logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Produkty Nikon otrzymują nagrody „If Design Award 2018”

  PR 09.03.2018, przeczytano 557 razy
ilustracjastrzałka

Firma Nikon ma przyjemność poinformować, że jej trzy urządzenia otrzymały nagrody „iF Design Award 2018” w kategorii produkt.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/produkty-nikon-otrzymuja-nagrody-_if-design-award-2018_,35735,artykul.html

Lustrzanka cyfrowa – Nikon D850

Nikon D850 to najnowszy sztandarowy model firmy Nikon, oferujący pasjonatom fotografii pełnoklatkowej najlepsze połączenie rozdzielczości, szybkości i czułości. Stanowi świetny wybór dla fotografów oczekujących pełnej swobody robienia zachwycających zdjęć, bez wyjątków. Nikon D850 jest doskonały pod każdym względem, więc bez problemu sprosta wymaganiom profesjonalistów.

Lustrzanka cyfrowa – Nikon D7500

Nikon D7500 to zaawansowana lustrzanka cyfrowa zawierająca wiele innowacji znanych z modelu D500 w lekkiej i trwałej konstrukcji oraz przystępnej cenie. Matryca o rozdzielczości 20,9 megapiksela, procesor i szeroki zakres czułości ISO sprawiają, że w rękach miłośnika fotografii jest wszechstronnym narzędziem o dużych możliwościach.


Kompaktowy aparat cyfrowy – COOLPIX W300

COOLPIX W300 to wytrzymały kompaktowy aparat cyfrowy charakteryzujący się wodoszczelnością do głębokości 30 m oraz odpornością na wstrząsy i upadki z wysokości do 2,4 m. Umożliwia ponadto nagrywanie doskonałych filmów w jakości 4K UHD. Aparat zawiera intuicyjne funkcje ułatwiające robienie zdjęć podczas pieszych wędrówek, biwaków, jazdy na nartach lub nawet relaksowania się na plaży.

„iF Design Award” to prestiżowe, uznawane na całym świecie nagrody za wzornictwo. Ich sponsorem jest spółka iF International Forum Design GmbH. Nagrody obejmują wiele kategorii, między innymi produkt, komunikację i opakowanie. W tym roku uznani niezależni specjaliści dokonali wyboru laureatów spośród ponad 6400 zgłoszeń z 54 krajów.

Źródło: NIKON Corporation

www.nikon.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
Tchibo Eduscho Family: nowe opakowanie, podwójny logotyp
Tchibo Family, jedna z ulubionych marek kawowych Polaków, przechodzi przełomową zmianę, łącząc siły z renomowaną rodziną Eduscho. Nowe opakowanie i podwójny logotyp nie oznaczają jednak modyfikacji receptury. Tchibo Eduscho Family to ten sam dobrze znany smak i aromat, który od lat zachwyca miłośników kawy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764