logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Proficoat 4-Wall WMT 200+. Nowa tapeta Ikonos

  PR 31.08.2017, przeczytano 393 razy
ilustracjastrzałka

Ikonos ogłosił ostatnio wprowadzenie na rynek, całkiem nowego produktu w rodzinie materiałów dedykowanych grafice ściennej. Mowa tu o produkcie o nazwie IKONOS PROFICOAT 4-WALL WMT 200+ jest to impregnowana, jednostronnie powlekana tapeta typu non-woven.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/proficoat-4-wall-wmt-200%2B.-nowa-tapeta-ikonos,33576,artykul.html

Tapeta Ikonos Proficoat WMT 200+ została zaprojektowana do krótko i średniookresowych aplikacji wewnętrznych. Materiał bazowy wykorzystany do produkcji tapety pochodzi od największego producenta tego typu wyrobów z Niemiec. Zastosowane powleczenie jest już znane i docenione przez stałych klientów firmy Ikonos. Powleczenie to jest z powodzeniem wykorzystywane od wielu lat przy produkcji innej tapety IKONOS PROFICOAT 4-WALL WMT 300+.

Dzięki zastosowanej technologii tapeta charakteryzuje się doskonałą stabilnością w druku, rewelacyjnym nasyceniem barw oraz łatwością w aplikacji. Nawet niewprawiony tapeciarz bez większego problemu poradzi sobie z nowym produktem zaproponowanym przez Ikonos.

  • Pełną ofertę producenta można znaleźć TUTAJ


Źródło: Ikonos

www.ikonos.pl


avatar użytkownika
+

Tekst opublikował użytkownik: Ikonos

(Media Ikonos Sp. z o.o.)

Ikonos o sobie:

Ikonos jest jednym z europejskich producentów mediów do druku wielkoformatowego z fabryką zlokalizowaną w Opolu. Oferujemy szeroką gamę produktów do dekoracji wnętrz (dedykowane do szkła, ścian, podłó itd), a także materiały do druku solwentowego, UV i sitodruku.

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Eti wita jesień intensywnymi działaniami promocyjnymi
19 sierpnia wystartowały dwie kampanie ETi wspierające flagowe produkty marki – intensywnie czekoladowe wafle Dare oraz batony Wanted. Działania obejmują telewizję, internet, media, punkty sprzedaży oraz aktywacje dla konsumentów.
PLNY LALA, jedna z najpopularniejszych marek streetwearowych w Polsce, dołączyła do grona klientów SalesTube, agencji one stop shop for e-commerce należącej do Group One. SalesTube będzie odpowiadał za e-commerce marki na lokalnym rynku.
Zwrot w stronę natury: 16. edycja OKK! design już wkrótce
Kolejne – 16. spotkanie z wzornictwem i architekturą, OKK! design, zbliża się wielkimi krokami. Już 9 września zobaczymy się ponownie. Tematem przewodnim nadchodzącej edycji będzie Biophilic design - czyli to w jaki sposób natura może przenikać się z architekturą, jaką rolę w naszych wnętrzach odgrywają rośliny i dlaczego warto otaczać się zielenią, nie tylko w domu, ale...
Communication Unlimited: Nowa strategia pozycjonowania marki Profi
Nowa strategia pozycjonowania marki wprowadza nową jakość do kategorii produktów gotowych do użycia.
Nowa aranżacja przestrzeni galerii Poznań Plaza
Wnętrza centrum handlowego Poznań Plaza, należącego do grupy Klépierre, zostały udostępnione klientom w zupełnie nowej odsłonie. W efekcie inwestycji, galeria odświeżyła swoje wnętrza, a także umocniła pozycję jako modne miejsce spotkań, pracy, odpoczynku, rozrywki i centrum dogodnych zakupów. Zmiany zaplanowano z myślą o komforcie najemców i gości przy jednoczesnym...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764