logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Produkty Konica Minolta dostępne w ofercie Action

  PR 15.02.2007, przeczytano 999 razy
ilustracjastrzałka

Action S.A. podpisała umowę dystrybucyjną z Konica Minolta Business Solutions Sp. z o.o. Tym samym firma Action poszerzyła swoją ofertę o: drukarki, kopiarki, oraz materiały eksploatacyjne nowego partnera.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/produkty-konica-minolta-dostepne-w-ofercie-action,5124,artykul.html

„Strategia firmy zakłada stałe poszerzanie oferty handlowej, dlatego wychodząc naprzeciw rosnącym oczekiwaniom klientów, postanowiliśmy wzbogacić dystrybuowany przez nas asortyment o sprzęt biurowy Konica Minolta” – mówi Piotr Bieliński, Wiceprezes Zarządu Action S.A.

Nowa oferta dystrybucyjna Action skierowana jest zarówno do klientów biznesowych, jak i indywidualnych. W jej ramach można nabyć m.in.: kolorowe drukarki laserowe z serii MagiColor, oraz czarno-białe z grupy PagePro. W ofercie znajdują się również urządzenia wielofunkcyjne, łączące w sobie funkcje drukowania, kserowania oraz skanowania, a także podstawowe modele kopiarko-drukarek z serii bizhub, oraz materiały eksploatacyjne Konica Minolta.

Konica Minolta Business Solutions to światowy producent aparatów i akcesoriów fotograficznych, wyposażenia biurowego, oraz innych urządzeń służących do przetwarzania dokumentów. Firma powstała w 1931 roku w Osace, w Japonii. Więcej informacji na temat Konica Minolta można znaleźć na stronie www.konicaminolta.pl

Źródło: Action S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Stora Enso i Carton Service: nowe opakowania typu „gable top”
W odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie na ograniczenie ilości plastiku w opakowaniach, firma Carton Service - producent składanych kartonów z siedzibą w Shelby (w stanie Ohio, USA), specjalizująca się w opakowaniach typu „gable top” (z „daszkiem”) — poszukiwała partnera do realizacji wyjątkowego projektu. Jego celem było stworzenie rozwiązania...
Gwiazdy dają głos odpadom i zachęcają do segregacji
Co powiedziałyby nam nieposegregowane śmieci, gdyby miały głos? Właśnie ruszyła kampania edukacyjna, w której m.in. puszka czy kartonik po soku zyskują osobowość i cięty język, by wskazać właściwy kolor i nazwę kosza, do którego powinny trafić. W niezwykłe role wcieliły się znane i lubiane, utalentowane aktorsko osoby: Ola Domańska, Wiktor Dyduła, Natalia...
Triple PR z kampanią „Bez Kompromisów” dla Ulla Popken
Agencja Triple PR rozpoczęła współpracę z marką Ulla Popken – uznanym producentem odzieży plus size, który od lat towarzyszy kobietom w budowaniu pewności siebie i wyrażaniu własnego stylu. Marka nie tylko projektuje ubrania w rozmiarach od 42 do 68, lecz także zmienia sposób, w jaki mówi się o modzie – z szacunkiem, otwartością i bez uprzedzeń. Zespół Triple PR...
HTC Viverse: platforma immersyjna wspierająca główne silniki gier WebXR
W obliczu prognozowanego rozwoju rynku immersyjnego internetu, którego wartość ma sięgnąć 58 miliardów dolarów, VIVERSE daje twórcom o różnym poziomie zaawansowania możliwość budowania, wdrażania i zarabiania na doświadczeniach 3D, bez ograniczeń platformowych.
Zawodowy Wzrok: głos pacjentów w kampanii Optegry
Po sukcesie ubiegłorocznej odsłony, kampania „Zawodowy Wzrok” – realizowana przez sieć klinik okulistycznych Optegra – powraca w nowym, wzmocnionym formacie. Tegoroczna edycja została rozbudowana o działania PR i influencer marketing, a cały koncept opiera się na autentycznych insightach zaczerpniętych bezpośrednio od pacjentów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764