logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Profesjonalne wyświetlacze E-LED od Panasonic

  PR 08.03.2017, przeczytano 323 razy
ilustracjastrzałka

Panasonic zapowiedział uzupełnienie oferty monitorów Digital Signage o nowe modle z serii SF2. Linia obejmie cztery urządzenia o rozdzielczości Full HD, wyposażone w panel IPS.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/profesjonalne-wyswietlacze-e-led-od-panasonic,31708,artykul.html

Seria SF2 oferuje monitory w rozmiarach: 43, 49, 55 i 65 cali. Wszystkie wyświetlają obraz Full HD o jasności 450 cd/m2 i współczynniku kontrastu 1100:1 i 1300:1 (dla modelu 65 cali). Za sprawą technologii IPS zapewniają szerokie kąty patrzenia, dzięki czemu stanowią doskonałe rozwiązanie do reklamy cyfrowej. Jednocześnie dzięki podświetleniu E-LED nowe wyświetlacze są efektywne energetycznie i stanowią opłacalne rozwiązanie do pracy przez całą dobę.

Modele z linii SF2 na rynku pojawią się w lipcu 2017 roku. Będzie je można wykorzystać w instalacjach jedno- lub wieloekranowych, zarówno w orientacji pionowej, jak i poziomej. Są wyposażone we wbudowany USB Media Player. Posiadają także funkcję zsynchronizowanego włączania/wyłączania urządzeń, co pozwala zarządzać większymi instalacjami typu Multi-screen.

- Nowe wyświetlacze posiadają wzmocnioną konstrukcję, która gwarantuje ciągłą, bezawaryjną pracę - mówi Enrique Robledo, European Marketing Manager w Panasonic. – Co ważne, technologia E-LED oferuje doskonały poziom jasności i odwzorowania kolorów, zapewniając jednocześnie dużą oszczędność energii. Dzięki temu monitory SF2 sprawdzą się w najbardziej wymagających instalacjach w pracy 24/7.

Źródło: PSCEU

www.business.panasonic.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764