logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Proficoat 4-Wall WMT 200+. Nowa tapeta Ikonos

  PR 31.08.2017, przeczytano 857 razy
ilustracjastrzałka

Ikonos ogłosił ostatnio wprowadzenie na rynek, całkiem nowego produktu w rodzinie materiałów dedykowanych grafice ściennej. Mowa tu o produkcie o nazwie IKONOS PROFICOAT 4-WALL WMT 200+ jest to impregnowana, jednostronnie powlekana tapeta typu non-woven.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/proficoat-4-wall-wmt-200%2B.-nowa-tapeta-ikonos,33576,artykul.html

Tapeta Ikonos Proficoat WMT 200+ została zaprojektowana do krótko i średniookresowych aplikacji wewnętrznych. Materiał bazowy wykorzystany do produkcji tapety pochodzi od największego producenta tego typu wyrobów z Niemiec. Zastosowane powleczenie jest już znane i docenione przez stałych klientów firmy Ikonos. Powleczenie to jest z powodzeniem wykorzystywane od wielu lat przy produkcji innej tapety IKONOS PROFICOAT 4-WALL WMT 300+.

Dzięki zastosowanej technologii tapeta charakteryzuje się doskonałą stabilnością w druku, rewelacyjnym nasyceniem barw oraz łatwością w aplikacji. Nawet niewprawiony tapeciarz bez większego problemu poradzi sobie z nowym produktem zaproponowanym przez Ikonos.

  • Pełną ofertę producenta można znaleźć TUTAJ


Źródło: Ikonos

www.ikonos.pl


avatar użytkownika
+

Tekst opublikował użytkownik: Ikonos

(Media Ikonos Sp. z o.o.)

Ikonos o sobie:

Ikonos jest jednym z europejskich producentów mediów do druku wielkoformatowego z fabryką zlokalizowaną w Opolu. Oferujemy szeroką gamę produktów do dekoracji wnętrz (dedykowane do szkła, ścian, podłó itd), a także materiały do druku solwentowego, UV i sitodruku.

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764