logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Profilaktyka raka piersi w 7. edycja kampanii Dotykam=Wygrywam

  PR 26.09.2018, przeczytano 2043 razy
ilustracjastrzałka

W październiku br. już po raz siódmy odbędzie się akcja charytatywna DOTYKAM=WYGRYWAM. To ważny społecznie projekt łączący w sobie aspekt prozdrowotny, edukacyjny i ekologiczny.

 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/profilaktyka-raka-piersi-w-7.-edycja-kampanii-dotykam%3Dwygrywam,379496,artykul.html

Głównym jego celem jest promocja profilaktyki raka piersi poprzez regularne samobadanie piersi i noszenie dobrze dobranego biustonosza. Akcja wesprze też finansowo stowarzyszenie Polskie Amazonki Ruch Społeczny. Każdy kto w jej trakcie odda swój stary, znoszony, czy źle dopasowany biustonosz do recyklingu, tym samym zasili konto stowarzyszenia. Cel to zebranie 1 tony staników i uzyskanie kwoty 20 000 zł dla Amazonek. Do akcji włączyły się także gwiazdy. Jej pomysłodawczynią jest Izabela Sakutova, międzynarodowa ekspertka brafittingu i lingerie styling, organizująca kampanię z marką Panache.

Rak piersi w Polsce jest na pierwszym miejscu wśród nowotworów u kobiet.  Z danych Krajowego Rejestru Nowotworów wynika, iż co roku chorobę tą diagnozuje się u około 18 tys. kobiet, z czego ponad 5 tys. umieraDlaczego? Pierwszym powodem jest zbyt późne wykrycie nowotworu.Choroba wykryta we wczesnym etapie jest niemal w 100 proc. wyleczalna. Według specjalistów najlepszym sposobem na wczesne wykrycie nowotworu jest dokładne poznanie własnych piersi i comiesięczne samobadanie. Niestety poprawnie i regularnie wykonuje jedynie 2-3 proc. kobiet!

Oczywiście przyczyn powstawania zmian może być wiele, ale osoby z predyspozycjami (np. uwarunkowania genetyczne) poprzez codzienne noszenie nieodpowiedniego stanika mogą nieświadomie potęgować lub przyśpieszyć pojawianie się zmian. Uciskające zbyt małą miseczką i fiszbiną biustonosze mogą blokować swobodny przepływ limfy, przez co tworzą się blokady, uniemożliwiające odprowadzenie toksyn, kumulujących się w formie cyst czy guzów.

Dlatego właśnie akcja DOTYKAM=WYGRYWAM edukuje kobiety w temacie regularnego samobadania piersi oraz zachęca do zmiany wysłużonego stanika na nowy, prawidłowo dopasowany. Oddając stary biustonosz do reCYClingu zrobimy porządek w garderobie, zadbamy o przyszłość naszej planety, a także wesprzemy Amazonki, gdyż partner kampanii, firma 3R Recycling Solutions, za każdą oddaną sztukę zapłaci 1,22zł. Cel to zebranie 1 tony staników i uzyskanie kwoty 20 000zł dla amazonek. Zrób więc generalne porządki w twojej bieliźniarce i wesprzyj tą ważną akcję.  

Sklepy biorące udział w akcji, której współorganizatorem jest bieliźniana marka Panache, oferująca szerokie spektrum rozmiarów biustonoszy, dla zachęty do podejmowania przez kobiety prozdrowotnych i ekologicznych działań, każdej klientce oddającej stanik przekażą bon o wartości 20 zł na zakup nowego oraz zaoferują ekspercką poradę profesjonalnej brafitterki. Biustonosze wyrzucać będziemy przez cały październik do specjalnie przygotowanych pojemników ustawionych w salonach z bielizną, oznaczonych logiem kampanii DOTYKAM = WYGRYWAM. 

