logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Profesjonalne ekrany Iiyama na ISE 2018

  PR 02.02.2018, przeczytano 860 razy
ilustracjastrzałka

Podczas tegorocznej edycji targów ISE iiyama zaprezentuje swoje najnowsze profesjonalne ekrany dla szeregu branż.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/profesjonalne-ekrany-iiyama-na-ise-2018,35303,artykul.html

Podczas tegorocznej edycji targów audio-wideo ISE (Integrated Systems Europe), odbywającej się w Amsterdamie w dniach 6-9 lutego, iiyama zaprezentuje swoje najnowsze profesjonalne ekrany, w tym interaktywne wyświetlacze LFD, profesjonalne wyświetlacze dotykowe oraz nowe ekrany digital signage 4K o przekątnych sięgających 98”.

- ISE jest doskonałą okazją, by zaprezentować klientom nasze najnowsze rozwiązania digital signage i porozmawiać o tym, jak produkty iiyama wpisują się w ich potrzeby i jak mogą pomóc w rozwiązaniu biznesowych wyzwań. Pokażemy m.in. nasze nowe ekrany digital signage 4K UHD o ogromnej przekątnej 98” oraz zupełnie nową serię dotykową Open Frame PCAP, wyróżniającą się brakiem ramek – w jej skład wchodzą cztery modele o rozmiarach zaczynających się od 10”. Niezależnie więc od tego, w jakiej skali działa Państwa biznes, zapraszamy na nasze stoisko, na którym zaprezentujemy pełne spektrum rozwiązań iiyama, bazujących na dotyku oraz technologiach signage experience. – wyjaśnia Jeffry Pettinga, European Sales Director.

Demonstrowane na ISE ekrany iiyama 4K reprezentują dwie różne rodziny produktów. Seria 40 to rozwiązania signage bazujące na systemie Android i wyposażone w aplikację CMS, będącą łatwym w obsłudze rozwiązaniem do tworzenia treści i zarządzania nimi (co sprawia, że ekran jest wygodnym urządzeniem typu „wszystko w jednym”). Seria 50 zapewnia najwyższej jakości żywe kolory, doskonale widoczne detale oraz najwyższą niezawodność. Na ISE iiyama pokaże m.in. model 98-calowy, czyli największy tego typu produkt w portfolio firmy. Będzie on idealnym rozwiązaniem dla użytkowników, dla których podstawowym priorytetem jest najlepsza możliwa widoczność ich treści. Urządzenia trafią na rynek w drugim kwartale 2018 r. (modele 43, 50, 55, 65, 75, 86 oraz 98-calowe).

Goście stoiska iiyama będą mogli również zapoznać się z możliwościami interaktywnych wyświetlaczy Open Frame PCAP z serii 38, która zastąpi w ofercie firmy serię 37, często wykorzystywaną w sklepach i restauracjach na całym świecie. Te stylowe, ale jednocześnie odporne urządzenia spełniają wymagania certyfikatu IP54, a ich front pokryty jest w całości szkłem, co pozwala na zamontowanie ich np. w kioskach czy w stołach. Ekrany dostępne są w wersjach 32, 43, 49, 55 oraz 65-calowych i wyposażone w wyświetlacze Full HD (wersja 32 i 43”) lub 4K UHD (49, 55 oraz 65”). W sklepach pojawią się w lutym 2018 r., w pierwszej kolejności dostępne będą modele 32 i 43”.

Klienci szukający rozwiązań idealnych do zastosowania w kioskach informacyjnych powinni zwrócić uwagę na nową serię płaskich wyświetlaczy dotykowych Open Frame PCAP. Seria 15 wyróżnia się bezramkowym wzornictwem i frontem w pełni pokrytym szkłem. Ekrany umieszczone są w stylowych obudowach, a pokrycie szkłem zapewnia wysoką odporność na uszkodzenia i zarysowania. Dzięki piankowej otulinie, można je bezpiecznie i szczelnie zamontować w dowolnym otoczeniu. Urządzenia dostępne są w czterech rozmiarach - 10.1, 15, 21.5 oraz 23.8” – i trafią na rynek w pierwszym kwartale 2018 r.

Stoisko firmy iiyama na ISE znajdować się będzie w hali nr 10 i ma numer N-195. Targi odbywają się w centrum konferencyjnym Amsterdam RAI.

Źródło: iiyama

www.iiyama.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764