logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Profi startuje z nową kampanią TV

  PR 15.01.2020, przeczytano 1512 razy
ilustracjastrzałka

W połowie stycznia firma Profi startuje z ogólnopolską kampanią sponsorską, promującą kategorię zup gotowych w opakowaniach typu softpack. Spot reklamowy pojawi się zarówno przed, jak i po wybranych programach telewizyjnych w największych, ogólnopolskich stacjach TV oraz w wybranych kanałach telewizji tematycznych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/profi-startuje-z-nowa-kampania-tv,385336,artykul.html

Nowa kampania telewizyjna firmy Profi to zarazem jej pierwsza kampania wspierająca kategorię zup, jak również przypomnienie się konsumentom po długim czasie nieobecności w mediach o tak szerokim zasięgu. Choć poprzednie kampanie nie obejmowały swym zasięgiem telewizji, Profi nie tylko stale utrzymuje pozycję lidera na rynku pasztetów, ale zdobyło ją również dla kategorii zup gotowych.

- Zupy gotowe Profi produkowane są od 15 lat, lecz mimo znakomitych wyników sprzedażowych świadomość produktu wśród konsumentów jest wciąż niewielka. Po zmianie szaty graficznej opakowań i ulepszeniu receptur, chcemy szczególnie podkreślić  unikatowość naszych zup, inspirowanych tradycyjną, polską kuchnią. Nasze zupy wyróżniają się na rynku domowym smakiem oraz zawartością kawałków warzyw i mięsa, czym zyskują coraz większą popularność. Poprzez kampanię telewizyjną chcemy zwiększyć świadomość, że Profi, oprócz doskonale znanych wszystkim pasztetów, posiada w swoim asortymencie również smaczne zupy. Ponadto dzięki niej szybko zbudujemy oczekiwany zasięg oraz dotrzemy do szerokiego grona konsumentów – mówi Anna Jackowicz, Dyrektor Marketingu w firmie Profi.

Zupy gotowe Profi nie różnią się od tych, przygotowywanych w domowej kuchni. Każda spośród 17 propozycji pełna jest kawałków warzyw, mięsa, z dodatkiem makaronu lub ryżu, dzięki czemu stanowi pożywną porcję obiadową, którą wystarczy jedynie przelać do garnka i podgrzać.

Kampania reklamowa zaplanowana jest na pierwszy kwartał roku 2020. Koncept kreatywny przygotowała agencja Communication Unlimited, która współpracuje z Profi od 2017 r. - Koncept kreatywny kampanii podkreśla, że zupa zakupiona w foliowym opakowaniu praktycznie nie różni się od tej ugotowanej w domu. Odwołujemy się do bardzo czytelnych ikon, takich jak drewniana deska do krojenia, świeże warzywa ułożone w kształt domku czy tradycyjny kuchenny garnek, który przekształca się w opakowanie Profi – mówi Rafał Grzeszkowski, dyrektor kreatywny Communication Unlimited.

Za strategię oraz zakup mediów odpowiada agencja mediowa Havas Media. Dodatkowym wsparciem dla kategorii zup będzie komunikacja poprzez kanały w mediach społecznościowych, działania PR, prowadzone przez agencję Sfera Group oraz promocja w punktach sprzedaży i współpraca z partnerami handlowymi.

ilustracjastrzałka

Źródło: PROFI Sp. z o.o.

www.profi.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764