładka pod kubek - I etap: 100 kompletów po 6 sztuk, pojedynczo - 600 szt.; II etap: 100 kompletów po 6 sztuk, pojedynczo - 600 szt. Opis: wymiary: kwadrat o boku 9,5-10 cm, zaokrąglone rogi, materiał: twarda płyta pilśniowa HDF o grubości 3 mm i podklejona korkiem naturalnym 1 mm, nadruk full color - jednostronny z dostarczonego przez Zamawiającego projektu, nadruk zabezpieczony folią UV odporną na wysokie temperatury, pakowane w folię przezroczystą; jednostkowo - 600 szt. Komplet pakowany w pudełko z okienkiem we wieczku, w komplecie 6 podkładek, po jednej z każdego rodzaju. 8) Znaczki Kocham Elbląg - I etap: 1000 szt.; II etap: 500 szt.; III etap: 500 szt. Opis: znaczek typu Button okrągły, wydruk zabezpieczony bezbarwną folią obciągnięty na krążku z aluminiowej blaszki, na podstawie wzoru dostarczonego przez Zamawiającego, zapięcie w postaci agrafki, wymiar w mm: 75 mm, druk cyfrowy full color. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wglądu w wizualizację produktu przed jego wyprodukowaniem oraz do nieograniczonych zmian w położeniu dostarczonego projektu na powierzchni przedmiotu. 9) Długopisy - I etap: 1000 szt.; II etap: 1000 szt. Opis: długopis z wbudowana wysuwaną kartką o wymiarze 17 x 7 cm, zamontowana na spirali sprężynowej karta samoistnie skręca się i chowa do środka w chwili puszczenia notatki, materiał: plastik ABS, wymiary: 13,5-14,5 cm (długość) x 1-1,2 cm (średnica), waga: max 0.013 kg, kolor długopisu - Wykonawca zobowiązany jest do uzgodnienia przed produkcją kolor długopisów, wkład: kolor niebieski, typ wkładu - Slim wymienny, nadruk full color. Projekt nadruku na wysuwanej kartce na podstawie wzoru dostarczonego przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wglądu w wizualizację produktu przed jego wyprodukowaniem oraz do nieograniczonych zmian w położeniu dostarczonego projektu na powierzchni przedmiotu. 10) Smycz - I etap: 1000 szt.; III etap: 1000 szt. Opis: Szerokości 1,4-1,6 cm, kolor pomarańczowy, plastikowy łącznik - przedłużka, metalowy karabińczyk, dodatkowo zawieszka do telefonu komórkowego, długość taśmy standardowa (86-88 cm), nadruk full color zgodnie z dostarczonym przez Zamawiającego projektem - zgodnie z założeniami dotyczącymi oznakowania i kolorystyki zawartymi w księdze znaków, Zamawiający zastrzega sobie możliwość wglądu w wizualizację produktu przed jego wyprodukowaniem oraz do nieograniczonych zmian w położeniu dostarczonego projektu na powierzchni przedmiotu. 11) Kubek w pudełku - I etap: 100 szt.; II etap: 100 szt. Opis: kubek ceramiczny, wymiary: pojemność 350 ml, wysokość 110-112 mm, średnica 84-86 mm, nadruk dwa kolory na całej powierzchni, zgodnie z dostarczonym projektem, pudełko: tuba tekturowa o wymiarach dopasowanych do rozmiaru kubka, wykonane w sposób uniemożliwiający wypadanie kubka, nadruk na opakowaniu dwa kolory zgodnie z dostarczonym przez Zamawiającego projektem - zgodnie z założeniami dotyczącymi oznakowania i kolorystyki zawartymi w księdze znaków. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wglądu w wizualizację produktu przed jego wyprodukowaniem oraz do nieograniczonych zmian w położeniu dostarczonego projektu na powierzchni przedmiotu. 12) Pendrive - I etap: 150 szt.; II etap: 150 szt. Opis: USB pojemność min. 4 Gb, wykonanie z miękkiego PCV lub silikonu, nadruk dwa kolory zgodnie z dostarczonym projektem - zgodnie z założeniami dotyczącymi oznakowania i kolorystyki zawartymi w księdze znaków. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wglądu w wizualizację produktu przed jego wyprodukowaniem oraz do nieograniczonych zmian w położeniu dostarczonego projektu na powierzchni przedmiotu. 13) Pendrive bransoletka na nadgarstek - I etap: 150 szt.; II etap: 150 szt. Opis: USB pojemność min. 4 Gb, wykonanie z miękkiego silikonu kolor pomarańczowy, nadruk dwa kolory zgodnie z dostarczonym projektem - zgodnie z założeniami dotyczącymi oznakowania i kolorystyki zawartymi w księdze znaków. