logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Produkcje Platige Image z dwiema nominacjami do Webby Awards

  PR 04.05.2020, przeczytano 810 razy
ilustracja

W 24. edycji Webby Awards People’s Choice szanse na zwycięstwo mają dwa tytuły, nad którymi pracowali artyści z Platige Image. Są to Apex Legends - Stories From The Outlands wyprodukowany dla Electronic Arts oraz cinematic gry Metro Exodus stworzony dla Deep Silver. Oba tytuły rywalizują w kategorii "Branded Entertainment - Games". Głosowanie jest aktywne do 7. maja.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/produkcje-platige-image-z-dwiema-nominacjami-do-webby-awards,386848,artykul.html

Webbys Award, nazywane Internetowymi Oscarami, to powołane przez Międzynarodową Akademię Sztuki Cyfrowej i Nauki (IADAS) nagrody przyznawane od 1996 roku. Ich celem jest uhonorowanie działań przyczyniających się do kreatywnego i profesjonalnego rozwoju Internetu oraz mediów interaktywnych. Wyróżnienia wręczane są w dwóch głównych kategoriach - The Webby Award oraz The Webby People's Voice Award. Nominowanych do obu kategorii wybierają członkowie Akademii, natomiast People's Voice Award jest przyznawana na zasadzie otwartego głosowania internautów, zgodnie z duchem otwartości Internetu.

- Tegoroczne nominacje dla dwóch dużych projektów, w które byliśmy zaangażowani, to dla nas przywilej i wielkie wyróżnienie. Cieszymy się, że  jakość naszych produkcji jest zauważana i doceniana na całym świecie. Dziękujemy Electronic Arts i Deep Silver za możliwość pracy przy tak wspaniałych tytułach. – komentuje Karol Żbikowski, CEO Platige Image.

Trailer Metro Exodus Artyom's Nightmare zdobył wcześniej prestiżową nagrodę Animago Award 2019 w kategorii Best Game Cinematic. Produkcja była wyróżniana również na Vega Digital Awards 2019, gdzie zwyciężyła w kategoriach: Animacja, Gra oraz Efekty wizualne, a także zdobyła drugie miejsce w kategorii Reżyseria. Trailer został zdobył też brąz w kategorii Animacja na Ciclope Festival 2019.

Współtworzona przez Platige Image seria Apex Legends Stories From The Outlands jest dopełnieniem uniwersum znanego z gier Electronic Arts – Apex Legends. Animacje odkrywają nowe fakty oraz pokazują nieznane historie bohaterów. Premiera każdego odcinka serii jest dużym wydarzeniem wśród fanów gry.

ilustracjastrzałka

Współtworzone przez polskie studio tytuły konkurują z takimi produkcjami jak: The Heist on the Row | A Carnival Row RPG (Nerdist), Stream Collider (215 McCann) i Play With Life (Hey Wonderful). Głosować można do 7. maja pod tym linkiem.

Źródło: Platige Image

www.platige.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
Konkurs na nazwę dla polskich myśliwców F-35
W związku z zakupem przez Wojsko Polskie F-35 Sztab Generalny Wojska Polskiego ogłosił konkurs na nazwę dla nowych myśliwców.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764