Działając w branży bieliźnianej, która jest tak blisko związana z kobiecymi piersiami, uważam za swój obowiązek popularyzowanie i podnoszenie świadomości kobiet w temacie dbania o zdrowie piersi. Dlatego nieprzerwanie od 7 lat organizuję właśnie akcję DOTYKAM=WYGRYWAM.” – tłumaczy swój zapał pomysłodawczyni kampanii Izabela Sakutova, międzynarodowy ekspert brafittingu i lingerie styling.  - „W tym roku dodatkowo został stworzony oryginalny gadżet kampanii, jakim jest BRAplannerz pożytecznymi informacjami na temat samobadania i brafittingu oraz zdjęciami Ambasadorek, które aktywnie włączyły się w promocję projektu.” – dodaje na koniec.  

W gronie Ambasadorek DOTYKAM= WYGRYWAM znalazły się gwiazdy i kobiety biznesu:Beata Sadowska, Daria Widawska, Elżbieta Romanowska, Aleksandra Kisio, Ilona Felicjańska, Paulina Smaszcz-Kurzajewska, Karolina Szostak, Lidia Kalita, Lidia Popiel, Marzena RogalskaAnna Iberszer, Anna Gzyra-AugustynowiczAleksandra MikołajczykOlga Kozierowska, a także  influencerki: siostry ADiHD, Anna Dziedzic Fit Mom, Mum Me, Ash Plum Plum oraz Paula Perez

Oprawę graficzną BRAplannera przygotowała znana wszystkim wielbicielkom ciętego dowcipu rysunkowego Magda Danaji jej Porysunki, a zdjęcia wykonała Karolina Chabel-Williams i Piotr Harwas. 

Akcja rozpocznie się 1. października i potrwa do końca miesiąca. Udział w niej weźmie ponad 150 sklepów z bielizną w całej Polsce.

  • Więcej informacji na temat kampanii oraz adresy sklepów z bielizną Panache, które biorą w niej udział znajdują się na www.dotykamwygrywam.pl.

Źródło: Panache

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sony zdobywcą czterech nagród w konkursie TIPA 2024
Firma Sony ma przyjemność poinformować, że stowarzyszenie TIPA (Technical Image Press Association) ponownie doceniło jej innowacje i osiągnięcia czterema nagrodami TIPA, między innymi w kategoriach „NAJLEPSZY HYBRYDOWY APARAT PROFESJONALNY” (Sony α9 III) i „NAJLEPSZY SPECJALISTYCZNY APARAT APS-C” (α6700).
Sony FE 16–25 mm F2.8 G: zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny G
Firma Sony poinformowała, że w ofercie jej pełnoklatkowych obiektywów α (Alpha) z mocowaniem typu E pojawi się nowy model FE 16–25 mm F2.8 G. Ten zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny pozwala utrzymać pełne otwarcie przysłony F2.8 w całym zakresie ogniskowych, od 16 mm do 25 mm. Łączy wysoką jakość obrazu z kompaktową,...
VeloBank rozstrzygnął przetarg na obsługę mediową w kanałach offline oraz digital. Zwycięską ofertę złożyła agencja Initiative. Firma zajmie się kompleksowymi działaniami reklamowymi VeloBanku. Pierwsza wspólna kampania zostanie zrealizowana już w maju br.
Zagrożone gatunki w 3D: kampania LG na Times Square
Zapowiadając nadejście Dnia Ziemi 2024, firma LG Electronics, zaprezentowała dziś trójwymiarowy anamorficzny obraz na billboardzie na Times Square w Nowym Jorku, zwracając uwagę na wrażliwe i zagrożone gatunki zwierząt. Seria LG Endangered Species Series, która będzie trwała przez cały 2024 r., obejmuje współpracę z Discovery Education i National Wildlife...
Bramkarz Manuel Neuer ambasadorem kampanii Hisense
Międzynarodowy producent sprzętu gospodarstwa domowego, firma Hisense, rozpoczęła dziś kampanię „BEYOND GLORY” UEFA EURO 2024, zawierając kontrakt z niemieckim bramkarzem, zdobywcą Pucharu Świata i kapitanem FC Bayern Monachium Manuelem Neuerem.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764