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wglądu w wizualizację produktu przed jego wyprodukowaniem oraz do nieograniczonych zmian w położeniu dostarczonego projektu na powierzchni przedmiotu. 14) Długopis metalowy - I etap: 1000 szt.; II etap: 500 szt.; III etap: 500 szt. Opis: długopis metalowy z niebieskim wkładem, wymiar wkładu dopasowany do wielkości długopisu, materiał: aluminium, kolor biały i pomarańczowy, wymiary: 140-145 mm x 10-11 mm. Wykonawca zobowiązany jest do uzgodnienia przed produkcją ilości długopisów we wskazanych kolorach, nadruk zgodnie z dostarczonym przez Zamawiającego projektem , zgodnie z założeniami dotyczącymi oznakowania i kolorystyki zawartymi w księdze znaków. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wglądu w wizualizację produktu przed jego wyprodukowaniem oraz do nieograniczonych zmian w położeniu dostarczonego projektu na powierzchni przedmiotu. 15) Zestaw memo - I etap: 500 szt.; III etap: 500 szt. Opis: Biurkowy zestaw składający się z pięciu różnokolorowych samoprzylepnych dwustronnych karteczek (każdy kolor powinien mieć nie mniej niż 150 karteczek) typu memo oraz jednego notesu (składającego się z nie mniej niż 200 karteczek samoprzylepnych) w białym otwieranym etui. Pakowany w woreczek foliowy. Wymiary pudełka: (+/- 2 mm) 90 x 178 x 24 mm, wymiar karteczek typu memo: (+/- 2 mm) 19x76 mm, wymiar notesu: (+/- 2 mm ) 76x76 mm, nadruk dwa kolory na wieczku etui zgodnie z dostarczonym przez Zamawiającego projektem, zgodnie z założeniami dotyczącymi oznakowania i kolorystyki zawartymi w księdze znaków. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wglądu w wizualizację produktu przed jego wyprodukowaniem oraz do nieograniczonych zmian w położeniu dostarczonego projektu na powierzchni przedmiotu. 16) Balony z patyczkami i zatyczkami oraz z pompką 220 V - I etap: 5000 szt. 1 pompka; II etap: 5000 szt. 1 pompka Opis: balony lateksowe, wymiar 12, w zestawie patyczki i zatyczki, balon musi posiadać specjalną powłokę, która umożliwi trwałe napompowanie go, patyczek + zatyczka w kolorze białym o łącznym wymiarze (+/- 1 cm) 38 cm, kolor balonów: biały i/lub pomarańczowy, Wykonawca zobowiązany jest do uzgodnienia przed produkcją ilości balonów we wskazanych kolorach, w zestawie do zamówienia jedna specjalistyczna pompka do nadmuchiwania balonów o standardowej budowie, podłączana do prądu 220 V, nadruk dwa kolory, zgodnie z założeniami dotyczącymi oznakowania i kolorystyki zawartymi w księdze znaków, zgodnie z dostarczonym projektem przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wglądu w wizualizację produktu przed jego wyprodukowaniem oraz do nieograniczonych zmian w położeniu dostarczonego projektu na powierzchni przedmiotu. 17) Nadmuchiwana piłka plażowa - I etap: 100 szt.; II etap: 100 szt. Opis: sześciopanelowa dmuchana piłka plażowa, każda sztuka pakowana w osobnym foliowym woreczku, wykonana z PCV , dostosowana do norm unijnych, wymiary Ø 40 cm, nadruk dwa kolory, zgodnie z założeniami dotyczącymi oznakowania i kolorystyki zawartymi w księdze znaków, zgodnie z dostarczonym projektem przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wglądu w wizualizację produktu przed jego wyprodukowaniem oraz do nieograniczonych zmian w położeniu dostarczonego projektu na powierzchni przedmiotu. 18) Breloczek odblaskowy w kształcie logo miasta - I etap: 1000 szt.; III etap: 1000 szt. Opis: zawieszki odblaskowe wykonane są z folii mikropryzmatycznej, w środku wypełnione pianką o grubości min. 2 mm, wzór logo Zamawiającego zgodnie z założeniami dotyczącymi oznakowania i kolorystyki zawartymi w księdze znaków, projekt dostarcza Zamawiający. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wglądu w wizualizację produktu przed jego wyprodukowaniem oraz do nieograniczonych zmian w położeniu dostarczonego projektu na powierzchni przedmiotu. 