logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Produkty Canon po raz 25. wyróżnione nagrodami If Design Award 2019

  PR 20.02.2019, przeczytano 1679 razy
ilustracjastrzałka
Canon imagePROGRAF PRO-6000

Aż dziewięć produktów Canon zostało nagrodzonych przez iF International Forum Design GmbH prestiżowymi wyróżnieniami iF Design Award 2019. Firma Canon już po raz 25. z rzędu znalazła się wśród laureatów iF Design Award. Cykliczne wyróżnienia dla produktów i technologii Canon sprawiają, że firma nie ustaje w wysiłkach tworzenia produktów, łączących w sobie korzyści wynikające z ponadprzeciętnej wydajności i najwyższej klasy wzornictwa.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/produkty-canon-po-raz-25.-wyroznione-nagrodami-if-design-award-2019,381320,artykul.html

Produkty nagrodzone iF Design Award 2019:

ilustracjastrzałka

Canon - CN-E18-80mm T4.4 L IS KAS S

ilustracjastrzałka

Canon - EOS C200

ilustracjastrzałka

Canon - Lornetka 10x32 IS

ilustracjastrzałka

Canon - Océ LabelStream 400

ilustracjastrzałka

Canon - Océ varioPrint 6000

ilustracjastrzałka

Canon - PIXMA TR4500

ilustracjastrzałka

Canon - PowerShot G1 X Mark III

ilustracjastrzałka

Canon - TS-E 50mm f2.8L MACRO

Powstałe w 1953 r. iF Design Awards uznawane są za jedne z najbardziej prestiżowych nagród w dziedzinie designu. W tym roku jury złożone z uznanych na całym świecie ekspertów w zakresie projektowania wybrało najlepsze produkty spośród 6400 zgłoszeń od producentów z 50 krajów.

Źródło: Canon Polska

www.canon.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764