logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Produkty dżemowe i powidła Herbapol promowane w Dzień Dobry TVN

  PR 30.03.2020, przeczytano 1263 razy
ilustracjastrzałka

Wartość polskiego rynku powideł i dżemów rośnie z roku na rok – na przestrzeni ostatnich dwóch lat jego wartość wzrosła z 432 mln zł do 439 mln zł[1]. Polacy lubią dodawać owocowe przetwory do różnych wyrobów kulinarnych, wzbogacając w ten sposób ich smak. Z kolei ulubionym owocem Polaków jest jabłko[2], dlatego – wychodząc naprzeciw potrzebom i preferencjom konsumentów – marka Herbapol wprowadziła na rynek Dżem Jabłkowy z polskich owoców. Inspiracje do wykorzystania tego przysmaku, a także innych produktów dżemowych marki wyprodukowanych z polskich owoców, będzie można oglądać w najbliższych odcinkach programu Dzień Dobry TVN.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/produkty-dzemowe-i-powidla-herbapol-promowane-w-dzien-dobry-tvn,386310,artykul.html

Nowy Dżem Jabłkowy to jeden z 15 owocowych przetworów, jakie znajdują się w ofercie marki Herbapol. Produkt o obniżonej zawartości cukru zawiera 100% jabłek z mazowieckich sadów, a w jego składzie nie znajdziemy gumy guar. Oprócz niego, w ofercie marki dostępny jest m.in. Dżem Truskawkowy zawierający wyłącznie polskie truskawki, Dżem Wiśniowy produkowany z certyfikowanej odmiany wiśni nadwiślanki, a także Powidła Węgierkowe przyrządzone z najlepszej jakości polskich śliwek węgierek. Podobnie jak w przypadku Dżemu Jabłkowego, również pozostałe produkty nie zawierają gumy guar i są o obniżonej zawartości cukru.

Dodanie tych produktów, powstałych z owoców pochodzących wyłącznie z Polski, do różnego rodzaju dań, uczyni z nich prawdziwie aromatyczną ucztę. Pomysły na wykorzystanie dżemów i powideł marki Herbapol w kuchni zostaną przedstawione w programie Dzień Dobry TVN 21 i 29 marca, a także 4 kwietnia. Sebastian Olma oraz Grzegorz Zawierucha pokażą, jak nietuzinkowo, innowacyjnie, a zarazem prosto i wygodnie można wykorzystać produkty dżemowe i powidła w kuchni codziennej, ale również podczas przygotowań potraw, które trafią na wielkanocny stół.

Źródło: Herbapol-Lublin S.A.

www.herbapol.com.pl

Dodatkowe informacje:

[1] W okresie skumulowanym luty 2018 - styczeń 2019 oraz w okresie skumulowanym luty 2019 - styczeń 2020. Źródło: Herbapol za Nielsen, Panel Handlu Detalicznego, Cała Polska z Dyskontami (Food), Sprzedaż wartościowa, w okresie II 2018 – I 2019 oraz II 2019 – I 2020 w kategoria: Dżemy.
[2] Źródło: ARC RYNEK I OPINIA, 2014

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764