19) Napoje izotoniczne - I etap: 1000 szt.; II etap: 500 szt.; III etap: 500 szt. Opis: napój izotoniczny o smaku cytrynowym w butelce 55-65 ml, nadruk dwa kolory, zgodnie z założeniami dotyczącymi oznakowania i kolorystyki zawartymi w księdze znaków, zgodnie z dostarczonym projektem przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wglądu w wizualizację produktu przed jego wyprodukowaniem oraz do nieograniczonych zmian w położeniu dostarczonego projektu na powierzchni przedmiotu. Wykonawca powinien posiadać dokument potwierdzający dopuszczenie produktu do spożycia. 20) Pastylki, cukierki - I etap: 1000 szt.; II etap: 500 szt.; III etap: 500 szt. Opis: drażetki w blisterze 18 szt., smak owocowy, kolor biały i pomarańczowy - liczba drażetek w poszczególnych kolorach ustalona zostanie na etapie projektu, format: (+/- 2 mm) 85 x 62 x 8 mm, nadruk na drażetkach białych, zgodnie z dostarczonym projektem, zgodnie z założeniami dotyczącymi oznakowania i kolorystyki zawartymi w księdze znaków, opakowanie tekturowe nadruk dwa kolory, jednostronny zgodnie z dostarczonym projektem, zgodnie z założeniami dotyczącymi oznakowania i kolorystyki zawartymi w księdze znaków, projekt dostarcza Zamawiający. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wglądu w wizualizację produktu przed jego wyprodukowaniem oraz do nieograniczonych zmian w położeniu dostarczonego projektu na powierzchni przedmiotu. Wykonawca powinien posiadać dokument potwierdzający dopuszczenie produktu do spożycia. 21) Bidony - I etap: 500 szt.; II etap: 500 szt. Opis: bidon butelka o pojemności 540-560 ml, wygodny uchwyt, tworzywo - plastik, nadruk dwa kolory zgodnie z dostarczonym projektem, zgodnie z założeniami dotyczącymi oznakowania i kolorystyki zawartymi w księdze znaków, projekt dostarcza Zamawiający. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wglądu w wizualizację produktu przed jego wyprodukowaniem oraz do nieograniczonych zmian w położeniu dostarczonego projektu na powierzchni przedmiotu. Wykonawca powinien posiadać dokument potwierdzający dopuszczenie produktu do przechowywania w nim produktów spożywczych. 22) Chorągiewki na patyczku plastikowym - I etap: 5000 szt.; II etap: 5000 szt. Opis: chorągiewki na patyczku plastikowym - 2500 szt. chorągiewek barwy biało - czerwonej, 2500 szt. wg projektu Zamawiającego - dwa kolory, format A5 (148 x 210 mm), papier kredowany 135 g/m², mocne klejenie na zawijkę (najtrwalsze), lakierowanie, projekt dostarcza Zamawiający. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wglądu w wizualizację produktu przed jego wyprodukowaniem oraz do nieograniczonych zmian w położeniu dostarczonego projektu na powierzchni przedmiotu. 23) Kredki - I etap: 300 szt.; II etap: 300 szt. Opis: zestaw 12 kredek w kartonowym ekologicznym pudełku w kształcie tuby, wymiary: (+/- 0,2 cm) 15,6 x 11,6 x 2,9 cm, nadruk na pudełku: dwa kolory, projekt dostarcza Zamawiający. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wglądu w wizualizację produktu przed jego wyprodukowaniem oraz do nieograniczonych zmian w położeniu dostarczonego projektu na powierzchni przedmiotu. 24) Naklejki - I etap: 1000 szt.; II etap: 1000 szt. Opis: naklejki samoprzylepne foliowe rycowane, nadruk jednostronny dwa kolory, rycowane w arkuszach, projekt dostarcza Zamawiający. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wglądu w wizualizację produktu przed jego wyprodukowaniem oraz do nieograniczonych zmian w położeniu dostarczonego projektu na powierzchni przedmiotu. Format arkusza: 500x500 mm, minimalny rozmiar grafiki: 2,5 cm x 2,5 cm - szt. 5000, minimalny rozmiar grafiki: 20 cm x 20 cm - szt. 5000, zadruk: 4+0 (CMYK), podłoże: folia samoprzylepna biała błysk, odporna na warunki atmosferyczne. 25) Zawieszka na torbę - I etap: 200 szt.; II etap: 100 szt.; III etap: 100 szt. Opis: wymiary: (+/- 2 mm) 43 mm x 110 mm, wykonanie: wysuwane, metalowe ramię na torebkę, praktyczny zaczep do blatu z wykonanym grawerem, projekt dostarcza Zamawiający. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wglądu w wizualizację produktu przed jego wyprodukowaniem oraz do nieograniczonych zmian w położeniu dostarczonego projektu na powierzchni przedmiotu. Każda zawieszka pakowana osobno, opakowanie: tekturowe kolor biały, wsuwane pudełko z przeźroczystą szybką. 