logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Produkty dżemowe i powidła Herbapol promowane w Dzień Dobry TVN

  PR 30.03.2020, przeczytano 1262 razy
ilustracjastrzałka

Wartość polskiego rynku powideł i dżemów rośnie z roku na rok – na przestrzeni ostatnich dwóch lat jego wartość wzrosła z 432 mln zł do 439 mln zł[1]. Polacy lubią dodawać owocowe przetwory do różnych wyrobów kulinarnych, wzbogacając w ten sposób ich smak. Z kolei ulubionym owocem Polaków jest jabłko[2], dlatego – wychodząc naprzeciw potrzebom i preferencjom konsumentów – marka Herbapol wprowadziła na rynek Dżem Jabłkowy z polskich owoców. Inspiracje do wykorzystania tego przysmaku, a także innych produktów dżemowych marki wyprodukowanych z polskich owoców, będzie można oglądać w najbliższych odcinkach programu Dzień Dobry TVN.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/produkty-dzemowe-i-powidla-herbapol-promowane-w-dzien-dobry-tvn,386310,artykul.html

Nowy Dżem Jabłkowy to jeden z 15 owocowych przetworów, jakie znajdują się w ofercie marki Herbapol. Produkt o obniżonej zawartości cukru zawiera 100% jabłek z mazowieckich sadów, a w jego składzie nie znajdziemy gumy guar. Oprócz niego, w ofercie marki dostępny jest m.in. Dżem Truskawkowy zawierający wyłącznie polskie truskawki, Dżem Wiśniowy produkowany z certyfikowanej odmiany wiśni nadwiślanki, a także Powidła Węgierkowe przyrządzone z najlepszej jakości polskich śliwek węgierek. Podobnie jak w przypadku Dżemu Jabłkowego, również pozostałe produkty nie zawierają gumy guar i są o obniżonej zawartości cukru.

Dodanie tych produktów, powstałych z owoców pochodzących wyłącznie z Polski, do różnego rodzaju dań, uczyni z nich prawdziwie aromatyczną ucztę. Pomysły na wykorzystanie dżemów i powideł marki Herbapol w kuchni zostaną przedstawione w programie Dzień Dobry TVN 21 i 29 marca, a także 4 kwietnia. Sebastian Olma oraz Grzegorz Zawierucha pokażą, jak nietuzinkowo, innowacyjnie, a zarazem prosto i wygodnie można wykorzystać produkty dżemowe i powidła w kuchni codziennej, ale również podczas przygotowań potraw, które trafią na wielkanocny stół.

Źródło: Herbapol-Lublin S.A.

www.herbapol.com.pl

Dodatkowe informacje:

[1] W okresie skumulowanym luty 2018 - styczeń 2019 oraz w okresie skumulowanym luty 2019 - styczeń 2020. Źródło: Herbapol za Nielsen, Panel Handlu Detalicznego, Cała Polska z Dyskontami (Food), Sprzedaż wartościowa, w okresie II 2018 – I 2019 oraz II 2019 – I 2020 w kategoria: Dżemy.
[2] Źródło: ARC RYNEK I OPINIA, 2014

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
KRRiT: Sygnał Radia Maryja zakłócano z Rosji
Sekretarz Wykonawczy IGO EUTELSAT informuje Przewodniczącego KRRiT:
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764