logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Proevent świętuje 18 lat działalności

  PR 22.07.2024, przeczytano 443 razy
ilustracjastrzałka

Udało nam się przez ten czas zrealizować setki eventów, które dla uczestników pozostają miłymi wspomnieniami, a dla nas i naszych klientów - sukcesami wartymi celebrowania. To nasza misja - tworzyć niezapomniane chwile i dostarczać profesjonalne usługi eventowe.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/proevent-swietuje-18-lat-dzialalnosci-,405075,artykul.html

Przez minione lata podejmowaliśmy wyzwania niemożliwe, organizowaliśmy innowacyjne przedsięwzięcia, znajdowaliśmy najbardziej kreatywne pomysły. Działaliśmy elastycznie, wykorzystując nasze doświadczenie, by odpowiednio dostosować się do zmian. Rozwinęliśmy nasze biura w Krakowie i Warszawie. Dorośliśmy i nie zwalniamy tempa!

Pracujemy głównie dla stałych klientów (Samsung, Orange, PeP, Vienna Life, PPG), ale też nawiązujemy współpracę z nowymi firmami, które... zostają stałymi klientami ;) Zawsze najbardziej procentowało nam zaangażowanie, owocujące relacjami, dającymi satysfakcję i po prostu radość - co dało się odczuć podczas naszej osiemnastki!

Dziękujemy wszystkim, którzy nam towarzyszyli i towarzyszą nadal!

Wasze wsparcie, zaufanie i współpraca są fundamentem naszego rozwoju.

Agnieszka Herman & Agata Moszkowicz

Źródło: Proevent

www.proevent.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ambasadorzy marki Kontakt-Simon z wizytą w siedzibie Simon w Barcelonie
Barcelona, miasto pełne architektonicznych perełek, artystycznych inspiracji i innowacyjnego ducha, stała się miejscem wyjątkowej wizyty dla Ambasadorów marki Kontakt-Simon. W stolicy Katalonii, gdzie tradycja łączy się z nowoczesnością, ambasadorzy mieli okazję nie tylko zgłębić historię i innowacje marki Simon, ale również czerpać inspirację z najnowszych...
Rebranding Greencell: bliżej stylu życia odbiorców
Użytkownicy akcesoriów do ładowania sygnowanych znakiem Greencell odkryją swoją ulubioną markę w nowej, bardziej przystępnej odsłonie. Producent rozwiązań usprawniających codzienne aktywności zaprezentował właśnie efekty rebrandingu, napędzanego hasłem Smarter Everyday! 
Jesienna kampania marki Profi: To jest ten smak!
Marka Profi, lider* na rynku pasztetów w Polsce, wkracza w jesień z nową kampanią mediową prowadzoną pod hasłem „TO JEST TEN SMAK!”. Celem zaplanowanych działań jest zaprezentowanie odświeżonej identyfikacji marki oraz wzbudzenie zainteresowania młodszej grupy konsumentów. Kampania, która rozpoczęła się z początkiem października br., nawiązuje...
Czas na gotowe zupy! - jesienna kampania JemyJemy
Marka JemyJemy, lider* na rynku zup gotowych z półki, wraz z początkiem października rozpoczęła szeroko zakrojoną kampanię mediową, obejmującą OOH, digital, social media oraz aktywności w punktach sprzedaży. Celem zaplanowanych działań jest dalsze budowanie świadomości, rozpoznawalności oraz wizerunku marki jako nowoczesnej i podążającej za trendami rynkowymi.
Design Thinking w Centrum Janki: bezpłatne szkolenie
Już 8 października w Centrum Janki odbędą się bezpłatne warsztaty Design Thinking. Wydarzenie skierowane jest do wszystkich, którzy chcą rozwijać kompetencje przyszłości i poznać innowacyjną metodę projektowania rozwiązań, zyskującą popularność na całym świecie. Uczestnicy szkolenia będą mieli okazję nabyć umiejętności przydatne zarówno w życiu...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764