logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Profesjonalne usługi PR – kolejny etap kampanii

  PR 07.11.2007, przeczytano 540 razy

Rozpoczął się drugi etap organizowanej przez Związek Firm Public Relations kampanii promującej profesjonalne usługi PR. W tym tygodniu przedstawiciele 500 największych firm w Polsce po raz drugi otrzymają specjalne przesyłki. Natomiast w bieżącym numerze Media&Marketing Polska, ukaże się Mind Mapa prezentująca najważniejsze usługi PR oferowane klientom przez agencje zrzeszone w ZFPR.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/profesjonalne-uslugi-pr--kolejny-etap-kampanii,6346,artykul.html

Czosnek oraz list informacyjny, który w przesyłkach otrzymają osoby odpowiedzialne za wizerunek firm, ma zwrócić uwagę na przygotowanie przedsiębiorstwa do potencjalnych sytuacji kryzysowych. Częstą praktyką jest zwracanie się o pomoc do specjalistów PR, kiedy reputacja firmy jest już poważnie zagrożona. Kampania zachęca do profilaktycznego podejścia do kryzysów.

W ramach działań antykryzysowych agencje zrzeszone w Związku Firm Public Relations oferują klientom identyfikację potencjalnych źródeł zagrożeń, przygotowanie odpowiednich planów reakcji i pomoc w przypadku, kiedy nie uda się uniknąć kryzysu.

- Firmy szukają pomocy najczęściej wówczas, gdy znajdują się już w trudnej sytuacji. Takie momenty mogą być wykorzystane przez niekompetentnych doradców liczących na łatwy zarobek. Działania antykryzysowe wymagają dużego doświadczenia i zatrudniania najlepszych specjalistów PR – powiedział Paweł Trochimiuk, Prezes Zarządu Związku Firm Public Relations.

Dodatkowym elementem wspierającym kampanię jest Mind Mapa, którą można dostać razem z tygodnikiem Media&Marketing Polska. Specjalny plakat pokazuje jak wiele różnorodnych narzędzi oferuje PR. Znajdą się tam między innymi wyszczególnione działania, które można stosować w komunikacji wewnętrznej, relacjach z mediami, w PR produktowym i korporacyjnym, w komunikacji kryzysowej, planowaniu działań komunikacyjnych, czy w relacjach inwestorskich. Wizerunek przedsiębiorstwa jest tu porównany do drzewa bonsai – wymaga równie troskliwej i systematycznej pielęgnacji.

Więcej informacji o kampanii, jej kolejnych etapach oraz kopia Mind Mapy są dostępne na stronie internetowej www.zfpr.pl.

Źródło: Związek Firm Public Relations

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764