logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Profesjonalny projektor mobilny NEC

  PR 30.08.2012, przeczytano 4345 razy
ilustracjastrzałka

NEC Display Solutions wprowadza do swojej oferty profesjonalny przenośny projektor LED-owy NEC L51W. Kompaktowy i lekki projektor idealnie sprawdzi się w zastosowaniach mobilnych i korporacyjnych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/profesjonalny-projektor-mobilny-nec,16460,artykul.html

Projektor będący następcą modelu L50W to najnowszy produkt z linii NEC Office Cool dedykowanej do nowoczesnego biura. Projektor jest doskonałym wyborem dla użytkowników chcących korzystać z rozwiązań bezprzewodowych w swoich urządzeniach przenośnych.

Projektor 3D ready NEC L51W został zaprojektowany tak, aby zapewnić maksymalną elastyczność i optymalną jakość obrazu. Wykorzystanie LED jako źródła światła zapewniło konstrukcji kompaktowe wymiary, niezawodność, niskie zużycie energii i bardzo niski koszt TCO. Dzięki temu nowy projektor jest idealnym urządzeniem, które można bez problemu zabierać ze sobą na prezentacje i spotkania biznesowe. Ponadto stylowa obudowa pasuje do wystroju wnętrza każdego nowoczesnego biura.

Projektor z wbudowanym zasilaczem wyróżnia się minimalistycznym designem. Mimo niewielkich rozmiarów zapewnia dużą swobodę wyboru źródła sygnału dzięki złączom HDMI, USB, VGA i RCA. L51W wyposażono w zintegrowaną przeglądarkę prezentacji, dokumentów, obrazów i wideo z karty pamięci SD lub pamięci masowych USB. Ponadto jest możliwe bezprzewodowe wyświetlanie prezentacji ze smartfona, tabletu czy komputera.

Dzięki jasności 500 ANSI lumenów, kontrastowi 4000:1 i rozdzielczości WXGA (1280x800) projektor wyświetla jasny i wyraźny obraz w małych i średnich salach konferencyjnych. Panoramiczny format obrazu daje większą swobodę w tworzeniu prezentacji i pozwala na wyświetlanie wideo w naturalnych proporcjach, bez utraty jakości.

NEC L51W ma rozmiary 226mm x 174mm x 43mm i waży zaledwie 1,2 kg, dzięki czemu jest idealnym rozwiązaniem dla mobilnych zastosowań biznesowych. Oprócz łatwości, z jaką może być transportowany, L51W jest prosty w instalacji i obsłudze dzięki funkcjom takim jak bezprzewodowa kontrola, automatyczna korekcja efektu trapezowego w pionie, automatyczne wykrywanie źródła sygnału oraz korekcja koloru ściany.

Zgodnie z filozofią NEC Green Vision, technologia LED pozwala na wykorzystanie funkcji oszczędzania energii, takich jak szybki start i wyłączanie, Off-Timer, a także zapewnia 20 tysięcy godzin żywotności lampy LED. Dodatkowo L51W oferuje zmniejszone zużycie energii, a co za tym idzie oszczędności, pobierając zaledwie 105W w zwykłym trybie pracy i tylko 0,5W w trybie Power Savings.

Dostępność i gwarancja

NEC L51W będzie dostępny na rynku na początku września br. w sugerowanej cenie detalicznej netto 2325 zł. W zestawie z każdym projektorem znajduje się pilot zdalnego sterowania, kable USB, kabel sygnałowy D-SUB, przewód zasilający, etui oraz instrukcja na płycie CD. Projektor jest objęty standardową, trzyletnią gwarancją.

