logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Prografix członkiem CPX - sieci dostawców usług marketingowych

  PR 04.12.2019, przeczytano 937 razy
ilustracjastrzałka
Prezes Zarządu Prografix sp. z o. o.

Jesienią 2019 roku CPX Group poinformowała, że do grupy dołączyła pierwsza firma z Polski. Jest to Prografix, spółka która reprezentuje kraj w międzynarodowej organizacji światowych i wiodących dostawców usług z zakresu bezpośredniej komunikacji z klientami.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/prografix-czlonkiem-cpx---sieci-dostawcow-uslug-marketingowych,384974,artykul.html

W ramach CPX Group współpracują innowacyjni dostawcy usług marketingowych, każdy z własnym działem badawczo-rozwojowym i własną infrastrukturą produkcyjną. Pomimo dużej niezależności firm z grupy, współpraca odbywa się na poziomie globalnym jak i lokalnym. Zapewnia to klientom dostęp do międzynarodowej bazy produkcyjnej oraz niezbędnego know-how.

Prografix jako nowy członek grupy zapewni klientom CPX uzupełnienie pokrycia strategicznych rynków - skandynawskiego i środkowoeuropejskiego - w zakresie produkcji i dystrybucji usług direct mail. Od teraz usługi grupy obejmują całą Europę kontynentalną i strategiczne rynki światowe.

- Prografix ma wyjątkowy i kreatywny zespół programistów z dziedziny tzw. Phygital, dostarczający przełomowe, kreatywne rozwiązania wykorzystujące rozwiązania cyfrowe do prowadzenia angażującej komunikacji łączącej nośniki fizyczne i cyfrowe. Ponadto oferują niezawodne rozwiązania do skanowania, obsługi wprowadzania danych i zarządzania bazami danych, które uzupełniają istniejący zakres usług CPX - dołączenie nowej firmy komentuje Fraser Church, dyrektor generalny CPX.

Ta silna wiara w dzielenie się wiedzą i rozwiązaniami została potwierdzona przez Bartosza Mateję, założyciela i właściciela Prografix: - Rodzina CPX zapewnia zarówno nam, jak i innym członkom możliwość zaoferowania szerszej gamy rozwiązań swoim klientom na szerszym rynku. CPX ma globalną perspektywę i wiarę we współpracę. Prografix z niecierpliwością czeka na oferowanie naszych unikalnych rozwiązań klientom innych członków grupy i pomoże markom uprościć międzynarodowy łańcuch dostaw poprzez możliwość zawierania umów za pośrednictwem jednego partnera na wielu rynkach.

Pierwszym efektem współpracy było wspólne wystąpienie Prezesa firmy Prografix oraz dyrektora generalnego CPX na listopadowej konferencji Forum Marketingu Zintegrowanego organizowanego przez Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego. Konferencja odbywała się pod hasłem „Marketerze, czy nadal jesteś w grze?”. Na konferencji eksperci przedstawili case’y najciekawszych i najbardziej inspirujących kampanii marketingu zintegrowanego, które w ostatnim czasie intrygowały i skutecznie działały. Prezes Bartosz Mateja przedstawił w jaki sposób personalizacja w połączonych kanałach online i offline zwiększa efektywność i skuteczność komunikacji marketingowej. Natomiast Dyrektor Fraser Church skupił się na danych analitycznych i pokazał wskaźniki marketingowe osiągane przez kampanie łączące oba kanały komunikacji.

CPX Group obecnie posiada łączny przychód w wysokości ponad 800 milionów euro wygenerowany przez jedenastu partnerów działających w 25 lokalizacjach. Wspiera ideę Digital2Print, działa na ponad 40 rynkach światowych i zatrudnia ponad 4000 pracowników.

Prografix łączy offline z online i skutecznie wdraża dla swoich klientów nowoczesne rozwiązania w kreatywnej komunikacji. Firma integruje i optymalizuje wszystkie procesy technologiczne: kreację, produkcję druku (offset i cyfra), standardowy i niestandardowy finishing materiałów drukowanych. Jest właścicielem drukarni internetowej TargetDruk.pl łączącej druk z kreatorem roznoszenia ulotek.

Źródło: Prografix

www.prografix.pl


avatar użytkownika
+

Tekst opublikował użytkownik: targetdruk

(Kamil Wertus)

targetdruk o sobie:

Jesteśmy drukarnią interntową, która łączy w sobie zalety zamawiania ulotek online z kreatorem kolportażu. Na Targetdruk.pl każdy może szybko i bezpłatnie sprawdzić cenę na druk wraz z roznoszeniem ulotek. Obsługujemy ponad 500 miast w całej Polsce.

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Streaming zakupowy – nowa inicjatywa Galerii Młociny
Galeria Młociny poprzez realizację licznych inicjatyw i udogodnień nieustannie wychodzi naprzeciw oczekiwaniom swoich klientów. Warszawskie centrum handlowe po raz kolejny stanie się prekursorem nieszablonowych działań i już 26 stycznia o godzinie 17:00 wspólnie z marką odzieżową Anataka rozpocznie cykl streamingów live na swoim Facebooku, podczas których...
Minimaliści róbcie swoje z aplikacją Moje ING
Nowa rzeczywistość uświadomiła Polakom co jest dla nich naprawdę ważne. Aby się na tym skupić potrzebna jest przestrzeń i czas. Pomóc w tym może minimalizm, czyli ograniczenie zbędnych rzeczy i spraw. ING wspiera ten trend i w trzeciej odsłonie kampanii „Warto robić swoje” prezentuje kolejną postawę – minimalistkę Martę. Wraz z nią podpowiada klientom...
Celem prac Grupy jest miedzy innymi stworzenie słownika pojęć, standaryzacja świadczeń i sposobu pomiaru efektywności, segmentacja influencerów oraz kwestie prawne. Publikacje Grupy będą miały za zadanie nie tylko zdefiniowanie zjawiska influencer marketingu, ale również opisanie kluczowych kanałów i platform publikacji oraz dystrybucji contentu wraz z...
Familijne Wieczory Filmowe – ruszyła zimowa kampania Wafli Familijnych
Wafle Familijne wystartowały z zimową komunikacją pod hasłem „Familijne Wieczory Filmowe”. Od 18 stycznia będą towarzyszyć Polakom podczas domowych chwil relaksu z dobrym filmem czy serialem. Kompleksowe działania zaplanowano w telewizji, na platformach VOD i w mediach społecznościowych. Osią komunikacji jest współpraca z serwisem Filmweb.pl, w ramach...
„Lechendy mają zimę w garści” - kampania marki Lech Premium
Kiedy za oknem pojawia się pierwszy śnieg, a temperatury na zewnątrz spadają poniżej zera, Lech Premium nie zapada w zimowy sen, a wręcz przeciwnie – wkracza do akcji! W tym roku nie mogło być inaczej, dlatego już po raz szósty orzeźwiający lager wraz z nadejściem mroźnych miesięcy, startuje z nową kampanią reklamową, wpisującą się w nową platformę...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764