logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Produkty Colorovo w ofercie Agito.pl

  PR 11.10.2012, przeczytano 866 razy
ilustracjastrzałka

Od sierpnia w Agito.pl, jednym z największych hipermarketów internetowych, dostępne są produkty marki Colorovo. Agito.pl to kolejny po Morele.net oraz NEO24.PL e-sklep, który poszerzył swoją ofertę o produkty marki Colorovo, należącej do ABC Data SA. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/produkty-colorovo-w-ofercie-agito.pl,16906,artykul.html

Od sierpnia Agito.pl wzbogacił swoją ofertę materiałów ekspoatacyjnych o produkty marki Colorovo. Aktualnie w e-sklepie dostępnych jest ponad 160 produktów „Jestem przekonany, że marka bardzo szybko zyska popularność wśród naszych klientów“ - stwierdził Aleksander Lewandowski, menedżer kategorii „Peryferia i Oprogramowanie” w Agito.pl.

Colorovo to marka materiałów eksploatacyjnych oraz akcesoriów komputerowych. Obecnie materiały eksploatacyjne obejmują produkty dla ok 1400 urządzeń drukujących takich producentów jak Brother, Canon, Dell, Hewlett-Packard, Konica Minolta, Kyocera, Lexmark, OKI, Samsung, Xerox. Od debiutu marka poszerzyła swój portfel produktów o akcesoria czyszczące takie jak: środki do czyszczenia ekranów (TFT, LCD, LED, itp.) w postaci chusteczek, żelu i pianek dedykowanych do ekranów, powierzchni plastikowych i metalowych oraz sprężonego gazu do wydmuchiwania zabrudzeń z trudno dostępnych miejsc. Ponadto do sprzedaży wprowadzone zostały  obudowy komputerowe do zastosowań biurowych, profesjonalnych oraz dla graczy komputerowych.

Źródło: ABC Data S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764