logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Prografix członkiem CPX - sieci dostawców usług marketingowych

  PR 04.12.2019, przeczytano 1667 razy
ilustracjastrzałka
Prezes Zarządu Prografix sp. z o. o.

Jesienią 2019 roku CPX Group poinformowała, że do grupy dołączyła pierwsza firma z Polski. Jest to Prografix, spółka która reprezentuje kraj w międzynarodowej organizacji światowych i wiodących dostawców usług z zakresu bezpośredniej komunikacji z klientami.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/prografix-czlonkiem-cpx---sieci-dostawcow-uslug-marketingowych,384974,artykul.html

W ramach CPX Group współpracują innowacyjni dostawcy usług marketingowych, każdy z własnym działem badawczo-rozwojowym i własną infrastrukturą produkcyjną. Pomimo dużej niezależności firm z grupy, współpraca odbywa się na poziomie globalnym jak i lokalnym. Zapewnia to klientom dostęp do międzynarodowej bazy produkcyjnej oraz niezbędnego know-how.

Prografix jako nowy członek grupy zapewni klientom CPX uzupełnienie pokrycia strategicznych rynków - skandynawskiego i środkowoeuropejskiego - w zakresie produkcji i dystrybucji usług direct mail. Od teraz usługi grupy obejmują całą Europę kontynentalną i strategiczne rynki światowe.

- Prografix ma wyjątkowy i kreatywny zespół programistów z dziedziny tzw. Phygital, dostarczający przełomowe, kreatywne rozwiązania wykorzystujące rozwiązania cyfrowe do prowadzenia angażującej komunikacji łączącej nośniki fizyczne i cyfrowe. Ponadto oferują niezawodne rozwiązania do skanowania, obsługi wprowadzania danych i zarządzania bazami danych, które uzupełniają istniejący zakres usług CPX - dołączenie nowej firmy komentuje Fraser Church, dyrektor generalny CPX.

Ta silna wiara w dzielenie się wiedzą i rozwiązaniami została potwierdzona przez Bartosza Mateję, założyciela i właściciela Prografix: - Rodzina CPX zapewnia zarówno nam, jak i innym członkom możliwość zaoferowania szerszej gamy rozwiązań swoim klientom na szerszym rynku. CPX ma globalną perspektywę i wiarę we współpracę. Prografix z niecierpliwością czeka na oferowanie naszych unikalnych rozwiązań klientom innych członków grupy i pomoże markom uprościć międzynarodowy łańcuch dostaw poprzez możliwość zawierania umów za pośrednictwem jednego partnera na wielu rynkach.

Pierwszym efektem współpracy było wspólne wystąpienie Prezesa firmy Prografix oraz dyrektora generalnego CPX na listopadowej konferencji Forum Marketingu Zintegrowanego organizowanego przez Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego. Konferencja odbywała się pod hasłem „Marketerze, czy nadal jesteś w grze?”. Na konferencji eksperci przedstawili case’y najciekawszych i najbardziej inspirujących kampanii marketingu zintegrowanego, które w ostatnim czasie intrygowały i skutecznie działały. Prezes Bartosz Mateja przedstawił w jaki sposób personalizacja w połączonych kanałach online i offline zwiększa efektywność i skuteczność komunikacji marketingowej. Natomiast Dyrektor Fraser Church skupił się na danych analitycznych i pokazał wskaźniki marketingowe osiągane przez kampanie łączące oba kanały komunikacji.

CPX Group obecnie posiada łączny przychód w wysokości ponad 800 milionów euro wygenerowany przez jedenastu partnerów działających w 25 lokalizacjach. Wspiera ideę Digital2Print, działa na ponad 40 rynkach światowych i zatrudnia ponad 4000 pracowników.

Prografix łączy offline z online i skutecznie wdraża dla swoich klientów nowoczesne rozwiązania w kreatywnej komunikacji. Firma integruje i optymalizuje wszystkie procesy technologiczne: kreację, produkcję druku (offset i cyfra), standardowy i niestandardowy finishing materiałów drukowanych. Jest właścicielem drukarni internetowej TargetDruk.pl łączącej druk z kreatorem roznoszenia ulotek.

Źródło: Prografix

www.prografix.pl


avatar użytkownika
+

Tekst opublikował użytkownik: targetdruk

(Kamil Wertus)

targetdruk o sobie:

Jesteśmy drukarnią interntową, która łączy w sobie zalety zamawiania ulotek online z kreatorem kolportażu. Na Targetdruk.pl każdy może szybko i bezpłatnie sprawdzić cenę na druk wraz z roznoszeniem ulotek. Obsługujemy ponad 500 miast w całej Polsce.

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764