logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Profesjonalne monitory Toshiba w ofercie Vidis

  PR 20.06.2017, przeczytano 492 razy
ilustracjastrzałka

W efekcie podpisanego porozumienia do oferty ViDiS SA trafią profesjonalne monitory do Digital Signage marki Toshiba. Wyspecjalizowany dystrybutor AV w bardzo przemyślany sposób buduje swoją ofertę, która ma za zadanie zaspokajać potrzeby klientów w każdym segmencie cenowym. W obliczu dynamicznie rozwijającego się rynku Digital Signage współpraca ma szanse przynieść znaczne korzyści dla obu firm.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/profesjonalne-monitory-toshiba-w-ofercie-vidis,32858,artykul.html

- ViDiS może się pochwalić ponad 50% udziałem w rynku monitorów interaktywnych w Polsce - informuje Marcin Stefanow, dyrektor marketingu ViDiS SA – jestem przekonany, że dla Toshiby był to ważny argument przy wyborze partnera. Digital Signage to u nas rynek, który okres największego wzrostu ma przed sobą.

- Toshiba to firma z ponad 150 letnią tradycją. Prekursor branży elektronicznej oraz wiodąca marka od ponad kilkudziesięciu  lat . Monitory wielkoformatowe Toshiba są dostępne w Polsce od 3 lat. W tym okresie,  startując praktycznie od zera udało nam się zbudować stabilny kanał partnerski, a nasze  monitory są instalowane dla tak wiodących marek jak KFC – cyfrowy menuboard, BK – cyfrowy menuboard, kina Helios, Multikino. Branża monitorowa jest nadal bardzo silnie rozwijającym się segmentem produktowym. Z firmą ViDiS liczymy na jeszcze większy udział w rynku – powiedział Michał Dołaszyński Channel Manager B2B Toshiba Europe GmbH

W skład oferty profesjonalnych monitorów Toshiba wchodzą zarówno ekonomiczne rozwiązania z serii TD-E1, najnowszej – TD-E3. Profesjonalne TD-P, o wysokiej jasności TD-Q   jak i monitory do budowy modułowej tzw. ścian wideo z serii TD-Y. W nadchodzących miesiącach zadebiutują również dwie nowe serie o przekątnych 75” oraz 86”. Oferta obejmuje rozmiary od 32 do 86 cali, a w jej skład wchodzą również dedykowane nakładki dotykowe przeznaczone do serii TD-E3 i TD-P oraz playery OPS.

Źródło: ViDiS SA

www.vidis.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764