Czy jest sens zakładania profilu firmy na facebooku lub neolink.pl patrząc na to pod kontem pozycjonowania.
Linki z facebooka są z nofollow, nie wiem jak jest na neolinku. tak więc czy jest sens się w to bawić?
Czy jest sens zakładania profilu firmy na facebooku lub neolink.pl patrząc na to pod kontem pozycjonowania.
Linki z facebooka są z nofollow, nie wiem jak jest na neolinku. tak więc czy jest sens się w to bawić?
sens zawsze jest, tylko moim zdaniem tu bardziej chodzi o social marketing. jeśli linki z neolink są bez nofollow to myślę że warto spróbować.
wiadomość usunięta z przyczyn regulaminowych
(Wiadomość zmodyfikowana przez: redakcja dnia 10.07.2011 20:27)
Facebook jest bardzo popularny więc jeżeli o to chodzi to jest sens zakładania tzw. Fan page.
Dobre materiały pozwalające na użycie Viralu + jakiś niewielki wkład na zdobycie odpowiedniej liczby fanów i mamy całkiem fajny sposób na komunikację z klientem i pokazanie, że jesteśmy także nastawienie na kontakt
Dla samego pozycjonowania w wyszukiwarce nie warto.
Google zostało niby zmuszone, żeby brać pod uwagę to co się dzieje na tego typu portalach ale robi to w swój ulubiony bardzo skomplikowany sposób. Czyli samo zrobienie fanpagu, napisanie treści i zamieszczenie linku nie podniesie pozycji. Dopiero zgromadzenie wartościowych fanów którzy sami zaczną rozmawiać o firmie może dać jakąś wartość. Tak jak normalnie Google ocenia strony w internecie tak w portalach społecznościowych ocenia poszczególnych użytkowników i najprawdopodobniej to co mówi Pan "A" liczy się bardziej niż to co powie Pan "a".
Żeby skolei zdobyć tych wartościowych fanów ("A") i zachęcić ich do mówienia, trzeba zrozumieć ideę facebooka i swoje działania dobrze zaplanować. Efektem będzie to, że Facebook nie stanie się tylko kolejnym narzędziem do pozycjonowania a czymś dużo szerszym.
Tak więc do meritum - głównym celem Facebooka nie jest pozycjonowanie. Zakładając fanpage tylko dla lepszych pozycji w Google trochę szkoda innych korzyści jakie niesie ten portal oraz szkoda czasu. Są bardziej efektywne sposoby na pozycjonowanie
Jeżeli jednak ma się czas i pomysł na ten portal to na pewno warto, a ewentualny wzrost pozycji w Google będzie dodatkową korzyścią.
facebook to nowa przestrzen w ktorej tradycyjne strony nie maja swoich odpowiednikow. Pojawienie sie w niej na chwile obecna jest niezbedne szczegolnie ze w pozostalych obszarach jest juz gesto od konkurencji, Tworze sklepy i strony na facebooku, zainteresowanie w ostatnich miesiaca rosnie lawinowo i na zasadzie kuli sniegowej wciaga te firmy i ludzi ktorzy wczesniej nie mieli zamiaru tam zaistniec.
Pod kątem przeglądarek to może i średnio warto. Ale liczy się, jak to ktoś wcześniej powiedział - social marketing. Wtedy jesteśmy po prostu bardziej znani. No i nasza właściwa strona jest częściej odwiedzana, co pomaga wypromować się w przeglądarce.
Fakt. Linki są nofollow. Narzędzia dla Webmasterów znalazły jednak dla mojej strony link na facebooku...właśnie na profilu.
Czy warto? Każdy znaleziony przez Google link to mały plusik dla strony - tym bardziej na mocnych domenach - na większą skalę zacznie przynosić to korzyści...do tego czasu będzie mocnym socialem, więc zdecydowanie polecam!
wiadomość usunięta z przyczyn regulaminowych
(spam: reklama serwisu Sem7.pl)
(Wiadomość zmodyfikowana przez: redakcja dnia 10.03.2014 13:19)
|