logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Produkty Brother otrzymują prestiżowe nagrody If Design Awards

  PR 23.03.2018, przeczytano 613 razy
ilustracjastrzałka

Brother otrzymuje nagrody iF Design Awards za kolorowe urządzenia laserowe i atramentowe. Wśród nagrodzonych produktów znalazło się kolorowe wielofunkcyjne urządzenie laserowe Brother MFC-L9570CDW.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/produkty-brother-otrzymuja-prestizowe-nagrody-if-design-awards,35899,artykul.html

Model Brother MFC-L9570CDW w tym roku został już nagrodzony równie prestiżowym wyróżnieniem BLI Winter 2018 Pick Award, przyznawanym przez niezależnego testera Keypoint Intelligence - Buyers Lab.

Produkty zgłoszone do iF Design Awards oceniane są na podstawie ich wyglądu zewnętrznego, ale również doceniana jest ich jakość, wydajność, interfejs użytkownika, innowacyjność, bezpieczeństwo i wpływ na środowisko naturalne.

Następujące urządzenia Brother otrzymały wyróżnienie iF za 2018 rok:

  • Kolorowa drukarka laserowa HL-L9310CDW i urządzenie wielofunkcyjne MFC-L9570CDW
  • Kolorowe drukarki laserowe all-in-one HL-L8260CDW, HL-L8360CDW, DCP-L8410CDW, MFC-L8690CDW, MFC-L8900CDW
  • Atramentowe urządzenie wielofunkcyjne MFC-J6935DW z serii Business Smart Series


- Cieszymy się z otrzymania jednej z najbardziej cenionych i powszechnie znanych nagród za wzornictwo na świecie. Czterokrotne zwycięstwo w tym roku jest dla nas ważnym osiągnięciem, szczególnie w przypadku modelu Brother MFC-L9570CDW, który niedawno otrzymał również nagrodę Pick Award Lab Winter 2018 Pick, przyznawaną przez Keypoint Intelligence - Buyers Lab – powiedział Piotr Baca, Country Manager w Brother Polska. - W Brother staramy się stale rozwijać gamę dostępnych produktów, aby oferować naszym klientom nowe i unikalne rozwiązania. Nasza imponująca liczba 66 nagród iF Design Awards jest dowodem na to, że udaje się nam osiągać założony cel – dodaje.

Brother otrzymał pierwszą nagrodę iF Design Award za alfanumeryczną maszynę do pisania w 1982 roku. W tym roku iF Design Awards otrzymało 6 401 zgłoszeń z 54 krajów. Nagrody są przyznawane i oceniane przez International Forum Design w Hanowerze, w Niemczech.

Źródło: Brother

www.brother.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764