Źródło: NEC Display Solutions

www.nec-display-solutions.pl

Dodatkowe informacje:

NEC Corporation jest liderem w integracji technologii IT oraz technologii sieciowych, z których korzystają konsumenci i korporacje z całego świata. Dostarczając unikalną kombinację produktów i usług, łączącą doświadczenie z zaawansowana technologią i zasobami globalnymi firma odpowiada na najbardziej złożone, specjalistyczne i zmieniające się potrzeby klientów. Ponad 100-letnie doświadczenie NEC Corporation w tworzeniu innowacyjnych technologii wspomaga konsumentów, rozwój przedsiębiorstw i społeczności.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
brak ikonki
,

Często podróżuje w pracy i szukałem ostatnio idealnego mobilnego projektora. Oglądałem między innymi tego NEC'a ale kiepsko wypadło i ostatecznie kupiłem z prono Infocusa In1142. Świecił o wiele lepiej, obraz ładniejsz i barwniejszy, a do tego wygląda biznesowo więc nie wstydzę się go podczas negocjacji z klientami.

avatar użytkownika
,

Bua ha ha ha - to jest biznesowy wygląd? Weź się chłopie wstrzymaj z tym spamem, marka rusza ze sprzedażą w Polsce i nagle wszędzie sypią się pochlebne komentarze "zadowolonych klientów"... Słyszałeś że spamowanie to forma kradzieży? Tak twierdzi przynajmniej tutejsza Redakcja, ja tam nie wiem. A co do wyglądu ty ten sprzęt wygląda na straszliwą tandetę, na pewno nie nadaje się do wyciągnięcia na spotkaniu z klientem.  

avatar użytkownika
,

Nie wiemy czy ten wpis ma charakter spamerski czy nie, natomiast zachwalanie sprzętu konkretnej (konkurencyjnej) marki bez związku z przebiegiem dyskusji w sekcji komentarzy i to z użyciem świeżo zarejestrowanego konta musi budzić takie obawy, dlatego zwróciliśmy się do firmy InterAlnet będącej dystrybutorem projektorów InFocus w Polsce o informację czy prowadzi ona kampanię polegającą na zamieszczaniu kryptoreklamowych wpisów na forach dyskusyjnych. W zależności od reakcji firmy zdecydujemy o zwróceniu się w tej sprawie bezpośrednio do producenta oraz o ew. dalszych krokach.  

Najnowsze w tym dziale

Miasta G8 2024 - podsumowanie

Uchwały krajobrazowe - stan prac: Miasta G8 2024 - podsumowanie

Uchwały krajobrazowe powstają w Polsce od 2015 roku. Przedstawiamy najnowszy raport o stanie powstających i obowiązujących uchwał krajobrazowych, w ośmiu największych miastach Polski (G8). Ten raport będzie szczególny, ponieważ po ponad 8-miu latach oczekiwania uzyskaliśmy odpowiedź na pytanie – czy ustawa jest zgodna z konstytucją?
Shakira nową ambasadorką Ipanema
Kolumbijska artystka i bizneswoman, Shakira, została nową ambasadorką brazylijskiej marki obuwia Ipanema i twarzą wyjątkowej kampanii kolekcji Ipanema Sempre Nova.
Niższe ceny w Carrefour - marka Tex w kampanii wizerunkowej
Carrefour Polska ruszył z ogólnopolską kampanią promującą TEX. Marka ta zaprojektowana we Francji, od wielu lat dostępna jest w tej sieci na wyłączność. Dzięki wysokiej jakości odzieży, obuwia i dodatków oferowanych w konkurencyjnych cenach, zyskuje ona coraz więcej klientów na polskim rynku. W ramach wiosennej kampanii, produkty TEX oferowane są, m.in. w...
Puma rusza z kampanią, która stawia na szybkość
PUMA rozpoczęła pierwszą od 10 lat ogólnoświatową kampanię „FOREVER. FASTER. - See The Game Like We Do”. Nowe działania zapraszają profesjonalnych, jak i amatorskich sportowców do postrzegania rozgrywki w sposób, w jaki robi to PUMA.
Carrefour włącza się w kampanię społeczną UOKiK
Carrefour Polska dołącza do ogólnopolskiej kampanii Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów “Inwestujesz? Daj sobie czas. Sprawdzaj, czytaj, pytaj!”. Informacje na temat akcji, której celem jest ostrzeżenie Polaków przed fałszywymi inwestycjami, pojawią się we wszystkich hiper- i supermarketach Carrefour w Polsce, a także w mediach...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764