logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Prografix członkiem CPX - sieci dostawców usług marketingowych

  PR 04.12.2019, przeczytano 711 razy
ilustracjastrzałka
Prezes Zarządu Prografix sp. z o. o.

Jesienią 2019 roku CPX Group poinformowała, że do grupy dołączyła pierwsza firma z Polski. Jest to Prografix, spółka która reprezentuje kraj w międzynarodowej organizacji światowych i wiodących dostawców usług z zakresu bezpośredniej komunikacji z klientami.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/prografix-czlonkiem-cpx---sieci-dostawcow-uslug-marketingowych,384974,artykul.html

W ramach CPX Group współpracują innowacyjni dostawcy usług marketingowych, każdy z własnym działem badawczo-rozwojowym i własną infrastrukturą produkcyjną. Pomimo dużej niezależności firm z grupy, współpraca odbywa się na poziomie globalnym jak i lokalnym. Zapewnia to klientom dostęp do międzynarodowej bazy produkcyjnej oraz niezbędnego know-how.

Prografix jako nowy członek grupy zapewni klientom CPX uzupełnienie pokrycia strategicznych rynków - skandynawskiego i środkowoeuropejskiego - w zakresie produkcji i dystrybucji usług direct mail. Od teraz usługi grupy obejmują całą Europę kontynentalną i strategiczne rynki światowe.

- Prografix ma wyjątkowy i kreatywny zespół programistów z dziedziny tzw. Phygital, dostarczający przełomowe, kreatywne rozwiązania wykorzystujące rozwiązania cyfrowe do prowadzenia angażującej komunikacji łączącej nośniki fizyczne i cyfrowe. Ponadto oferują niezawodne rozwiązania do skanowania, obsługi wprowadzania danych i zarządzania bazami danych, które uzupełniają istniejący zakres usług CPX - dołączenie nowej firmy komentuje Fraser Church, dyrektor generalny CPX.

Ta silna wiara w dzielenie się wiedzą i rozwiązaniami została potwierdzona przez Bartosza Mateję, założyciela i właściciela Prografix: - Rodzina CPX zapewnia zarówno nam, jak i innym członkom możliwość zaoferowania szerszej gamy rozwiązań swoim klientom na szerszym rynku. CPX ma globalną perspektywę i wiarę we współpracę. Prografix z niecierpliwością czeka na oferowanie naszych unikalnych rozwiązań klientom innych członków grupy i pomoże markom uprościć międzynarodowy łańcuch dostaw poprzez możliwość zawierania umów za pośrednictwem jednego partnera na wielu rynkach.

Pierwszym efektem współpracy było wspólne wystąpienie Prezesa firmy Prografix oraz dyrektora generalnego CPX na listopadowej konferencji Forum Marketingu Zintegrowanego organizowanego przez Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego. Konferencja odbywała się pod hasłem „Marketerze, czy nadal jesteś w grze?”. Na konferencji eksperci przedstawili case’y najciekawszych i najbardziej inspirujących kampanii marketingu zintegrowanego, które w ostatnim czasie intrygowały i skutecznie działały. Prezes Bartosz Mateja przedstawił w jaki sposób personalizacja w połączonych kanałach online i offline zwiększa efektywność i skuteczność komunikacji marketingowej. Natomiast Dyrektor Fraser Church skupił się na danych analitycznych i pokazał wskaźniki marketingowe osiągane przez kampanie łączące oba kanały komunikacji.

CPX Group obecnie posiada łączny przychód w wysokości ponad 800 milionów euro wygenerowany przez jedenastu partnerów działających w 25 lokalizacjach. Wspiera ideę Digital2Print, działa na ponad 40 rynkach światowych i zatrudnia ponad 4000 pracowników.

Prografix łączy offline z online i skutecznie wdraża dla swoich klientów nowoczesne rozwiązania w kreatywnej komunikacji. Firma integruje i optymalizuje wszystkie procesy technologiczne: kreację, produkcję druku (offset i cyfra), standardowy i niestandardowy finishing materiałów drukowanych. Jest właścicielem drukarni internetowej TargetDruk.pl łączącej druk z kreatorem roznoszenia ulotek.

Źródło: Prografix

www.prografix.pl


avatar użytkownika
+

Tekst opublikował użytkownik: targetdruk

(Kamil Wertus)

targetdruk o sobie:

Jesteśmy drukarnią interntową, która łączy w sobie zalety zamawiania ulotek online z kreatorem kolportażu. Na Targetdruk.pl każdy może szybko i bezpłatnie sprawdzić cenę na druk wraz z roznoszeniem ulotek. Obsługujemy ponad 500 miast w całej Polsce.

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agencja 180heartbeats + JUNG v MATT rozszerza współpracę z CD PROJEKT RED. W ramach nowych działań zajmie się pracami programistycznymi i designem m.in. dla serwisu playgwent.com, poświęconemu grze GWINT - Wiedźmińska Gra Karciana na globalny rynek.
„Kapitalna impreza” – nowy spot i platforma komunikacyjna Captain Jack
Rusza nowa platforma komunikacyjna marki Captain Jack, której zwiastunem jest spot reklamowy „Kapitalna Impreza”. Piwo o smaku rumu patronuje zabawie w stylu, jaki znamy z czasów sprzed epidemii – nie tylko na kameralnej domówce, ale także podczas pełnej wrażeń podróży po mieście i nocnych klubach.
Rafał Albin nowym Dyrektorem Marketingu i Operacji w polskim oddziale Microsoft
Rafał Albin obejmuje stanowisko dyrektora odpowiedzialnego za zarządzanie obszarem marketingu i operacji w polskim oddziale Microsoft jednocześnie wchodząc do ścisłego kierownictwa firmy. Zastąpił na tym stanowisku Anielę Hejnowską.
Puma: Wulkaniczny krajobraz na koszulkach reprezentacji Islandii
Firma PUMA prezentuje najnowsze stroje domowe Islandzkiej Federacji Piłkarskiej na sezon 2020/21, w którym zagrają: męska i damska drużyna seniorów oraz wszystkie reprezentacje młodzieżowe. Widniejący na koszulce wzór jest symbolicznym przedstawieniem absolutnie wyjątkowego krajobrazu Islandii, którego charakterystycznym elementem są bazaltowe formacje skalne wulkanicznego...
Coca-Cola z pierwszą kampanią od czasu lockdownu: Otwarci jak nigdy
Coca-Cola Polska rozpoczyna nową kampanię: Otwarci jak nigdy. To pierwsza kampania od chwili wybuchu epidemii COVID-19, która tak bardzo zmieniła świat. Tę nową kampanię reklamową otwiera George The Poet i jego poruszający manifest.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764