26) Notes promocyjny z nadrukiem - I etap: 250 szt. - dwa kolory, 250 szt. - full color; II etap: 250 szt. - dwa kolory, 250 szt. - full color Opis: notatnik promocyjny z nadrukiem, wg parametrów: format A5 (21,3 x 14,7 cm), okładka: miękka poliuretanowa, kolor: czarny i biały, elastyczna opaska zapinająca kolor pomarańczowy, pomarańczowa tasiemka pomiędzy stronami, ilość kartek: 120 czystych kartek (bez linii) w kolorze kremowym, nadruk na okładce: 500 szt. - dwa kolory, 500 szt. - full color, projekt dostarcza Zamawiający. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wglądu w wizualizację produktu przed jego wyprodukowaniem oraz do nieograniczonych zmian w położeniu dostarczonego projektu na powierzchni przedmiotu. 27) T-shirt - I etap: 400 szt. (rozm.: S - 150 szt., M - 100 szt., L - 100 szt., XL - 50 szt.); II etap: 400 szt. (rozm.: S - 150 szt., M - 100 szt., L - 100 szt., XL - 50 szt.) Opis: 100 % wysokogatunkowej bawełny w podziale na rozmiary: S - 150 szt., M - 100 szt., L - 100 szt., XL - 50 szt., gramatura min. 160 g/m2, podwójny szew wokół szyi, przy rękawach i u dołu koszulki, bez szwów bocznych, taśma wzmacniająca na karku, krój prosty, wysoka jakość szycia, materiał i nadruk muszą być wytrzymałe, materiał niekurczący, pakowane jednostkowo w woreczki foliowe przezroczyste, znakowanie: metodą sitodruk w wymiarze do formatu A4, kolor: czarny, druk dwa kolory zgodnie z dostarczonym projektem przez Zamawiającego, szt. 800. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wglądu w wizualizację produktu przed jego wyprodukowaniem oraz do nieograniczonych zmian w położeniu dostarczonego projektu na powierzchni przedmiotu. Miejsce dostawy: Urząd Miejski w Elblągu, ul. Łączności 1, 82-300 Elbląg 3. Zamawiający informuje, że logotypy w wersji wektorowej Wykonawca otrzyma od Zamawiającego w dniu zawarcia umowy w formie elektronicznej. 4. Wszystkie zaoferowane materiały muszą być pierwszego gatunku, fabrycznie nowe, wolne od wad, winny charakteryzować się wysoką estetyką i elegancją oraz starannością wykonania. 5. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w kolumnie Opis i parametry oferowanego przedmiotu formularza - Wycena dostawy, którego wzór stanowi ZAŁĄCZNIK NR 4 do SIWZ, podał opis i parametry oferowanego przedmiotu. W przypadku zgodności oferowanego przedmiotu z opisem Zamawiającego dopuszcza się zastosowanie zapisu zgodnie z SIWZ. 6. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dostarczył materiały do siedziby Zamawiającego w trzech etapach: I. etap w 2013 roku - 14 dni od daty udzielenia zamówienia II. etap - 30 października 2013 roku III. etap - 20 kwietnia 2014 roku 7. Zamawiający wymaga udzielenia 6 miesięcy gwarancji, liczonych od daty dokonania przez Zamawiającego odbioru ilościowego. 8. Zamawiający nie zastrzega w SIWZ, że część lub całość zamówienia nie może być powierzona podwykonawcy. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie, którą część zamówienia powierza podwykonawcy..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.04.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych), Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach, zgodnie z art. 45 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: - w pieniądzu, - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - w gwarancjach bankowych, - w gwarancjach ubezpieczeniowych, - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy NR 13 1030 1218 0000 0000 9030 1632 Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu (oryginał dokumentu) należy zdeponować w sekretariacie Departamentu Księgowości Urzędu Miejskiego w Elblągu 2. Wykonawca, który nie wniesie wadium na okres związania ofertą zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania. 3. Wadium będzie zwracane na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Zamawiający zatrzyma wadium na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ.

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Warunkiem udziału w postępowaniu jest wykonanie w sposób należyty w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 dostaw materiałów promocyjnych lub gadżetów reklamowych z nadrukiem o wartości min. 120 000,00 zł brutto każda dostawa. Przy ocenie spełniania tego warunku udziału przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) wielkości stanowiące o spełnianiu warunku tj. liczba wykonanych dostaw, będą zsumowane z dokumentów składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wartości podane w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego dla wartości dostaw należy przeliczyć wg średniego kursu NBP na dzień odbioru tych dostaw, podając datę i kurs. Potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ oraz dokumentów wymienionych w pkt VI. ppkt 1.2. SIWZ.

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ.

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ.

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Obowiązek wskazania przez Wykonawcę w wykazie dotyczy dostaw materiałów promocyjnych lub gadżetów reklamowych z nadrukiem o wartości min. 120 000,00 zł brutto każda dostawa.;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

inne dokumenty

Oświadczenie w zakresie art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Uwaga: a) Treść wymaganego Oświadczenia w zakresie art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przekazuje na ZAŁĄCZNIKU NR 2a do SIWZ. Oświadczenie należy składać w oryginale. b) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagane oświadczenie może być złożone przez pełnomocnika w imieniu wszystkich Wykonawców lub przez wszystkich Wykonawców na jednym dokumencie lub przez każdego Wykonawcę odrębnie.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Dokumenty stanowiące dowód, że Wykonawca będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - w przypadku Wykonawcy polegającego na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający określa następujące warunki, w jakich przewiduje możliwość dokonania zmian zawartej umowy, w szczególności w przypadku: - zmiany wartości zamówienia ze względu na zmianę VAT na dostarczane produkty, - zmiany projektu graficznego na dostarczanych produktach przy realizacji kolejnych etapów zamówienia, - zmiany terminu dostawy II etapu, - zmiany ilości lub rezygnacji z ujętych w III etapie materiałów promocyjnych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umelblag.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Elblągu Departament Organizacji i Nadzoru Referat Zamówień Publicznych pokój 404 82-300 Elbląg ul. Łączności 1.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.06.2013 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miejski w Elblągu Departament Organizacji i Nadzoru Referat Zamówień Publicznych pokój 403 82-300 Elbląg ul. Łączności 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Dotyczy Sekcji II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA data rozpoczęcia: data udzielenia zamówienia data zakończenia: 20 kwietnia 2014 rok w tym: I. etap dostawy w 2013 roku - 14 dni od daty udzielenia zamówienia II. etap dostawy - 30 października 2013 roku III. etap dostawy - 20 kwietnia 2014 roku 2. Uwaga do oświadczenia wymienionego w pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ: a) Treść wymaganego Oświadczenia w zakresie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przekazuje na ZAŁĄCZNIKU NR 2a do SIWZ. Oświadczenie należy składać w oryginale. b) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagane oświadczenie może być złożone przez pełnomocnika w imieniu wszystkich Wykonawców lub przez wszystkich Wykonawców na jednym dokumencie lub przez każdego Wykonawcę odrębnie (jeżeli każdy z Wykonawców spełnia warunki udziału samodzielnie). 3. Uwaga do dokumentu wymienionego w pkt VI. ppkt 1.2. SIWZ: a) Dowodami, o których mowa powyżej jest: - poświadczenie, - oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej. b) W przypadku, gdy podmiotem na rzecz którego dostawy wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane jest Gmina - Miasto Elbląg, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej. c) Wykonawca, w miejsce poświadczeń, o których mowa powyżej, może przedłożyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie dostaw, określone w § 1 ust. 1 pkt 3 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może zadąć zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226, poz. 1817). d) Przedmiot wykazanych dostaw należy podać z taką szczegółowością, która umożliwi Zamawiającemu sprawdzenie spełniania warunku określonego w sekcji III.3.2) ogłoszenia. e) Obowiązek wskazania przez Wykonawcę w wykazie dotyczy dostaw materiałów promocyjnych lub gadżetów reklamowych z nadrukiem o wartości min. 120 000,00 zł brutto każda dostawa. f) Dowody, że dostawy zostały wykonane należycie, należy złożyć tylko do wskazanych w wykazie dostaw, o których mowa w sekcji III.3.2) ogłoszenia. g) Wartości potwierdzające spełnianie warunku udziału podane w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego dla wartości dostaw należy przeliczyć wg średniego kursu NBP na dzień odbioru tych dostaw, podając datę i kurs. h) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty składa ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie warunku określonego w sekcji III.3.2) ogłoszenia. i) Wykonawca, który polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 4. Uwaga do oświadczenia wymienionego w pkt VI.A. ppkt 1. SIWZ: a) Treść wymaganego Oświadczenia Zamawiający przekazuje na ZAŁĄCZNIKU NR 2b do SIWZ. b) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 5. Uwaga do dokumentu wymienionego w pkt VI.A. ppkt 2. SIWZ: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 6. Uwaga do dokumentu wymienionego w pkt VI.A. ppkt 3. SIWZ: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 7. Uwaga do dokumentu wymienionego w pkt VI.A. ppkt 4. SIWZ: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 8. Uwaga do dokumentu wymienionego w pkt VI.A. ppkt 5. SIWZ: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 9. Dotyczy Sekcji III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych: Jeżeli w kraju miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w sekcji III.4.3.1) ogłoszenia, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Dokumenty, o których mowa powyżej powinny być wystawione odpowiednio: nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert oraz nie wcześniej niż 3 miesiące przez upływem terminu składania ofert. 10. Opłata za SIWZ obejmuje koszty jej druku oraz przekazania. 11. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń wymienionych w pkt VI.1. SIWZ, metodą spełnia / nie spełnia. 12. Warunki udziału, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy oraz opis sposobu dokonania oceny ich spełniania mają na celu zweryfikowanie zdolności wykonawcy do należytego wykonania udzielanego zamówienia. UWAGA: Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie


Ogłoszenie pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/produkcja-wraz-z-dostawa-materialow-promocyjnych-z-nadrukiem%2C-elblag%2C-w.-warminsko-mazurskie,47099,ogloszenie.html

http://www.umelblag.pl
Signs.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść ofert i ogłoszeń, nie jest stroną i nie pośredniczy w transakcjach prowadzonych za pośrednictwem Giełdy.

źródło ogłoszenia: Urząd Zamówień Publicznych

Ogłoszenia w dziale "Zamówienia publiczne" są subiektywnym wyborem redakcji Signs.pl, dokonywanym na podstawie analizy publikacji UZP. Wybieramy ogłoszenia, o których sądzimy, że mogą być dla naszych użytkowników interesujące. Nie możemy jednak gwarantować, że nie pominęliśmy czegoś istotnego. Całościowy przegląd ogłoszeń o zamówieniach, wraz z oryginałami ogłoszeń, informacjami o wynikach przetargów oraz bogatą bazą wiedzy znaleźć można w serwisie UZP: uzp.gov.pl. Signs.pl nie odpowiada za ewentualne błędy w zamieszczanych na naszych stronach kopiach ogłoszeń.

REKLAMA:
REKLAMA

Elbląg, w. warmińsko-mazurskie - więcej ofert

  • Elbląg, w. warmińsko-mazurskie: Dam pracę (0)

  • Elbląg, w. warmińsko-mazurskie: Szukam pracy (0)

  • Elbląg, w. warmińsko-mazurskie: Sprzedam (0)

  • Elbląg, w. warmińsko-mazurskie: Kupię (0)

  • Elbląg, w. warmińsko-mazurskie: Dam zlecenie (0)

  • Elbląg, w. warmińsko-mazurskie: Przyjmę zlecenie (0)

  • Elbląg, w. warmińsko-mazurskie: Różności (0)

  • Elbląg, w. warmińsko-mazurskie: Oferty Last minute (0)

  • Elbląg, w. warmińsko-mazurskie: Zamówienia publiczne (5)

 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764